Back to main page
Guest book
2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    2008    2007    2006    2005    2004    2003    2002


Radek Maly
suprasport@seznam.cz
31. 12. 2005, 00:17:47

Prijemny den
V odpovedi Michalu Skoupemu z 8.7.2005 pisete, ze v nove M3 bude motor V8 3.5L! Mohu se zeptat, odkud mate tuto informaci? Novinari pisi o V8 4L. V te same odpovedi pisete, ze vas vuz bude mit 640 koni! To chcete "vyzdimat" z te V8? Predem dekuji za odpovedi. Maly


To je samozřejmě pravda, ovšem z důvodu lepšího váhového handicapu bychom snižovali obsah motoru na 3,5l (kratší zdvih). Co se týká výkonu, tak formulové motory s obsahem 3,5l (V8) mají až 750 koní, tak proč bychom mi při volných úpravách neměli mít cca 640. "Neždímal" bych však já, ale technici v BMW Motorsport, já bych pouze pomáhal... To však byla teorie loňského roku. V letošním roce z technickýh předpisů vymizela skupina do 3,5l a je pouze skupina do 3 neb do 4l. Proto se budeme muset rozhodnout mezi těmito dvěma objemy.


KRASNASKY Michal/ BMW - Wien
michal.krasnansky@denzel.co.at
27. 12. 2005, 13:03:57

Vazeny pan Kramsky. Na uvod prajem Vam a Vasemu teamu vsetko dobre do noveho roku , a nadalej uspesnu obdivuhodnu karieru.Zavody do vrchu prezivam s Vami kazdy rok na slovenskej babe ako pozorovatel.Je to zazitok. Uz druhy rok sa venujem vasnivo zavodeniu motokar v 24 hodinovych zavodoch po celej europe.Dovod preco Vam pisem a zaroven chcem poprosit o radu skuseneho jazdca je ze som postrehol na sebe problem koncentrovat sa.Hlavne pred startom ale aj pocas zavodu.Snazim sa ale citim ze ked sa to nezlepsi,bude to problem do buducnosti.Myslim si ze prilezitostna moznost porozpravat sa s profesionalom by mi pomohla.Touto cestou sa Vas chcem opytat na moznost stretnutia sa s Vami pokial to Vasa pracovna ako aj sukromna zanepraznenost dovoluje.Za odpoved uz vopred dakujem a prajem este ras VSETKO DOBRE.

Můj čas, hlavně v těchto měsících před sezonou je opravdu velice drahý. Přes sezonu je nejideálnější čas na takovéto klábosení někdy k večeru při závodech... Musíte to ale zkoušet vyjednat si chvilku, jinak přeji mnoho štěstí na motokárách.


Pavel Benčík 24 let
rychlajizda@seznam.cz
24. 12. 2005, 10:31:03

Přeji pevné zdraví celému týmu.Mám 327e z roku 1988 překopanou na necelých 200bhp.Jezdím drifty a Vám píši,protože se mi líbí styl pana Krámského a,protože BMW je v těchto krajích asi to nej co nám Skopčáci nadělili.PF 2006.

Děkuji za přání, BMW je auto s opravdu krásnou a špičkovou technologií, i když si nemyslím, že to je to jediné "co nám Skopčáci nadělili" ...
Co třeba životní styl v podobě sebekázně (i na silnicích), cílevědomosti a pracovitosti...


David
blacktuner@centrum.cz
22. 12. 2005, 17:32:22

Jéééééé.. Já vám moc děkuji za to podepsaný přání do roku 2006. Vůbec sem to nečekal. Díky moc a těším se, až vás a váš tým zase uvidím ve Šternberku. S pozdravem David Č.

Já bych si také rád napravil po loňsku ve Šternberku reputaci...


Marian Patrovič
555@centrum.sk
14. 12. 2005, 17:39:06

Zdravím Vás pán Krámský. Určite máte skúsenosti s Alpha N Ecu. Mám motor S14B20 + kevlarový airbox a Alpha N Ecu. Bolo by u vás možné zladiť tieto veci dohromady a koľko by to asi stálo. Ďakujem Marian.

V zásadě ano, podle typu a složitosti se cena pohybuje od 10 do 26 tis. CZK.


Lukáš Novák
Beda77@seznam.cz
11. 12. 2005, 00:13:46

Zdravím,
koukal jsem na odkaz =Obchod= jsou tam nějaké věci, ale jak a kde si je můžu koupit, když bych měl o něco zájem?Nejsem z Krkonoš:), abych mohl zavítat do Jilemnice.


Objednávky přijímáme prostřednictvím e-mailu a vyspecifikované zboží zasíláme na dobírku.


Vítězslav Král
vitezslav.kral@seznam.cz
10. 12. 2005, 18:47:20

Vážený pane inženýre,
sháním závodní speciál Luchini nebo Osela a touto cestou si Vás dovoluji požádat o bližší informace a případný kontakt. Díky. Zdraví V.Král


Nevím přesně o co vám jde, ale v současné době v ČR jsou pouze 2 prototypy skupiny CN, Luchini Miloše Beneše a moje Osella. Oba dva vozy jsou v individuální úpravě a patří k Evropské špičce. Běžné komerční verze těchto vozů jsou běžně v inzercích na internetu. Co se týká mé Oselly, resp. kontaktu na mne, je na titulní stránce.


Ivo Shahanov
ivoshahanov@yahoo.com
7. 12. 2005, 18:45:22

Hello Otakar,


I want ask you if I can receive from you a card with autograph.
I know that you receive a lot of requests but I will be thankful if you have the possibility to realize my request.

My postal address is :

Ivo Shahanov
Midia Enos 4d
Russe 7001
Bulgaria


I hope I will receive an answer from you.


Best Wishes and Have a Nice Day
Ivo / Bulgaria




mioz@za.psg.sk





Of course, but I am very busy now, you must wait...


Tomáš Plch
tomasair@seznam.cz
29. 11. 2005, 19:50:22

K 10 je opravdovej masakr!Před takovou prácí opravdu klobouk dolů!Pevně věrím,že v něčem podobném se budu mít tu čest někdy svézt!Zdravím celý team BMW Krámský.

Opět děkuji za uznání, i mě těší, že auto s SPZ a 420PS "umí" Brno pod 2:20.


Lukáš
bmwonly@centrum.cz
28. 11. 2005, 16:50:40

Jaký používáte diferenciál jakou má svornost.Díky

V cestovních závodních vozech ZF se svorností 25-90%.
Ve sportovních prototypech systém Torssion se svorností 20-80%.
P.S. Příště bych v rámci slušnosti prosil o celé jméno.


Jirka Novák
zed7@seznam.cz
8. 11. 2005, 15:30:52

Jen tímto zdravím Bedu77 (bráchu)...

Jen by mě zajímalo, jak si udržujete fyzičku po skončené sezoně a v průběhu "zimní závodnické dovolené"? Jezdíte třeba i motocross?


Tím, že pracuji i manuálně, a to až 16 hod. denně mám myslím kondici, kterou by mi mohl závidět leckterý mladý kolega závodník (viz každoroční setkání mistrů Jirky Mičánka, kde na mně s oblibou "zbyde" fyzicky nejnáročnější disciplína). Ostatně i kolega autokrosař Jarda Hošek má stejnou "filosofii" fyzické přípravy a vyhrává Evropu ještě v šedesáti, takže proti němu jsem úplný cucák...


Lukáš Novák
Beda77@seznam.cz
8. 11. 2005, 10:01:41

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli neuvažujete zařazení na váš web nějaké videa.Párkrát jsem viděl, že na autě máte připevněnou on board cameru.


Samozřejmě na svých závodních vozech mám namontovánu kameru (dokonce někdy i v sériovém tréninkovém voze), a to z důvodů mé práce jako konstruktéra mých vozů. Tyto záběry považuji za své know how, proto jsem ochoten zveřejnit jen některé, a ty distribuujeme na vlastních nosičích DVD. Částku, kterou za tyto záběry musí případní zájemci zaplatit považuji jako symbolický sponzoring mých fanoušků a děkuji jim touto cestou za takto projevenou přízeň...


Hipper Vladimír
Oceanus@volny.cz
7. 11. 2005, 16:07:02

Vážení přátelé,
diskuse vedená o mém voze K7 dospěla do stadia,kdy jako majitel jsem nucen uvést některá fakta na správnou míru,jelikož pouze autor vozu a já jsme schopni sdělit seriozní informace.On o technické já o provozní stránce.Tak tedy,s p.Krámským jsem se seznámil v době,kdy prováděl standartně úpravy 6válc.motorů a vozů řady 3.Já jsem ho "ukecal" aby se pustil do mého BMW 5 s 8válc.motorem, což byla jeho první(a skoro poslední)realizace pětkové řady.Ale šel do toho. Několikaletá evoluce dopadla perfektně.Vzhledem k prototypové práci bez jakýchkoliv podkladů byly samozřejmě kroky,které nevyšly a muselo se vracet zpět a znovu vymýšlet,někdy i docela bolestivě.Ale výsledek stojí za to.Excelentní jízdní vlastnosti srovnatelné jen s jízdou v motokáře.Po zkušební jízdě s Porsche 911 jsem sdělil prodejci,že bych mu doporučil se projet v mém autě.Prostě jiná rovina.
Auto má tedy stále původního majitele,pro mě je neprodejné a navíc brzdí excelentně.Spolupráci jsem s p.Krámským ani v podstatě nijak neukončil,ale vzhledem k tomu,že auto mám jen na "svezení" a nikoliv na denní ježdění jsem zásadní servis nepotřeboval.Byl problém pouze s mlžením svaru upravovaných vstřikovacích lišt,které jsem nechal vyměnit za M5 lišty.Jediný otazník zůstává u airboxu,kterýžto proveden velmi složitým způsobem na koleně bude asi vyžadovat ještě doladění.
Nechci lichotit p.Krámskému,ale osobně si myslím,že je asi jediný,komu bych svěřil do rukou svůj život,jelikož K7 není vůz pohybující se sériovými jízdními vlastnostmi.To mi věřte,vím o čem mluvím.
V úctě
Hipper Vladimír-majitel BMW K7


Děkuji opět za uznání a jsem rád, že vůz nezměnil majitele, jak jsem se dle některých příspěvků domníval, jelikož jen ten pro koho byl vůz individuálně postaven, může naplno docenit jeho kouzlo a kvalitu.


ztueu
tzeute
6. 11. 2005, 23:02:14

az na to že ta K7 musela po uprave strávit hodně dlouho v bmw servisu aby byla k užitku a dalo se s ní jezdit

Milý příteli, když už píšete nekonkrétní nesmysly, zkuste se příště alespoň podepsat.


Pavel Křivánek
Pavel.rkvanek@atlas.cz
6. 11. 2005, 19:55:06

Zdravím celý BMW Krámský Team, to co děláte je jedním slovem nádhera, škoda že nikdo jako Vy není na Opely, ale uvažuji teď o přechodu na 540, ta K7 mě totiž dostává.....jen tak dál.

Souhlasím s vámi, K7 je v mnoha ohledech opravdu výjimečná.


Petr Suchomel
petr.such@nextra.cz
31. 10. 2005, 21:59:06

Jsem již téměř 4 roky majitelem vozu K14. Všechny úpravy autu velmi prospěly a nikdy jsem neměl žádné technické problémy. Auto je pravidelně kontrolováno v Jilemnici. V posledním roce mi ing. Krámský vyměnil seriové M3 brzdy vpředu za AP Racing brzdiče a větší kotouče. Opakovaně se mi stalo (i na okruhu), že jsem vybrzdil i italské supersporty. Je třeba ještě něco dodávat? Petr Suchomel

Díky za uznání.


Daniela
princezna444@seznam.cz
18. 10. 2005, 18:42:43

Zdravím všechny příznivce automobilového sportu a nemohu jinak, než reagovat na příspěvek pana Srbka, který si asi nevšiml, že pan Krámský nosí před svým jménem titul ing., tudíž asi nebude na stejné inteligenční rovině jako již zmíněný pan Srbka. Jinak by mu totiž muselo být více než jasné, že nad podobnými příspěvky se musí tak akorát pousmát a myslet si své. Až pan Srbka dokáže v životě alespoň procento toho, co již dokázal pan ing. Otakar Krámský, může zkoušet kritizovat.

Díky za zastání, obzvláště jste-li ta Daniela, kterou myslím...


Jeff Kramsky
jakramsky@sbcglobal.net
17. 10. 2005, 19:27:37

Jut curious about converting a BMW to a small block Chevy or Ford V-8. ANything between a 289 Ford or 283 Chevy all the way up to a 5 ltr

I am sorry, but I don't understand your question.


Jiří Šindelář
sindelarovi@seznam.cz
14. 10. 2005, 20:38:42

Nejsem typ, který rád diskutuje. Je mi 48 let a mám hodně stráveného času na silnicích za sebou. Nicméně při čtení posledních dvou příspěvků jsem byl vburcován k napsání několika řádků o mé naprosto opačné zkušenosti s tuningovým vozem. Vlastním BMW M3 K15, který byl postaven od píky rukama pana Krámského. Jízdu tímto vozem připrovnávám vždy k letadlu. Za posleddní dva roky, kdy využívám jeho služeb jsem se dostal do několika vážných kolizních situací a nebýt jeho vynikajících jízdních vlastností, tak bych tyto řádky již nepsal. Akcelerace 5 vteřin a zatím nejvyšší rčychlost 270km/hod na silnici (Turnov-Praha), brzdy stoprocentní.!!

Díky za uznání.


Mirek Malý
mir.malý@centrum.cz
13. 10. 2005, 09:25:55

Také se musím připojit. Sice ne tak vulgárně, ale přeci. Není vyjímkou, že Vaše vozy limited edition mají velké problémy s brzdami, dokonnce některé někdy nebrzdí vůbec a to nemluvím o mnoho nefunkčních systémech. Ani úpravy pohonného ústrojí jsou někdy perlou. Např K7 při údajném výkonu cca 400k měla problém oponovat sériové verzi. Je smutné jak rýžujete na neznalosti ostatních lidí a dokážete využít jejich důvěry.

Vážený pane,
problémy s brzdami absolutně vylučuji na vozech limitní série, jelikož všechny rovněž servisujeme a tudíž máme perfektní přehled o jejích stavu. Výjimku tvoří pouze vůz K13, který byl vyřazen po dohodě s majitelem před 3 roky a tudíž mi jeho technický stav není znám. Na technický stav vozu K7 jsem již jednou odpovídal, jeho původní majitel rovněž po dohodě ukončil spoluprácí s naší firmou před více jak 3 lety a osud vozu mi není znám. V době ukončení naší spolupráce měl tento 4,5 l osmiválec výkon dokonce přes 400 k a mohu Vás ubezpečit, že bez problému konkuroval i vozu BMW M5/E39 při předvádění technikům v BMW Motorsport. Více nemám co bych k tomuto problému dodal.


Michal Srbka
msrbka@seznam.cz
12. 10. 2005, 01:20:26

Jakto že se ve vaší sekci tuning neobjevují nová auta. Žeby to bylo tím že jste pěkný zjeb a okrádáte lidi na tech vaších zkurvených úpravách? Doufám že se vám to vaše lhaní a okrádání nezasvecených lidí vymstí. Jinak jste pekná kurva zlodějská tak vám přeju vše nejhorší.

Vážený příteli,
asi patříte k mladší generaci, která má pocit, že tímto verbálním způsobem a stylem má právo bezdůkazně kritizovat kohokoliv a cokoliv, a to nejlépe patřičně "posilněn" v pozdních nočních hodinách... Jelikož tento žebřiček životních hodnot nesdílím, chtěl jsem Vaše vulgárnosti z mých stránek ihned vymazat, ale posloužíte mi tady jako precedens...
Takže vězte, že:
  • v letošním roce jsme provedli evoluční úpravy obou vozů BMW Z3 (K8, K11), se kterými jsem se objevil i na některých domácích závodech.
  • dokončujeme velkou přestavbu vozu BMW M3/E46 pod pořadovým číslem K17
  • můj tréningový vůz K10 byl modifikován do evoluční verze M3/GTR - EVO III a bude mít svou premiéru na veletrhu INVEX - Brno ve dnech 24. - 27. 10. 2005
  • prácí týmu na vývoji, stavbě a servisu vlastních závodních vozů již ani nevzpomínám...
Myslím, že na malinkou firmičku se 4 až 5 zaměstnanci je to práce a výkonů až dost...
Až budete starší, třeba jednou pochopíte, že není větší životní štěstí, než mít svého největšího koníčka a zábavu zaměstnáním. Jsem již dost starý na to, abych si uměl vážit vlastní práce a nenechal si ji znechutit "rádobykritikou" hospodského charakteru...
Samozřejmě jedno z českých přísloví říká, že: "Kdo nic nedělá, nic nezkazí.", ale protože máme stále nasmlouváno práce minimálně na rok dopředu a zákazníků neubývá, spíše naopak, nebude to s tou kvalitou asi tak špatné...
Poslední poznámka pro všechny: systém zadání zakázek u nás je stylem:
  1. odsouhlasení oceněné specifikace úprav zákazníkem
  2. platba zálohy zákazníkem
  3. předání hotové práce zákazníkovi
  4. doplatek vyúčtování zákazníkem


Pavel Kotek
pktuning@email.cz
6. 10. 2005, 21:37:10

Zdravím
Chtěl bych se zeptat jestli je pravda že jste na Násedlovickém kopci rozbil svou Osellu a pokud ano jestli byste mohl popsat co se přihodilo. díky a už se těším na příští sezonu


Ano v Následovicích jsem opravdu "rozbil svoji Osellu", a to dost důkladně, bohužel... Stalo se to takto: ve druhé závodní jízdě v sobotu jsem v levotočivé cílové zatáčce, která byla ještě navíc na horizontu a já jí projížděl rychlostí 196 km v hodině, spatřil cca 5 až 10 metrů před vozem proti mně běžící dva velké obranářské psy (o váze cca každý 60 kg). V takové rychlosti a na tak malou vzdálenost byla již možná jen velmi malá korekce mé jízdy, snažil jsem se prakticky pouze o to abych jedním ze zvířat nedostal přímo do hlavy, což bych s největší pravděpodobností nepřežil. Došlo k čelnímu nárazu do obou zvířat, auto se roztočilo bokem (přímo kokpitem) jsem mířil na statný ořech u trati. Auto se však rotací kolem vlastní osy tomuto stromu zázrakem vyhnulo a narazilo zadkem těsně vedle stromu do meze a bylo vymrštěno zpět do vozovky, kde jsem jej předními koly dobrzdil. Na voze je škoda minimálně půl miliónu korun, která nemusela být, kdyby byl v prostoru cíle běžný traťový komisař, který by mně vlajkou upozornil na nebezpečí. Osella je schopna zastavit z 200 km rychlosti na 60 až 100 metrech dle adhézních podmínek. Myslím, že nikdo nechce po pořadatelích, aby honili pobíhající psy, avšak na signalizaci máme my jezdci dle mého názoru právo a pro pořadatele by to měla být povinnost. Zvláště, když psi se v daném prostoru pohybovali již více jak minutu, jelikož běželi od odstavného parkoviště závodních vozů proti směru po trati a již jezdec startující přede mnou musel korigovat svůj vůz za cílem. Bohužel znovu musím konstatovat, že v prostoru cíle nebyl žádný traťový komisař... (nebyl tam vůbec nikdo!!!) Mám velký problém, ale mohu si za něj sám, jelikož jsem udělal oproti svým životním zásadám dvě základní chyby:
  1. Nechal jsem se k tomuto startu doslova kamarádsky ukecat na poslední chvíli (čtvrtek večer před závodem) rodinou Firtlů a Milanem Svobodou
  2. Podcenil jsem diletantizmus, se kterým pořádá pan Stuchlík závody (nejenže se na místo havárie nepřijel organizátor ani podívat, ale dodnes mě ani nekontaktoval...)


Ivan Bilý
555@centrum.sk
25. 09. 2005, 17:24:16

Zdravím Vás. Prosím Vás o radu. Chcem si postaviť auto BMW 318is na amat. závody do vrchu a nemám kontakty na nikoho, kto sa venuje ladeniu a upravam motorov BMW. Nemohli by ste mi niekoho poradiť. A odkial mám začať, aby mal motor dobrý základ? Chcel by som sa dopracovať na 200PS. Dá sa to len riadiacou jednotkou?

Bohužel nevím o jaký typ vozu se jedná (E30, E36). U vozu E30 resp. motoru S14 je možné se na výkon 200PS dostat pouze úpravou řídící jednotky. U typu E36 resp. motoru M44 je to již složitější, ale ne nemožné.


tomislav
-
http://-
23. 09. 2005, 22:34:46

Bradaric 13 sec behind Pulic in Buzet.Why?

Technical problems with gearbox. In race he had only 2nd, 4th and 6th gear.


Radek S.
stransky.family@ktct.cz
12. 09. 2005, 20:38:42

Ať se Vám v posledním závodě sezóny daří a podržíte "minimálně" Fausta za zády!!!

Díky, ale jak už jistě víte, nedařilo se, hlavně mě zradilo zdraví a s horečkami 39° se závodí v tak problematických klimatických podmínkách velice těžko... O mém celkovém pátém místě v ME rozhodly paradoxně 0,2s a tudíž jeden jediný bod. Zerla mě porazil vlastně letos pouze jednou, ale bohužel v tu nejnevhodnější chvíli. Ale je to sport, a tak je to potřeba brát a každý vítěz musí umět i prohrávat...


Petr Marko
petrmarkoni@seznam.cz
2. 09. 2005, 21:54:49

Dobrý den pane Krámský.
Chci postavit auto do dvou litrů, pro amatérské vytrvalostní závody po okruzích.Zaujalo mě BMW R6.Co si o tom myslíte?
Děkuji za odpověď

Petr Marko


Každý svého štěstí strůjce... Neznám vaše finanční ani technické možnosti, takže se nemohu dále stejně vyjádřit.


Petr
murry@seznam.cz
1. 09. 2005, 18:04:46

Gratuluji k titulu MČR a chtěl jsem se zeptat,jestli přijedete i do Šternberka na republiku?Třeba pro nový traťový rekord této krátké trati!

Bohužel nepřijedu, jednak z finančních důvodů a rovněž bych chtěl pošetřit svou "babičku Osellu" do Buzetu.


Miro LANTOŠ
lantos@ztnet.sk
25. 08. 2005, 11:21:26

Zrejme si ma asi nebudete pamätať, keď som Vás na tohtroročnom Slovakia Matador pozdravil a pýtal si povolenie zobrať plagát. Vtedy sme rozprávali krátko aj o Vašej "placke", že je už síce "stará, ale jará". Po zhliadnutí Vašej stránky na nete skladám pred vami symbolicky klobúk, ako všetky tieto aktivity dokážete postíhať. Som každoročným návštevníkom ME na pezinskej Babe a sledujem vývoj aj u Vás, keďže tam patríte už k inventáru. Dokedy predpokladáte, že by ešte Váš "spider" Osella bol konkurencieschopný (čo je neodškriepiteľné) a na základe toho či predpokladáte inováciu techniky v určitej dobe.
Držím Vám aj naďalej palce vo Vašom snažení a prajem pevné nervy a veľa športových aj osobných úspechov.
O. i. Vaše vozy vždy patrili ku šperkom pretekov do vrchu a robím Vám malú reklamu v podobe plagátov, vylepených na dverách a stenách mojej garáže, ktorých počet sa ráta na 4.
Takže ešte raz veľa zdaru a dovidenia na Babe v roku 2006!


Ďakujem za pochvalu a "a držanie prstov". Moja Osella mˇože byť konkurencie schopná ešte niekoľko rokov, ovšem za predpokladu stále vzrastajúcich nákladov na jej technickú inováciu. Preto sa samozrejme snažím stavať i novú techniku (viz technika).


Elio Macchi
elio.jr.macchi@bluewin.ch
24. 08. 2005, 13:02:49

Es que tu aime bien la course de côte St-Ursanne les rangiers. Tu veus toujours rester en sportproto ou un jours aller dans la catégorie f3000

That's question also for me, but all in races depends on the money.


Jirka Novas
zed7@seznam.cz
19. 08. 2005, 14:04:59

Dobrý den.

Pane Krámský, pokud se paměť nešálí, tak jste měl v Lanškrouně vždy nové plakáty. Bude tomu tak i letos?


Nové plakáty většinou prezentujeme při českém závodě ME ve Šternberku. Bylo tomu tak i letos, takže další plakát plánujeme až na začátek příští závodní sezóny a to samozřejmě s technikou, kterou bude náš tým používat v budoucí sezóně (viz technika).


Michal Martinek
mmjkk@seznam.cz
http://www.mmjkk.wz.cz
9. 08. 2005, 23:47:06

No stáčí vám to nebo chcete i telefon mně jde jen o to že jste málem srazil hasiče a vy tu píšete že byl na bezpečném místě to bych chtěl vidět

K tomuto tématu jsem se již vyjádřil.


Ander Vilarino
ander@vilarinomotor.com
http://www.vilarinomotor.com
9. 08. 2005, 18:14:07

I want to say thanks to Otakar and all his team. They helped me in Mont Dore to repair the car to make the 2nd training session after my crash on Saturday's 1st free practice and due to this I could race on Sunday's race.
Many thanks Otakar!! Great driver and great person.


Thank you Ander, but I said to you in Mont Dore, that it is my life philosophy: all drivers are "one great family" and all members of this family should help each other...


Michal
mmjkk@seznam.cz
9. 08. 2005, 04:00:16



Milý příteli. Až budete mít tolik odvahy se podepsat jménem a adresou, můžeme diskutovat... (jinak dle textu níže dva na místě, jeden přebíhající a jeden běžící po pravé straně jsou u mě čtyři hasiči...)


Roman Krejci
krejci@vrchy.com
http://www.vrchy.com
8. 08. 2005, 08:39:20

Dobrý den. Mám dotaz možná trochu mimo rámec této knihy, ale... sledoval jsem dění v Mont Dore a rád bych se zeptal na vůz Norma M20 Honda jezdce Vuillermoze. Startoval jen ve francouzském mistrovství, takže ne v ME, ale jednalo se o dvoulitr srovnatelný s italskými vozy jako měl Irlando či Faggioli? Překvapilo mne, že francouzské Normy se stále zlepšují (i v otevřených třílitrech Castellana zajel dost dobře a mále by i vyhrál). Dá se říct, že se technicky Norma dostala na úroveň Oselly??

Určitě ano, Norma je dnes plně srovnatelná s Osellou a na okruzích ji myslím předčí, jelikož je konstruována robustněji, při zachování minimální hmotnosti (použity velice vtipné a důmyslné konstrukce detailů). K závodu v Mont Dore je však potřeba podotknout, že výsledky byly velice zkresleny tím, že všichni francouzští jezdci jeli dle předpisů z roku 2003, tzn. bez restriktorů a se všemi aerodynamickými prvky, které byly používány v Evropě pouze do roku 2003 (deflektory, velká křídla, podlaha bez děr, ejektorové funkce karoserie atd. ...). To platí i pro Normu, na kterou se ptáte. Zajímavostí byl start Irlanda s prototypem Osella modelu 2006, který výrazně odskočil zbylému evropskému poli, ikdyž dle mého soudu některé prvky jsou "třetím výkladem" pana Oselly aerodynamických omezení FIA...


MIKE O0
nwaeze@yahoo.com
5. 08. 2005, 21:58:21

very good site guys



Milan (M3) Schembera
m3@zavodydovrchu.cz
27. 07. 2005, 12:15:00

Milý pane Krámský - chápu, že mě nemáte moc v lásce, protože nedosahuji takové odbornosti, jako Vy, ale snažil jsem se Vás v diskuzi zastat. To je asi tak vše, co jsem chtěl dodat. Pokud Vám to vadí, příště se na to vykašlu.

Mě na vás nic nevadí, o lásce nebo nelásce se už vůbec nedá hovořit, pouze jsem upozornil, že smyslem mých návštěvních stránek jsou otázky na mě a mé odpovědi (samozřejmě od lidí, kteří mají alespoň tolik sebevědomí se autorizovat), a ne diskuzní fórum mezi přispěvately. Paradoxem je, že opět v tomto Vašem příspěvku hovoříte o diskuzi...


René Juráň
juran.r@tiscali.cz
26. 07. 2005, 20:41:50

Díky za odpověď na mé možná dotěrnější otázky a co se týče DVD tak je mi jasné že ta kamera to zatraceně všechno spomaluje. Reál je trošku jiný mazec co? Jako spolujezdec bych asi potřeboval Pemprsky a to už jsem se závoděním taky něco zažil.Jinak hodně úspěchů a nenchte své závodní soustředění rozptylovat sprosťárnama od lídí kteří neseděli zadkem skoro na silnici a nejeli přitom bezmála 200 km/hod. Třeba by nějaký praporek ani nezaznamenali.Pánové a hrubky mi můžete opravit taky aspoň bude prča.

Kamera to nemůže zpomalovat, protože je natáčeno v reálném čase, ale samozřejmě zoom optiky částečně zkresluje vzdálenosti.


Radek Stránský
stransky.family@ktct.cz
25. 07. 2005, 22:13:26

Blahopřeji taktéž. Pěkné závody a v druhé jízdě ještě zrychlení!!!
Otázka :
Proč řadil Bedini tak často s meziplynem?


To se musíte zeptat jeho.


Roman Krejci
krejci@vrchy.com
http://www.vrchy.com
25. 07. 2005, 13:17:15

Dalsi zavod ME a Kramsky opet na bedne. To je hezky vysledek a 12 bodu je potreba! Trenink vypadal jeste lip, kazdopadne blahopreji a preji hodne chuti i do dalsich zavodu. Kdyby presel Krakonos na BMW GTR, jezdil by nekdo Osellu??

Děkuji za gratulaci. Nejhorší je to, že jsem dnes přišel na drobnou závadu v elektronice, která měla za následek malinké snižení výkonu motoru v neděli..., škoda, ... Ale smůly bylo letos již dost, takže jsem si na ni zvykl. Trénink se mi samozřejmě líbil také více. Co se týká Oselly byl bych samozřejmě rovněž rád ...


tomáš
nemám
24. 07. 2005, 00:49:10

Hm tady asi někomu nic neříká dislekcie (porucha psani atd). proty iteligeny kteří jsi děli sradu ztech co jse bohužel ztouto vadou narodily Milan M3,Michal Skoupý co jsi ovas má člověk myslet "mě to nepotkalo atak pohrám těmito lidmy"? ale musím vás zklamat jsou to taky lidi a jsou meziny nami. nebojte ja jsem zvyklý na tyto keci od arogatních lidi ale občasná taknost by neuškodila

No comment. I pro vás platí záhlaví mých stránek a odpověď ve stylu předešlé panu "M3".


Milan M3
m3@zavodydovrchu.cz
22. 07. 2005, 13:33:17

Mezi námi soudruhy: Gramatika dělá problém i vysokoškolsky vzdělaným lidem. Chápu, že s Michalem cloumají emoce, ale vynadat se někomu dá i slušně. Když už proti někomu něco mám, tak si to s ním mám jít vyříkat z očí do očí a případně se poprat, ale takhle tady blít po webu, to mi přijde ubohé. Jinak Karle B., nechci rejpat, ale máš tam taky gramatický chyby :-)))

Milý pane Schembera. Rád bych, aby i pro vás platilo v mé návštěvní knize záhlaví, které se týká plného jména a adresy. Jinak mám pocit, že jste si i vy spletl smysl mé návštěvní knihy s diskuzním forem neb debatou na vašich vrchařských stránkách, jelikož jsem nepochopil na co jste se mě ptal neb co jste mi chtěl sdělit, a proto vám nemůžu odpovědět jinak...


Michal Skoupý
michal.skoupy@seznam.cz
21. 07. 2005, 23:37:02

No gramatika bude pro tohoto pána asi tvrdý oříšek, osobně nechápu, když něco někdo napíše, že si to po sobě ani nepřečte, a osobně si udělám obrázek o lidech, kterým je toto jedno.
Toto je diskuze s panem Krámským, proto bych s toho nechtěl dělat forum pro fanoušky. Osobně jsem na trati nebyl, opravdu tedy nevím, co se tam stalo. Vím jenom, že takovéto věci se na tratích stávají, a je těžké ve zlomcích sekund vyhodnocovat situaci, a to jak pro závodníky, tak třeba pro ty hasiče. Možná má Michal i hasiči pravdu, a proto bych rád znal názor i druhé strany, pane Krámský, toto je Vaše kniha návštěv, a Vy máte absence z neznámých důvodů. Toto přece není tak časově náročné, abyste se častěji podělil s fanoušky o to, co se kolem Vás děje.
S pozdravem Michal Skoupý


Souhlasím s vámi, ovšem v sezóně bohužel moje návštěvní kniha není mou nejvyšší prioritou, proto jsem si našel chvilku času až dnes.


Michal
mmjkk@seznam.cz
21. 07. 2005, 20:52:09

Jo někteří si myslí že pan Krámský je jednička ale vy kteří jste nebyli na trati tak z toho víte moc málo bylo tam zhruba 5 hasičů co vidělo jak pan krámský vletěl přímo do zatáčky v plné rychlosti zrovna když jsme tam vytahovaly auto a pan krámský ohrozil život kdy se zachraňujícímu hasičovy podvrtl kotník tak by pan Krámský asi sotva zabrzdil.

Již jsem odpověděl, pouze ještě podotknu, že jsem startoval 30s za Nevěřilem, takže by to "vytahování auta" muselo být sakra rychlý, to tam stačilo tak akorát dopadnout...


Michal
mmjkk@seznam.cz
21. 07. 2005, 20:44:18

Mně je to jedno nemněl jsem čas to opravovat ale když chcete tak vám klidně dám e-mail mmjkk@seznam.cz ale podle mně stejnak pan Krámský mohl těžce zranit hasiče aj přesto že na něj pořadatele mávaly vlajka ať zastaví.

Již bylo vysvětleno.


Michal Skoupý
michal.skoupy@seznam.cz
21. 07. 2005, 19:44:34

K té soutěži,
chudákovi Michalovi ze 17.7. jsem napočítal těch chyb 17! V jedný větě to je slušný výkon, ale "vole, čurák a píča" mu celkem vyšlo, i když správně se podle mého píše "čůrák".
K "tomášovi" bez e-mailu se snad nedá nic říci, moje dvouletá holčička by to dohromady dala asi lépe.
Pane Krámský, nenechte se odradit od diskutování, tak už to mezi námi lidmi občas chodí. Nevím sice, o co přesně šlo, ale určitě existuje nějaké vysvětlení.
Jinak doufám, že se daří práce na novém voze, rád bych se dozvěděl nějaké novinky.
Díky, s pozdravem Michal Skoupý


Šlo o zcela standardní situaci, kterých zažije závodník jako já mnoho během své kariéry (u mě cca 25 let). Startoval jsem jako poslední jezdec startovního pole a v danou chvíli i celého závodního dne. Po stoupání na horizontu mi bylo máváno žlutou vlajkou (jednou a jedním klackem...). Jelikož jsem v tom místě přejel i žlutý hadr na cestě mohu se dnes domnívat, že to byl praporek z toho druhého klacku. Ponechme bez povšimnutí, co by se stalo, kdyby se proudem vzduchu zvedl a ve 200 km/h rychlosti se mi přilepil na hledí přilby. Samozřejmě jsem zpozorněl, ale jelikož následující vracák a další pasáž byly přehledné natolik, že bylo možné ve vztahu k mé rychlosti vždy bezpečně zastavit nadohled, pokračoval jsem v jízdě. V následující pravé zatáčce jsem viděl brzdné stopy a kontakt se svodidlem a rovněž 50m za zatáčkou otočeného Nevěřila v protisměru částečně zajetého do příkopu. On ještě seděl ve voze, který měl všechna kola a vypadal nepoškozený. U něho byli 2 hasiči a třetí k nim přebíhal z levé strany. Další běžel po pravé straně k vozu. Jelikož přebíhající hasič otočil hlavu k mé přijíždějící Oselle, čímž mě registroval a byl již rovněž v pravé části vozovky bez jakékoliv náhlé změny směru jízdy jsem ho bezpečně minul a pokračoval v akceleraci z trojky cca 130 - 140 km/h do další části trati. Volil jsem v dané chvili menší zlo, jelikož zastavením bych způsobil pořadateli velký problém s mou opravnou jízdou, která by logicky musela následovat. V dané situaci, kdy pořadatelé již museli několikrát pro nekázeň diváků druhou jízdu přerušit (před formulemi dokonce na 15 min.) by bylo asi podstatně nebezpečnější jet jako jediný s jedním z nejrychlejších vozů závodního pole po trati po 15 - 20 min. pauze do procesí neukázněných a samozřejmě již nesoustředěných diváků z nichž mnozí byli i zdatně zmoženi za celý den alkoholem.
P.S. Ředitelství závodu se s mým jednáním plně ztotožnilo a bylo velice rádo, že je již závod u konce.
P.S2. Standardní propozice MČR ZAV na str. 7 článku 25.1 říká, že žlutá vlajka dvojitá v pohybu se používá ve chvíli, kdy je trať částečně neb úplně zablokovaná a pak je nutno zastavit. V dané situaci byla signalizace nesprávná - mělo být použito jedné žluté vlajky v pohybu, kdy je nebezpečí, zákaz předjíždění a jezdec musí být připraven na změnu jízdního směru nebo na použítí nezvyklé stopy. Já v dané situaci nemusel měnit jízdní směr natož použít nezvyklou stopu ...
To je tak asi vše, co jsem chtěl k situaci ve Vsetíně říci, ovšem pouze těm, kteří mají tolik sebevědomí, že jsou ochotni se podepsat plným pravým jménem a adresou tak, jak je o to žádám v titulu své návštěvní knihy. Je mi líto, ale ostatní mi nestojí za odpověď a měli by si uvědomit, že svoji návštěvní knihu nikdy nenechám zdiskreditovat na úroveň běžných internetových diskuzních fór, proti kterým je i anglický Hyde Park řádnou a fundovanou diskusí.


Karel Berger
berger@vrchy.com
http://www.vrchy.com
21. 07. 2005, 11:27:38

Malá soutěž: Kolik je v posledním mailu hrubých pravopisných chyb? (8?) To si pane Krámský o technice moc nepokecáte. Kdyby něco takového splodil můj syn toho času po 1 třídě, tak ho za to vyplatím. Tady už ale asi nic nepomůže!

Souhlas.


Michal
mmjkk@seznam.cz
17. 07. 2005, 22:45:22

Zdar vole ty si asi pěkný čurák ti asi nerespektuješ signáli pořadatelu na Valašském klubůku že tam na tebe mával praporkama ať zastavíš a ty si jel dál a v zatáčce byla nehoda a málem si zajel kolegu od hasiču si pěkná píča ja kdybych byl v kůži toho kolegi tak tě v depu zkopu

Platí to samé co pro předešlého Tomáše.


tomáš
nemám
17. 07. 2005, 22:42:56

hm opradu aj ta poslení barva co znamenají dvě žluté vlajky co kdyby někdo špatně došlapl zvrnul jsi a kotník a zpadl vám pod auto vy by jste ho zabil ztěch co tam běžěli ale asi by jste byl zpokojený co asi by jse měla někdy požívat hlava co vy na?

Nerozumím, proto nemohu odpovědět a znovu upozorňuji, že příspěvky bez plného jména a adresy (ať už e-mailové nebo fyzické), budu nekompromisně do sedmi dnů mazat.


René Juráň
juran.r@tiscali.cz
17. 07. 2005, 21:35:46

Pane Krámský jsem ten člověk který se v sobotu celý den motal kolem vašeho depa u Vsetína.Kupoval jsem si od vás DVD-on board kamera.Mám po shlédnutí tři drobné otázky.
1.Co je na vaší Oselle za diferenciál.Určitě nějaký samosvor tak 50% ne?Nebo slabší?
2.Nedá se poskládat nějaká lepší převodovka.Mám z toho DVD pocit že na dlouhých rovinkách strácíte protože nedosáhnete vyšší maximálku než zřejmě jiní.Motor má podle mě klidně páru na to aby zvládl ještě jeden kvalt.
3.Co je to na některých zahraničních tratích za bílí binec.To je nějaký zásip oleje nebo co?Zdálo se mi že toho tam je hrozně moc a dlouhé úseky.
Jinak díky za to DVD-je supr.Sice cena je podle mě dost nedsazená ale beru to jako příspěvek na vaše závodění.Kdyby si to od vás koupilo více lidí třeba by vaše Osella měla uprostřed sezóny lepší vzhled a nebylo to samá kobercovka.Hodně úspěchů.
Ještě jsem nezjistil výsledky z neděle ale věřím že jste Nevěřila vylátal.


Kde začít s odpovědí na takovýto "zasvěcený" mail?
Ad 1) samozřejmě je tam samosvor...
Ad 2) váš pocit nesdílím a to s tím vozem jezdím i v realu a ne jenom na DVD v obýváku...
Ad 3) je to bílý zásyp oleje, kterého je občas hodně i na zahraničních závodech, hlavně když praskne olejový chladič neb hadice a přemotivovaný závodník jede "dokud se motor točí"...
Co se týká té kobercovky, tak páskou jsou jištěny některé spoje a zámky kapotáží, aby při vibracích celé karoserie na nerovných tratích, jako byl Vsetín, nedošlo k jejich uvolnění. Ujišťují vás, že tuto technologii používají i ostatní zahraniční závodníci prototypů včetně leadera šampionátu Simone Fagiolliho.
P.S. Cena našeho DVD je opravdu myšlena jako symbolický příspěvek na mé závodění...
P.S2. Dušana Nevěřila jsem v neděli "nevylátal", vyhrál jsem pouze díky tomu, že měl havárii zapříčiněnou technickým problémem zadního křídla.


Alberto
a.baisini@libero.it
9. 07. 2005, 23:46:32

Hallo Otakar I Am your Italian fan.I love your cars specially the M3E30.I invite you to see the site www.cronosprintclub.it/forum where write a lot of hillclimb drivers.Good luck for the next races.

Thank you very much.


Michal Skoupý
michal.skoupy@seznam.cz
9. 07. 2005, 23:28:04

Dobrý den,
za to Portugalsko se tak trochu omlouvám, výsledek samozřejmě super, ale tak daleko je to přece jenom trochu problém, měl jsem na mysli závody, ve kterých jsem Vás mohl sledovat přímo na trati. Samozřejmě
jsem opravdu vděčný za Vaší rychlou a věcnou odpověď. Srdce poskočí, když se potvrdilo to, v co jsem tajně doufal, že Vás uvidíme v tomto krasavci, který představujete.
Abych pravdu řekl, jsem tak trochu zmatený z těch všech informací, že vlastně nevím, na co se mohu těšit.
S vozem to je jasné, jak Vás známe, bude to bomba ..., už se těším.
Píšete však, pokud bude E1 v ME, znamená to tedy, že stavíte nákladný vůz, a nevíte jestli budete mít prostor v této kategorii startovat? Pokud ano, parametry nového motoru po Vašem "promazání" budou určitě úctyhodné, ale jsme za polovinou r.2005, agregát bude až v r.2006, sezóna začíná v dubnu ... Znamená to tedy, že začátek sezóny počítáte se svými "jen" 440 koníky, nebo to stihnete ...
Promiňte mi pane Krámský, tak nějak jsem se v tom ztratil, pokud mi to osvětlíte více, budu nadšen, pokud to z pochopitelných důvodů nechcete nebo nemůžete prozradit, počkám si až vyjedete. A věřte, že se nemůžu dočkat, až nastoupíte na start. Přál bych si, kdyby to bylo také u mně doma v Berouně, ale oba víme své o Berounských závodech.
Na závěr bych Vám chtěl ještě opožděně poblahopřát k narozkám, a popřát Vám hodně zdravíčka a závodního štěstíčka.
S pozdravem Michal Skoupý


Za přání samozřejmě děkuji. K tomu ostatnímu dodám pouze, že s tímto vozem mohu startovat např. na okruzích v kategorii D4 a na kopcích ve skupině M. Jsem už trochu unavený tou "honbou za tituly", takže nemusím mít zrovna ME, ale stačí mi závodit v dobré konkurenci "pro radost"...


Michal Skoupý
michal.skoupy@seznam.cz
8. 07. 2005, 00:10:54

Zdravím Pane Krakonoš,
gratuluji k úspěchu na Rechbergu a na Ecce Homo, byl jsem tam a užil jsem si to s Vámi.
Prototypy se mi líbí, formule také, ale na Rechbergu mi naprosto učaroval pan Georg Plasa se svým speciálem BMW 320 s motorem od pana Johna Judda.
Chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor na tento vůz i na tohoto závodníka, jestli je to také takový nadšenec jako jste Vy, a co se týká auta, snese srovnání technické i finanční s Vaší plackou? Určitě o tomto víte více, než se dozvím z médií. Mě i mému 11-letému synovi by se líbilo více Vás vidět v takovémto speciálu, škoda jen, že tato skupina není tak početná ani v ME, natož v MČR. Předem Děkuji za vyčerpávající odpověď.
S pozdravem Michal Skoupý.


Děkuji za gratulaci. Já ovšem považuji za svůj největší úspěch letošní sezóny druhé místo v Portugalsku, ikdyž první jízda na Ecce Homo byla rozhodně ještě rychlejší ..., ale to vím jenom já a nemohu to dokázat časem. Ten byl až čtvrtý následkem jízdy po třech kolech posledních 800 metrů. Vůz Georga Plasy znám do detailu, jelikož jsme s Georgem dlouholetí přátelé a stavbu jeho vozu jsem měl možnost sledovat celých 5 let až do letošní verze. Odkazuji Vás na svou rubriku technika, kde zjistíte, že takovýto vůz se v mých dílnách staví rovněž, avšak již z typové řady E46. Jelikož z důvodu mého vztahu k mateřské automobilce BMW resp. BMW Motorsport není pro BMW akceptovatelné osazení motorem V8 z formulových vozů (Ford-Cossworth resp. Zytec, Judd, Honda-Mugen) jsem nucen čekat na motor z nového typu BMW M3 (V8 3500ccm / 405HP v sérii), který bude uveden na trh v roce 2006. Pro potřeby jízdních zkoušek je v současnosti vůz osazen řadovým šestiválcem BMW M3 z prototypů, který disponuje výkonem 440HP díky volným úpravám. Pokud bude skupina E1 zařazena do ME v roce 2006 budeme s tímto vozem rozhodně startovat a jeho parametry (860kg / 640HP) by rozhodně patřil mezi favority.


Radek Stránský
stransky.family@ktct.cz
1. 07. 2005, 21:34:30

Vše nejlepší k Vašim 46 narozeninám!!! Hodně úspěchu v Rieti!!!

Díky mnohokrát.


Humelicova Nina
Nina.Humelicova@aon.at
buhuzel nemam
30. 06. 2005, 18:31:38

Vazeny pane Kramsky!
Kolega meho manzela by chtel zakoupit barvu na auto,kterou mate na Vasem zavodnim auto/zeleno-zluta-fosforova?/.V Rakousku neni mozne tuto barvu sehnat.Prosim o odpoved na mou E-mailovou adresu,kde je mozne ji sehnat a jaka je cena.Pokud Vas muj dotaz obtezuje,omlouvam se, ale nevim si jinak rady.Zdravi Humelicova.Preji Vam j4este mnoho uspechu.


Jedná se o specielní barvu řady RAL, kterou mi dodává prostřednictvím mého lakýrníka (ing. Boury) přímo firma PPG. Je velmi drahá už tím, že je nutno stříkat minimálně 6 vrstev a olakování např. mého vozu K10 stojí v nákladech! cca 70 - 100 tis. Kč. Další její nevýhodou je, že nemá tzv. volkswagen test barvostálosti, takže po jednom až dvou letech bledne a to ještě nestejnoměrně.


Veronika Dvořáková
v.dvora@atlas.cz
16. 06. 2005, 08:15:50

Dobrý den pane Krámský, přítel mě poprosil, jestli bych za něj napsala dotaz ohledně BMW. Vlastní BMW E34 535i R6, modelový rok 88 - 92. Auto má najeto okolo 100 000 km. V autě po zahřátí cvakají ventily, přesto, že byly správně seřízeny v servisu. Nikdo neví čím by to mohlo být, prosím Vás, kdyby to bylo možné mohl by jste mi odpovědět? Děkuji sl. V. Dvořáková


Milá slečno. Je mi velice líto, ale tak jako vám lékař po internetu neodoperuje slepé střevo, tak já těžko diagnostikuji závadu vozu vašeho přítele. Mohu se pouze domnívat, že je to vůlí ve ventilovém rozvodu ať už je to na vodítkách, vahadlové hřídeli neb rozvodu jako takovém.


Radim Žídek
aja100@seznam.cz
http://nemám
15. 06. 2005, 11:33:17

Zdravím a mám dotaz. Co se přihodilo v druhé jízdě v Trieru? Je vaše Osella nějak pochroumaná? A když máte v MČR docela výrazný náskok (39b), vynecháte nějaký závod MČR? (předpokládám, že prioritu má ME). Díky za odpovědi a přeji hodně zdaru v soubojích s Italy.

Po Portugalsku a vynikající "skorocelé" první jízdě ve Šternberku jsem začal bláhově doufat, že i se svým skromným technickým a ekonomickým zázemím mohu Italy nejen porazit, ale i porážet (jako v roce 2002). Celé tři dny (pondělí - středa) jsme vyráběli nové unašeče zadní nápravy a opravovali následky sobotního problému s kapotáží. Potom hurá na noc do Německa, abychom získali slušné místo v depu, jelikož s tím tam je velký problém. Byl jsem dost unaven, což se podepsalo i trochu na mé nervové soustavě. Trénink ještě vyšel cca dle mých představ, doladili jsme vůz, já se těšil na závod. Ráno jsem nazul nové pneumatiky, ale jelikož bylo dost chladno, tak tvrdší směs, kterou používám já a která déle vydrží nezafugnovala tak dobře a já byl po prvním kole pátý se ztrátou 2 vteřiny na Bormolliniho. Když jsem viděl, že na druhou jízdu obouvají Italové opět nové gumy, neudržel jsem již nervy na uzdě a v druhém kole jsem po výborném začátku zariskoval v nájezdu (200 km/h) na brzdy do vracáku. Bohužel na jedné z nerovností se mi při intenzivním brždění nadzvedla zadní náprava, kola se na zlomek sekundy zablokovala a po dopadu se auto roztočilo. Skončil jsem mimo trať v mezi s poškozeným závěsem levého zadního kola a poničenými lamináty karoserie. Měl jsem na sebe samozřejmě vztek, jelikož i páté místo, které bych uhájil bez problémů a následných osm bodů by mi zajišťovali třetí místo absolutně z první poloviny šampionátu. Teď musím pro body, které nutně potřebuju jet do Itálie, kde při startu minimálně třiceti placek s dalšími velikány italských prototypů (Zardo, Cinelli, Irlando, De Biasi, Magliona ... ) těžko budu do pátého místa. Naopak budu považovat za obrovský úspěch umístění v první desítce.


David
blacktuner@centrum.cz
14. 06. 2005, 14:05:48

No tak už mi přišla ta kazetka . Tak já vám moc děkuji a doufám že vás zase někde uvidím závodit.S pozdravem DAVID

Já také doufám.


David
blacktuner@centrum.cz
11. 06. 2005, 16:50:24

Dobrý den pane Krámský.Jsem ten kluk s ecce homo kdo natočil v té zatáčce jak vám uletělo to lamino... Nevím jestli jste už poslal tu kazetku ale ještě mi nepřišla byl bych moc rád za odpověď . s pozdravem David

Ještě jednou díky za záběr a myslím, že už by to mělo být vpořádku.


Joerg Weidinger
joerg.weidinger@bmw.de
7. 06. 2005, 10:42:07

Thank you again for your help in EcceHomo on Saturday!

Joerg


Without problems, I think that all BMW drivers are one great family and members of this family must help every time to each other...


Jirka Novas
zed7@seznam.cz
6. 06. 2005, 16:25:11

Pane Krakonoš,
jste bojovník a opět jste to prokázal více než na 100% nyní ve Šternberku. Tím bych Vám chtěl samozřejmě pogratulovat!

Napadá mě však jediná otázka. Proč jste neměl sebou náhradní náboj a zkoušel si ho půjčit od italů? Nejsem takový odborník, abych to mohl posoudit, a proto využívám této možnosti, aby jste mi to mohl vysvětlit. Je tento díl tak drahý, nebo je to tak neobvyklá závada, že ho sebou ani běžně nevozíte? Pak ale proč ho teda měli "taloši"? Je touto poruchou snad ohrožen Váš start v Německu?

Díky za odpověď a přeji více štěstí


Milý příteli, jedno staré české přísloví říká: "po bitvě je každý generál"...
Takže fakta: za celou mou evropskou kariéru (18 let) se nepamatuji, že by někomu praskl náboj zadního kola u prototypu, ale to už je můj úděl vyžírat závady které jiné nepotkávají (1993 Ecce Homo - utržený pedál plynu, 1997 Beroun - prasklá osička škrtících klapek ...) I kdybych tento náboj měl, tak jeho přelisování je technologicky tak náročné, že by se těžko stihlo v těch 60 minutách které jsem měl k dispozici. (odtahovka mě skládala v depu, když již startoval Jirka Voves ve skupině N). Italové rovněž neměli náboj a já si troufám tvrdit, že i při řádově 10x nižším finančním rozpočtu s sebou stále vozím více náhradních dílů než oni. V dané časové tísni byla jediná šance vyměnit celou kompletní těhlici, což je 12 šroubů a cca 20 minut. Bormoliniho auto stálo v depu...
Můj start v Trieru je samozřejmě ohrožen, protože vyrábím vše nové podle svých vlastních představ. Právě odjíždím do kalírny pro zušlechtěný materiál...
P.S. Ještě jeden, myslím podstatný detail: moje Osella má za sebou 8 závodních sezón s více jak 22 závodními víkendy v roce, to znamená více jak 170 závodů to je věc u Italů nevídaná, ba přímo neuvěřitelná (a to závodů s plným nasazením bojů o vítězství, tzn. nešetření techniky.) Proto možná na aute odchází už i to, co normálně drží. Přesto si však jako konstruktér myslím, že kdyby byl tento náboj navržen a vyroben konstrukčně správně, asi by vydržel...


Kamil
kamil.stransky@email.cz
1. 06. 2005, 22:45:35

V odkazu "mechanici" ctu, ze se pan Jiří Kytler za zahadnych okolnosti ztratil v nemocnici. Jste ochoten k tomu rict neco vic na porozumenou?dekuji

Jirka se při loňské dovolené v Chorvatsku na Plitvických jezerech nešťastně uhodil do hlavy. Došlo k mírnému krvácení do dutiny lebeční, s kterým byl hospitalizován v nemocnici v Gospiči. Jelikož zde neměli možnost CT vyšetření bylo domluveno toto vyšetření v nemocnici v Riece. Tlak v mozku však samozřejmě způsoboval jeho částečně iracionální chování, takže při převozu byl doprovázen zdravotním a bezpečnostním personálem. V nemocnici v Riece však tento personál z mě neznámých důvodů přestal plnit svou funkci a Jirka při přechodu z vyšetření CT mozku (které bylo již mimochodem velice dobré - otok ustupoval, krvácení skončilo) zmizel a od té chvíle ho nikdo neviděl. Bezvýsledná byla i následná pátrání jak lokální, celostátní, tak mezinárodním prostřednictvím Interpolu.


Vita
dulano@tunbal.com
31. 05. 2005, 19:37:50

dobry den, kde prosim trenujete?mate nejaky svuj kopec ci kde trenuju vrchari?dekuji

Trénuji na závodech, jelikož mám každý víkend závody (24 víkendů v roce). Když potřebujeme něco vyzkoušet, musíme buď na okruh nebo letiště.


Jarmil
t_bl@email.cz
29. 05. 2005, 20:10:27

Dobry den, dnes jsem videl na CT1 ve sportovnich zpravach pred 20.hodinou zaznam ze zavodu do vrchu a byl tam kratky zaznam z Vaseho kokpitu.
Chtel bych se timto zeptat, zda-li je mozne nekde stahnout cele toto ci podobne video?
dekuji predem za odpoved


Záběry z mého vozu jsou duševním majetkem mého týmu a nejsou volně stahovatelné. V našem obchodě je však možné zakoupit jak DVD tak VHS s kompletními záznamy 13 závodních tratí MČR a ME (camera on board). Dále je možné zakoupit i dokumentární filmy o sportovních sezónách BMW Teamu Krámský 1995 - 2002 a to i v zázemí týmu na závodech.


dodoš
dodosracing@seznam.cz
25. 05. 2005, 10:22:08

Gratulace k vašim výsledkům!!!! Je to bomba,alespoň budou mít Italové ve Šternberku plnohodnotného českého soupeře!!!Budeme vám zde držet palce a už se moc těšíme na vaše souboje! Jen tak dál..... Fandové Šternberk !!!!

Díky, já se do Šternberka také těším...


Radek S
stransky.family@ktct.cz
24. 05. 2005, 17:35:19

Blahopřeji k vynikajícím výsledkům ve Španělsku a Portugalsku.Těším se na Ústí a Štremberk.

Díky.


Jiří Šindelář
sindelarovi@seznam.cz
24. 05. 2005, 11:02:58

Ahoj Oto,
jseš fakt dobrej. Udělat takový výsledek za bezkonkurenčně nejhorších podmínek(mj.finančních), tak to je bomba!
Gratulujeme Ti a Tvému miniteamu.
jš.


Díky.


J.Jelínek
jaromir.jelinek@centrum.cz
23. 05. 2005, 21:33:38

Letošní výsledky - paráda!! Jen tak dále......
Budeme fandit v Ústí, Šternberku i na Babě


Díky, těším se...


Jirka Pospíšil
Pospisilj@pas-zabreh.cz
23. 05. 2005, 13:30:03

3. v Rechbergu, 2. v Portugalsku, 1. ... že by ve Šternberku ? Bylo by to super. Držím palce.

Nechci vám brát iluze, ale to už je říše pohádek. Ve sportu jde jenom málo co "ukecat", takže je nutné si přiznat, že na Fagiolliho už nemám ani ruce ani technické zázemí a na ostatní Italy mám možná ruce..., ale mezi poražením a porážením je ještě hrozně velký rozdíl...


Radek S
stransky.family@ktct.cz
10. 05. 2005, 15:56:18

Díky za krásný sobotní závod v Náměšti - Jen tak dál.
Dotaz - Nevíte jak to vypadá s účastí CN v Ústí nad Orlicí (slyšel jsem něco o De Biasim + 1, Regosa a Bormolini)?


Nemáte za co děkovat. Já rád závodím na "na setinky vteřiny..." Dle mého soudu Vilorba corse od začátku bluffovala, Tschagerův tým uvažoval o účasti ještě na ME v Portugalsku, kde si ode mě nechali přinést i přihlášky, ovšem po závodě, tak jak dopadl, se rozhodli jet domů zbrojit na Šternberk.


Zdeněk Zelenka
zdenek.green@tiscali.cz
1. 05. 2005, 01:37:17

Dobrý den pane Krakonoš.
Pokud se rozhodnete jen pro Evropu, pak to opravdu nebude lehké. U nás Vás neuvidíme tak často a bude to malinko mrzet, ale Evropa je Evropa. A tak:
KRÁMSKÝ GO GO GO!!!
Držíme palce. S pozdravem O.KRÁMSKÝ FANS
PS: Došly fotky z Rechbergu?


Fotky došly. Díky, ale jsme všichni v jednom kole, takže času na tvorbu www stránek je strašne málo. K mé účasti v MČR mohu pouze dodat, že všechno je o penězích. Myslím, že by bylo vhodné podotknout, že disponuji nejdražší technikou v startovním poli a to jak pořizovací cenou, tak i režijními náklady. Přesto jsem jako jediný reprezentant absolvoval dosud i všechny závody MČR. Jak vidíte peru se s tím jak umím, ale nevím jak dlouho vydržím...


Ilona Králíčková
ikmb@seznam.cz
29. 04. 2005, 08:36:49

Pane Kramsky i ja se pripojuji k rade gratulantu a blahopreju ke skvelemu vykonu v Rechbergu. Jen tak dal a preji vzdy bezpecny prujezd cilem. Drzim pesti!

Díky, mám stejné přání...


Roman Krejci
krejci@vrchy.com
http://www.vrchy.com
28. 04. 2005, 18:22:10

Pridavam se ke gratulacim k vysledku na Rechbergu. Z meho pohledu to byl Vas nejlepsi zavod za posledni 2 roky, podivame-li se na casy a odstupy, pak jeden z nejlepsich zavodu Vasi kariery..... Drzim palce do budoucna!

Díky, ovšem některé boje s Italy v sezóně 2002 řadím po sportovní stránce výše...


Jirka Pospíšil
pospisilj@pas-zabreh.cz
27. 04. 2005, 06:26:25

Přeju pěkný den a gratuluju k Rechbergu. Rád bych se zeptal, jestli na Ecce pojedete s restriktorem, pokud se budete soustředit na ME. Děkuju a hodně nejen závodnického štěstí.

Bohužel, přesto že jsem sliboval, že 100 let Ecce Homa oslavím bojem o absolutní rekord, tak díky skutečnosti, že se mi v Evropě daří (Rechberg 3. místo, Al Fito 4. místo, Serra Da Estrela 2. místo) a do Šternberku přijedu jako druhý muž klasifikace královské divize prototypů, budu nucen zde startovat "do Evropy" a tudíž s restriktorem.


Jirka Novas
zed7@seznam.cz
26. 04. 2005, 09:04:09

Předně gratuluji k bronzovému věnci v Rechbergu a také děkuji za nabití baterky do kamery ...

Ale zajímalo by mě, zda jste si vědom nějakých chybiček, když jste nedosáhl až na nejvyšší stupínek? Je mi jasné, že jste jel více než na 100%, ale spíše mi jde o to, zda ve Vás či ve Vašem stroji je ještě nějaká reserva, aby jste dosáhl příště na zlato. A nebo prostě víc "nevymáčknete" a už je to pouze třeba o lepší technice?


Milý příteli nevím jestli sis všiml, ale Simone Fagiolli je cca 24 letý mladík a jeho vůz je oficiálnim továrnim speciálem. Mně je 46 a auto mám 8 let staré při 2-násobném ročním namáháním (24 záv. víkendů ročně). Pan Osella se přišel v Rechbergu osobně podívat a s údivem konstatoval, že to je opravdu "tá stará Osella po Irlandovi". (Což považoval za "impossible"). Vím, Regosa je ještě starší, ale má 2 roky staré auto a stará se pouze a jen pouze o svou vlastní jezdeckou kondici. Kdysi jsem řekl, že závody do vrchu jsou o maximální koncentraci, kdy je prakticky nemožné zajet dvě stejné bezchybné jízdy. Proto si opět myslím, že jsme drobné chyby udělali všichni a ten, kdo jich udělal nejméně, byl nejrychlejší. Rovněž jsem i mnohokráte řekl, že rozdíly v desetinách sekundy jsou o štěstí a né o umu. Já osobně považuji svůj výsledek v Rechbergu za velice dobrý. Jinak všeobecně pro vás všechny, diskutující na různých netech pod různými jmény a nicky, občas i velice "zasvěceně a odborně": Věřte, že výsledek jednoho jediného závodu ovlivňuje tolik věcí, že by mi to dalo na mnoho desítek stránek...
PS: Mým největším problémem je, že mi není 25 a nemám na sezónu 100 až 150 tis. eur jako ostatní moji konkurenti. Zeptej se Doubka, Michla, proč nezkusí královskou třídu prototypů.


Zdeněk Zelenka
zdenek.green@tiscali.cz
24. 04. 2005, 22:31:38

Myslím, že se Rechberg povedl. Gratuluji a těšíme se na další skvělé výsledky.
Jinak jsem shlédl Vaše DVD On board a 1995-2004 a myslím, že by si to neměl nechat ujít žádný fanoušek závodů do vrchu. Opravdu je to povedené.
S pozdravem O.KRÁMSKÝ FANS


Díky za gratulaci a zdravím všechny členy svého fan klubu...


M. Frýdecký
mira@milankasparek.com
22. 04. 2005, 20:22:44

Pane Krámský, v čem se,prosím, liší Váš "evropský" podvozek od podvozku Miloše Beneše, jak uvádíte v úvodu. Děkuji za info.

Evropský podvozek musí mít ploché dno až po konec karoserie (to znamená bez deflektorů, které já na MČR částečně demontuji) a ještě pro snížení přítlaku musí být v podlaze vozu 4 otvory o minimálním průměru 50 mm. Dále je zde zvýšena minimální hmotnost o 25 kg (625 kg), zmenšeny křídla cca o 12 až 15 %, které nesmějí mít více než 2 profily. Vůz je osazen pneumatikami o 1 palec užšími (z důvodu nižšího výkonu motoru cca o 100 PS) a tomu je uzpůsobena i kinematika náprav včetně řízení. Né nepodstatným detailem je i změna těžiště, která více vyhovuje slabšímu výkonu motoru a při použití vyššího výkonu (bez restriktoru 370 PS) dělá vůz silně nedotáčivým.


Zdeněk Zelenka
zdenek.green@tiscali.cz
15. 04. 2005, 11:46:46

Dobrý den p.Krámský.
Doma to vypadá, že obhájit titul nebude opět jednoduchá záležitost. Už teď se na ty vaše souboje s panem Benešem těším. Je sice pravda, že techniku máte připravenou na ME, ale O.KRÁMSKÝ FANS OSTRAVA věří, že Krakonoš svoji kůži nedá zadarmo.
Nyní nám zbývá 7 dní na Rechberg a já bych se rád zeptal na pár, doufám, že ne hloupých, otázek:
- nejlepší divácký úsek na trati
- jestli je problém se stanováním kolem trati
- odhadovaný čas vašeho příjezdu
- se kterým místem by jste byl spokojen
Přejeme Vám hodně štěstí.
Zdraví Vás O.KRÁMSKÝ FANS OSTRAVA


Odpověděl jsem osobně v Rechbergu.


Jan Láňo
lano.jan@seznam.cz
http://www.auto-veterani.wz.cz
14. 04. 2005, 19:14:43

Dobrý den Pane Krámský,
jsem studentem Střední průmyslové školy v Bruntále-obor Silniční doprava.
Jsem Vaším věrným fanouškem a stejně tak, jako asi i Vás mě fascinuje vše okolo aut. Motory... Chtěl jsem se zeptat jaká je možnost získat nějaké podrobnější materiály ohledně např. motorů BMW?(přímo u Vás) Potřebuji něco co by mi pomohlo zasvětit mě do toho fascinujícího světa automobilové techniky. Je mi jasné, že mi nemůžete poskytnout informace, které by mohli být zneužity. Děkuji za odpověd a teším se na Vás ve Šternberku! Jan Láňo


Základní technické informace o motorech BMW jsou běžně dostupné u prodejců značky a technické novinky jsou poměrně dobře popisovány i v odborných motoristických časopisech. Vše ostatní je však považováno každým motorářem za jeho vlastní know-how a jěště jsem se nesetkal s nikým, kdo by jej byl ochoten publikovat. Takže se obávám, že nebudu ani já výjimkou...


dodoš
dodosracing@seznam
3. 04. 2005, 22:28:56

Dobrý den Pane Krámský.
Mám jen jeden takový obecný dotaz.Zajímalo by mě,zda se lze nějakým způsobem dostat k závodění,když zrovna nejsem milionář,nebo podobně:-)zdá se mi,že teď je to spíše o penězích než o talentu!!!A je to tak!Ale přece jen,jak na to?Pokud to nějak lze!děkuji!!těšíme se na Šternberk!!!držím palce


Milý příteli. Svoje závodnické začátky jsem už popisoval mnohokráte, takže si myslím, že každý ví, že já jsem začínal jako mechanik a vypracovat jsem se musel sám. Svého prvního sponzora (JZD Radim) jsem měl až v roce 1985 kdy jsem získal titul Mistra ČR. Samozřejmě dnes je situace složitější, jelikož tehdá jsme si prakticky všichni stavěli závodní Škodovky doma v garážích a dnes si špičkovou techniku koupí "závodní podnikatelé" již hotovou a vyvinutou a pak už je to jenom o tom, jestli ji uřídí... Taky se mi nekouká zrovna lehce na špičkové BMW, které je poráženo Škodovkami... Takže talent bys měl mít vždycky (pokud si nechceš uříznout ostudu), ale jen ten samotný nestačil ani v mých dobách a nestačí ani dnes. Pak už je to jen o velkých penězích neb neskutečné až otrocké práci. (já např. pracuji průměrně 12 hodin denně včetně volných víkendů a dovolenou jsem neměl za celou svou závodnickou kariéru) Samozřejmě věřit mi to nemusíš...


LADA GRUS
v.grus@tiscali.cz
27. 03. 2005, 16:10:59

DOBRÝ DEN.PORADTE MI PROSÍM KDE BYCH MOHL NAJÍT CENÍK K PROPAGAČNÍM MATERIÁLŮM VE VAŠEM OBCHODĚ.PS:TA OSLAVA U NÁS BEZ RESTRIKTORU BUDE SUPER.DĚKUJEME A MNOHO ŠTĚSTÍ NEJEN VE ŠTERNBERKU.

Ceny se v současnosti tvoří a budou přímo u jednotlivých nabídek. Vydržte ještě chviličku, teď musíme nejprve připravit auta na sezónu... Rozhodně velkou část věcí bude možné zakoupit u našeho stanu přímo na závodech.


Ecce-fan-Kram.
dodosracing@seznam.cz
23. 03. 2005, 22:09:15

Dobrý den!!Pane Krámský,chtěl jsem se zeptat,zda někde na netu nelze najít videa Nika Puliče!Rád bych se na ně podíval.děkuji a přeji hodně úspěchu v sezoně 2005!!!! PS: ecce homo drží palce!!!S pozdravem vaši fandové ze Šternberka!!!

Bohužel já o žádných nevím, osobní stránky Nika Puliče rozhodně tuto variantu nenabízejí. Já mám pouze své záběry
(viz. obchod). Za přání mnohokráte děkuji a můžu všechny své příznivce ve Šternberku potěšit tím, že 100 let Vašeho závodu rozhodně nemíním oslavit jízdou s restriktorem...


Michal Hock
michalhock@centrum.cz
8. 03. 2005, 00:25:25

Zdravím
-jsem velký fanoušek aut i motorek a to hlavně v mém okolí (vrchy-Ústí nad Orlicí),tím bych Vám chtěl popřát úspěšný nový závodní rok a hlavně to Ústí kde prý mají být i dost zvučná jména (Vilarino,Cinelli)včetně Vás. Tak doufám že je tam trochu potrápite.
P.S.Byl jsem se na Vás podívat i v Pěčíně na "motoskirinku" (zatím jako týmový doprovod ale snad se to změní a budu příští sezonu už na lyžích) a koukal jsem jak jste si užíval trať v autě po závodech,troufl by jste si to zkusit na lyžích?


Za přání děkuji, věřte mi, že bych je potrápil hrozně rád, ale bohužel je to také o technice s plackou to jde proti F3000 čím dál tím víc ztuha a ztuha... Jó, kdyby byla F3000, pak bych dělal vše proto, aby specielně rekord v Ústí zůstal v Čechách. P.S. Na lyžích by to pro mě neměl být problém (i v mém pokročilém věku), jelikož jsem v mládí závodně lyžoval a jezdil i motoskijöring a věřte, díky tomu, že technika nebyla na tak vysoké úrovni, nadřeli jsme se možná víc, než Vy v současnosti.


Zdeněk Zelenka
zdenek.green@tiscali.cz
7. 03. 2005, 15:37:04

Dobrý den p.Krámský.
Téměř každý den sleduji na internetu co se děje nového ve vrchařském sportu, bo ho mám vskutku velmi rád. Hledám různé informace - kdo pojede sezónu a s jakým náčiním, popř. kdo se na jakých kopcích objeví atd. ... Samořejmě se také dostanu i na různá fóra a upřímně Vám řeknu. Opravdu není, v prostředí jaké je u nás v Česku, lehké provozovat tento sport a proto Vám v tomto boji "s větrnými mlýny" držím palce.
Ještě bych se rád zeptal, jestli pojedete Rechberg na 100%.
Zdraví Vás O.KRÁMSKÝ FANS OSTRAVA


Mockrát díky za "držení palců", už se na ten Váš zelený transparent u trati velice těším. V životě jde málo co říct na 100%, ale určitě pro svůj start v Rechbergu udělám vše, co bude v mých silách... a pak se uvidí ...
P.S. Napište mi pane Zelenka na můj e-mail svou adresu, mám tady pro svůj fan klub malý dárek, který bych Vám poslal.


Roman Krejci
krejci@vrchy.com
http://www.vrchy.com
1. 03. 2005, 16:14:47

Do letosni sezony Mistrovstvi Evropy preji hodne sportovniho stesti, pevne nervy a co nejlepsi vysledek na konci roku!

Předpokládám, že to přání patří mě, potom však musím upozornit, že vůbec nejsem přesvědčen, že budu schopen celé Mistrovství Evropy absolvovat. Financí je stále méně a bohužel moje technika a její provozní režie je přeci jen podstatně dražší než třeba závodní vůz skupiny N nebo SP.
Ostatně toto bohužel nechápou ani činovníci FASu při rozdělování příspěvků na reprezentaci, takže se může stát, že z ME odstoupím (nehodlám totiž napodobit kolegu Doubka a vyměnit překrásnou Osellu za 12 let starého Escorta jen proto, abych vyšel s reprezentačním příspěvkem...)


PAVEL VÁCLAVÍK
drak30
23. 02. 2005, 15:05:14

Pane Krámský. BYDLÍM V kUNDRATICÍCH A JSEM VÁŠ DLOUHOL.FANOUŠEK BÝL JSEM ČLENEM AUTOKLUB.KRAKONOŠ.PO DVA ROKY JSEM MĚL MOŽNOST DĚLAT POŘADATELE NA ZÁVODECH NA Benecku, jen je škoda že se tyto krásný závody už nekonají. Touto cestou vám chci poděkovat co děláte pro náš aut. sport a naší zem. Přeji vám mnoho uspěchu, štěstí a hlavně zdravíčko. to vám přeje PAVEL VÁCLAVÍK

Za přání mnohokrát děkuji, pouze je škoda, že si Vás nedokážu vybavit v paměti. Přeci jen poslední MOGUL PRIX se jela v roce 2000...


VLADIMÍR GRUS
v.grus@tiscali.cz
20. 02. 2005, 11:23:23

DOBRÝ DEN.V ODPOVĚDI PRO J.NOVÁKA JSTE UVEDL PÁR JMEN (EVROPSKÝCH ES).MYSLÍTE SI,ŽE JSOU OPRAVDU SCHOPNI PŘIJED DO ÚSTÍ?KROMĚ H.WALDYHO,KTERÝ TAM STARTOVAL TUŠÍM JEDNOU,VÍCE ZAHR.F-3000 NEBYLO,POKUD NEPOČÍTÁM J.KRAJČIHO.NEVÍTE V JAKÉM STAVU JE VŮZ LÁSZLA SZÁSE PO FENDRICHOVĚ HAVÁRCE A SAMOTNÝ HORST?DĚKUJI ZA ODPOVĚD.

Pokud budou chtít uspět v celkovém hodnocení Evropského poháru, tak by přijet měli. Horst Fendrich se zotavuje, ale velice pomalu a o stavu Százsovy formule bohužel nic nevím.


MGBADA JOE ABA NAIJA
MGBADAJOE@ABA.COM
http://NONE
19. 02. 2005, 19:09:41

I LOVE THIS PAGE. KEEP UP THE GOOD WORK.

Thank you, very much.


Petr Kristek
petr.kristek1@centrum.cz
3. 02. 2005, 08:12:24

Zdá se Vám povrch silnice z Albrechtic na Laudon dobrý nebo už méně kvalitní ?

Povrch je dobrý v tom, že zde nejsou výtluky spravované záplatami. Problém je zde s celkovou zvlněností vozovky (vyjeté koleje, příčné vlny a celkový bombír vozovky), která je již pro několik nejrychlejších sportovních vozů a formulí dle mého názoru nebezpečná.


Detlef Pötsch
detlef_design@volny.zc
http://volny.cz/detlef_design
27. 01. 2005, 21:36:11

Dobrý den. Před nedávnem jsem vám psal s nabídky mojí činnosti. Nechci se v žádném případě vnucovat, jen jsem vám chtěl dát vědět, že v aktuálním vydání Tuning Magazínu jeněkolik stránek věnováno mojí tvorbě. Jinak mám fotky na www.volny.cz/detlef_design. Nemusí se vám to líbit, protože je to věc vkusu a názoru. Jak to vůbec vypadá teď u vás na horách, když je Liberec tak hezky zapadanej? Detlef P.

Sněhu máme taky dost možná víc než v Liberci a já osobně jsem tak zavalený pracemi na technické přípravě závodních vozů, že nestíhám registrovat cokoliv jiného. Omlouvám se ...


Krejčiřík Martin
Lisicka.lenka@post.cz
25. 01. 2005, 10:21:43

Vážený pane Krámský, chtěl bych se Vás zeptat, zda je realná možnost stát se závodníkem, když mám OSTEOPOROZU, což je řídnutí kostí.Nikdo mi nebyl schopen odpovědět. Omlouvám se, nemám vlastní e-mailovou adresu,e-mail patří sestře.Vaši odpověd prosím zašlete na výše uvedenou adresu.Děkuji za Vaši odpověď.Martin Krejčiřík

Bylo odpovězeno na uvedenou adresu.


JIrka Novák
zed7@seznam.cz
13. 01. 2005, 12:52:05

Dobrý den! Jsem fanouškem vrchů a mám dotaz. U nás v Ústí je již položen nový povrch v délce celé trati. Troufnete si překonat a navrátit tak traťový rekord do českých rukou, když "nám" ho časem 1.52,06 vyfouknul Jaro Krajčí? Kam až může traťový rekord jít vysoko? Reaguji na velké připomínky v posledním závodě na kvalitu asfaltu.

Nový povrch trati je samozřejmě prvním vážným předpokladem k vytvoření nového traťového rekordu. Druhým důležitým aspektem je počasí v době závodů. Pokud bude sucho, bude splněn i druhý předpoklad. Za těchto podmínek věřím, že se dá určite zrychlit a to s mojí Osellou až na hranici času 1:50 sec. Faktem však zůstavá, že se v Ústí pojede opět evropský pohár formulových vozů kde je hlášená v sezóně 2005 účast takových es jakými jsou Vilarino, Regal, Szas, Napione, Cinelli, De - Pelegrini s formulemi F3000, které jsou již dnes rychlejší než sportovní prototypy, takže kandidáta na nový traťový rekord bude třeba hledat zde. Myslím, že čas bude hluboko pod 1:50 sec.


Pavol Bednar
crevko@inmail.sk
7. 01. 2005, 10:24:44

Dakujem pekne za info. Ano som si vedomi toho, ze to vpodstate mam poskladane len podla informacii dostupnych z internetu od roznych "amaterov" ktori jazdia z M3 E30 amatersky po roznych sutaziach a zrazoch a nie od odbornika ako ste vy, ktory ma urcite najlepsie info o S14 motore. Po teoretickej stranke mam nastudovane takmer vsetko co bolo za 3-4 roky dostupne na internete, avsak prax je uplne ina. Samozrejme ze vsetko stoji peniaze a u S14 duplom, lebo to bol vpodstate uz polozavodny motor v serii. A ta moja talianska M3 (S14 s obsahom do 2000cm znizeny zdvih) je velmi tazko dostupny model. V CR su asi len 2ks v SR tiez 2ks. Urcite sa s Vami skontaktujem a dohodli by sme sa na pripadnej uprave. Samozrejme vsetko bude zalezat od financnych moznosti,pretoze to auto ma uz stalo dost a nemam ho len na amaterske vrchy, slalomy a sprinty. Ak je pekne pocasie tak sa stava aj "mestskym autom". Co sa tyka osobneho stretnutia a konzultacie, neviem ci mate firmu priamo v Jilemniciach a kde by bolo s Vami mozne sa stretnut a prekonzultovat dane upravy. Som z Piestan a to je do Jilemnic cca 450km. Viem ze chodievate aj na Slovensko, mozno by to bolo a tam mozne. este raz dakujem za info, velmi si cenim kazdu jednu informaciu ktoru sa od Vas dozviem. Kazdy je odbornik na nieco ine a Vy S14 musite poznat perfektne. Mgr. Pavol Bednar, Piestany SR

Není zač.


Palo
crevko@inmail.sk
5. 01. 2005, 09:35:05

Dobry den p. Kramsky,
chces by som sa spytat ci nahodou nemate nejake zaujimave diely na S14 motor ktorych by ste sa chceli "zbavit". Mam 320is je to S14 ale s obsahom do dvoch litrov. Interesovalo by ma DTM zvody, pripadne cely vyfuk, tuhsie stabilizatory s polyuretan. silenblokmi, carbon sanie s Alpha n kitom. Pripadne nieco ine. Mam tam ostre vacky, keramicku lamelu, odlahceny zotrvak a vsetky remenice z duralu, samozrejme aj sanie, podvozok,vyfuk, rozpery, soft, kratsi samosvor a ine. Dakujem za info
PS: A este jedna vec, mam soft od nemeckych pretekarov neviem este ako si sadne k vackam 296/11.58 a 280/11.00 (tie sa teraz inplantuju aj s ventil. pruzinami z EVO III. Vedeli by ste pripadne naladit soft k tymto vackam a ako to je asi casovo a financne narocne. Dakujem


Za prvé by som upozornil na záhlavie mojich stránok, takže na budúce by som poprosil podpis plným menom. Samozrejme mám množstvo dielov na tieto autá (ako napríklad i celý motor S14/2300 ccm/316 PS), nakoľko sa úpravami týchto vozov (M3/E30) zaoberám aj v súčastnosti. Avšak iba komplexne, pretože iba takto je zaručená 100% výkonnosť a životnosť takýchto úprav. Niektoré príklady kombinácie dielov uvedených v textu rozhodne nie sú optimálne. Vieme všetko, ale po osobnom kontakte z ktorého vznikne špecifikácia konkretnej optimálnej úpravy a jej cena. Samozrejme potvrdená zákaznikom.
PS: Uvedené vačky zastavané do inak sériového motora (napríklad bez úpravy piestov atd....) rozhodne nebudú fungovať optimálne.


john24
venard.john@wanadoo.fr
4. 01. 2005, 17:51:22

hi ,
in first I wishes you an happy new year .

After the Bmw m3 Group A , ( in construction ) I research the race number for these cars:

- BMW M3 group N driven by Jiri VOVES at Trier in 1997

- BMW M group N driven by Niko Pulic at ECCE HOMO in 1998

and the race number for the BMW driven by ( Pulic ???) ,the pink Bmw in the group SP on the race EL FITO in 2002.

Thanks in advance for the answers
JOHN24


Thank you and for you too! Our start numbers - look to www.vrchy.com


Detlef Pötsch
detlef_design@volny.cz
http://volny.cz/detlef_design
3. 01. 2005, 18:22:27

Dobrý den. Jmenuju se Detlef Pötsch, jsem výtvarník a od narození jsem postiženej.Mám nemoc AUTOVIRUS NENAPRAVITELNÝ. Ne, teď vážně. Od mala žiju pro auta. Nechci Vám dlouze pochlebovat, Jste prostě špička. Myslím v autech. Jsem lesba, nejsem na chlapy. Doufám, že vám můj humor nevadí. Chtěl bych se s Vámi domluvit na schůzce. Jsem z Liberce a není problém za Vámi dojet. Myslím, že vám mám co nabídnout.Mje www stránky jsou ještě v rekonstrukci, Tak bych vzal sebou fotky a cd. Desátým rokem si vydělávám Airbrushí a speciálníma lakama, maluju reklamy a obrazy na hostesky a modelky, nástěnné obrazy atd a vloni jsem se díky Retroprague pořádané Auto Štangl vrátil ke klasickým obrazům a začal jsem zase aktivně malovat. Maluju samozřejmě nejvíc auta od veteránů až po závoďáky. Přestože se třeba vůbec na ničem obchodně nedomluvíme, rád bych se s Vámi sešel. Bylo by možný se nějak domluvit? Vím, že máme určitě společný známý a moh se nechat doporučit, ale jednám rád upřímně a sám za sebe. Těším se na vaší reakci a do Novýho roku aby bylo štěsí vždycky při Vás. Detlef

Děkuji za přáni, ale chcete-li mi nabídnout své profesionální služby obávam se, že v nejbližší budoucnosti nebudu mít pro tyto aktivity prostor. Děkuji za nabídku, snad někdy na závodech...


Vláďa Rožánek
Motorsport.VR@seznam.cz
http://mujweb.cz/www/007man.htm
2. 01. 2005, 18:48:12

Dobrý den, přeji hodně úspěchů v roce 2005 a snad uvidíme i tu F3000?

Zdraví Vláďa R


Jééé, Vy jste jěště neviděl F 3000 ? ? ? U J. Krajčího stojí ve výkladě dvě ...... Jinak za přáni mockrát děkuji, ale Váš optimizmus nesdílim.


J.Jelínek
jaromir.jelinek@centrum.cz
1. 01. 2005, 00:53:39

V letošním roce hodně nejrychlejších časů a všechny bezpečné kilometry!

Rovněž děkuji a po loňsku si myslím, že budou hlavně důležité ty bezpečné kilometry.