Back to main page
Guest book
2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    2008    2007    2006    2005    2004    2003    2002


Černý David
blacktuner@centrum.cz
28. 12. 2006, 17:26:17

Zdravim p. Krámský. Chtěl bych vám poděkovat za podepsané přání do nového roku ´.. Takže odpovídam alespoň touhle cestou a vám přeji hodně úspěchů ve sportovní kariéře ale také ve vašem osobním životě v roce 2007. S pozdravem Černý

Děkuji.


Lukáš Ondrák
LukasOndrak@seznam.cz
12. 12. 2006, 16:00:54

Dobrý den p.Krámský,již od malička jsem velkým fandou značky BMW,loni jsem se splnil svůj sen a pořídil si BMW 325i e36,chtěl jsem si vyzkoušet co auto dokáže a co je v mých silách.Touto cestou jsem zkusil pár amatérských závodů do vrchu a velice mně to chytlo.Na podzim jsem si tedy pořídil BMW 325 e30 připravené na závody do vrchu.Tímto bych Vás chtěl poprosit o radu,jak nejlépe odlehčit auto a zvíšit přítlak na zadní nápravu,jaký máte názor na montáž přítlačného křídla,Na autě je pouze sériový diferenciál,chtěl bych nechat vyrobit se samosvorem,ale netuším kolik procent svornosti je ideální. Předem děkuji za Vaši odpověď a do nové sezóny přeji hodně sportovních úspěchů Lukáš Ondrák

Vážený příteli, úprava auta pro závody, aby fungovalo, je věc tak složitá, že ji těžko vyřešíme otázkou a odpovědí v návštěvní knize. Ovlivňuje to tolik věcí, že kdybych je zde měl popisovat, tak to bude slohová práce. Rozhodně vím, že křídlo na závodním hobby autě pro závody do vrchu je spíše pro ozdobu a samosvorný diferenciál stačí někde mezi 25-40%.


Petr Uhlir
uhlirp@altas.cz
11. 12. 2006, 23:02:12

Minuly tyden se David Vrsecky neuspesne pokusil prekonat s tahacem rychlost 300km/hod. Tato rychlost udajne v cesku doposud nebyla zadnym jezdcem prekonana. U Osely a Reynardu uvadite maximalni rychlost pres 340 respektive 360 km/hod. Neuvazujete o tom ze byste mu rekord vyfouknul?

Oficiální rekord může být uznán pouze za určitých podmínek. Kromě přesné metodiky (letmý kilometr projetý během určitého času tam i zpět a rychlost zprůměrována...) musí být tento pokus přihlášen rovněž u sportovní autority dané země (u nás FAS AČR) jako závod a samozřejmě toto přihlášení je zpoplatněno. Suma sumárum lapidárně řečeno tato legrace stojí včetně pronájmu dráhy a dalších režií mnoho desítek možno i stovek tisíc Kč a já je dokáži do svého sportu investovat rozumějším způsobem. Samozřejmě rychlost 300 km/h dnes již není nedosažitelnou ani pro supersportovní vozy na běžných silnicích, natož pro závodní speciály, jako je Reynard nebo Osella. V roce 2007 na podzim by měl být možná organizován opět den rekordů na letišti v Mošnově. Bude-li tomu tak, rozhodně se pokusím zúčastnit a potom asi budu atakovat trochu jiné hodnoty než jsou hodnoty "závodních náklaďáků".


Brano lesay
Pekli@atlas.sk
27. 11. 2006, 20:44:00

Dobry vecer p.kramsky mam taku otazku mam BMW M5 e34 3,6 a v predu na motore mam pumpu ktoru pohana remen od remenice a ide do nej hadica od maleho filtru a od nej trubka ku kazdemu potrubiu na vyfuku chcem sa opytat na co sluzi? a ci to neak suvisi
s vykonom-krutiacim momentom motora.dakujem


Je to dodatečné vhánění vzduchu do výfukových plynů, k podpoře dohoření zbytků paliva ve výfukových plynech a tudíž k snížení emisí. Používá se u BMW pouze u řady "M" tzn. výkonově silnějších motorů. Na výkon a kroutící moment motoru to vliv nemá.


Richard Žák
chitos@centrum.cz
12. 11. 2006, 13:59:45

Dobrý drn chtěl bych si koupi BMW 320 nebo 325 do roku 1998 a chtěl sem se zeptat který by ste mi doporučil jak kvalitou tak spotřebou Děkuji Richard Žák ze Vsetína



Říká se, že objem ničím nenahradíš, proto bych volil BMW 325. Je zde větší rezerva výkonu a tudíž i naděje, že motor nebyl provozován tak často v oblastech maximálního výkonu tzn. i v oblasti max. opotřebovávání. Pokud mohu doporučit volil bych raději starší typ ještě s litinovým blokem ze stejných důvodů.


Sveta
anna@hotmail.com
http://bodog-sport-book.nezdali.net
10. 11. 2006, 05:24:40

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Sorry, but this is impossible.


Hrnčíř
zas.uz@seznam.cz
5. 11. 2006, 01:13:43

dobrý večer! Chtěl jsem se zeptat na problém ,mám BMW E46 a přenáší se mi vybrace do řadící páky od kardanu .Nevím jestli je to převodovka nebo diferenciál,dělá to hlavně při dojezdech bez plynu. Ložisko na kardanové hřídeli už jsem vyměnil . Předem děkuji za odpověď .Hrnčíř

Máte pocit, že např. lékař je schopen po telefonu určit diagnózu...? Asi tak nějak to bude i s vašim problémem. Doporučuji navšívit autorizovaný servis.


Roman Vít
kim.28@seznam.cz
4. 11. 2006, 17:39:11

dobrý večer pane krámský chtěl bych se zeptat prý u vás mechanici vydrží rok a pak skončí čím to je jestli vámi nebo jima každý rok s vámi jezdí někdo jiný, jinak moc gratuluji k výhře v chorvatsku a přeju další uspěchy

To by byla spíš otázka na ně (i když myslím, že to není tak žhavé), ale není to třeba kromě rodinných a osobních problémů např. tím, že mladá generace dle duchu dnešní doby by si ráda na hodně věcí "pouze hrála" (třeba podle vzoru našich politiků a některých rádoby úspěšných podnikatelů - i z českého autosportu...) a já prostě beru sport velice vážně. Že mám dost často pravdu mě utvrzují nejen životní zkušenosti, ale také třeba hezká řádka různých titulů a vítězství...


pavel
pablo.e36@seznam.cz
31. 10. 2006, 20:01:40

zdravim pane KRAMSKY:potreboval bych poradit kde sehnal 3 ramenny volant s airbagem do BMW E 36 nejlepe BMW MOTORSPORT.predem dekuji za vasi odpoved

U každého autorizovaného prodejce. P.S. Na příště se rozpomeňte na své příjmení.


Vladimír ŠKUTA
sagner.michal@seznam.cz
31. 10. 2006, 18:20:28

Dobrý den pane Krámský
jsem váš věrný fanoušek a rád bych od vás koupil DVD-00,02 sportovních sezon a také Camera on board na DVD.Moc děkuji a chtěl bych je poslat prosím poslat na adresu:
VLADIMÍR ŠKUTA
UKRAJINSKÁ 1439/14
Ostrava-Poruba 702 00

Nakonec přeji hodně sportovních úspěchů a štěstí s novým vozem.


Bylo zasláno a za přání samozřejmě děkuji.


Lukáš Jelínek
lukas012@seznam.cz
27. 10. 2006, 17:56:07

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jakym jiným způsobem než jen chipem, by se dal zvýšit výkon u BMW E-36 318is rok 1994. Aby to nebylo moc drahý a životnost motoru neklesla. Taky prosím o radu na koho se případně mohu obrátit a kdo takový úpravy provádí. Předem děkuju za odpověd.

Výměnou za silnější motor (6-ti válec např. 325/M50), jinak já osobně neznám nikoho, kdo by se tzv. mechanickým tuningem zabýval.


Tomáš
Tomas.miklovic@seznam.cz
26. 10. 2006, 15:35:16

Dobrý den vážený pane Krámský.Jako váš veliký fanoušek vám chci poděkovat za sezóno,kdy jste nám představil váš žlutý skvost českých kopců F3000,kterým jste mne velice potěšil.Je to již delší dobu,ale přece se chci zeptat co vás potkalo na kopci Laudon,kan jsem jel dost dlouho a přece jsem vás na startu nezpatřil.Jinak vám a celému týmu přeji hodně štěstí v další sezóně a těším se na další krásné zážitky na kopcích 2007 třeba na ECCE HOMO,nebo v Lanškrouně.

Odpověděl jsem v příspěvku Radovana Stránského ze 4. 9. 2006. Jinak samozřejmě děkuji za přání.


chitos
chitos@centrum.cz
22. 10. 2006, 12:48:11

Dobrý drn chtěl bych si koupi BMW 320 nebo 325i do roku 1998 a chtěl sem se zeptat který by ste mi doporučil jak kvalitou tak spotřebou Děkuji

Lituji, ale až budete mít jméno...


lukin
lukin777
22. 10. 2006, 08:14:53

dobry den pane kramsky chtel bych se vás zeptat jestli byste mě neporadil s bmw m5-e39.Chtěl bych si koupit tohle skvěle vozidlo ale nevím na jaké zavady si dát při koupi pozor.Byl bych vám velice zavázán. lukás vodák jilemnice.

Je mi líto, ale nejsem technik autobazaru, takže nemám tyto zkušenosti, BMW M5 je tak krásná, ale i složitá technika, že kvalita vozu musí být posuzována individuálně a minimálně na zvedáku a testovací jízdě.


Martin Pirner
martas9999@seznam.cz
6. 10. 2006, 21:27:46

Vážený pane Krámský,

přemýšlím o koupi M3 E36 coupe SMG r.v.1998.Je na stránkách Tip Cars červená barva dovoz AT cena 299000Kč.Prosím o radu zda je to dobrá koupě a jek se Vám tento kousek líbí alespoň z fotek na Tip Cars.Je to originál stav?Popřípadě na co si dávat pozor při koupi M3.

S pozdravem a přáním úspěchú Martin Pirner


Podle fotografií bych auto rozhodně nehodnotil ani nekupoval. Je mnoho detailů, které mohou být na tomto voze po ujetí cca 200 000 km problematické.


Tomáš
TomasM3@seznam.cz
28. 09. 2006, 22:59:43

Dobrý den pane Krámský,chtěl sem se zeptat,jakej byste doporučil vzduchový filtr na BMW e30 318is R.V90.110kw..jesti tam mám dát,hříbek nebo klasickou vložku.Kdyžtak mi doporučte kterej je dobrej a značku.Děkuji za odpovědˇ...nashledanou

Tvar filtru je vcelku libovolný, hlavně by měl mít plochu minimálně stejnou jako původní vložka filtru, důležitá je hlavně jeho čistota a tudíž prostupnost. Z tohoto důvodu preferuji u sériových vozů zachování původní skříně vzduchového filtru a tudíž výměnu pouze vložky.


Petr Stuchlík
pekos@sekce.cz
28. 09. 2006, 04:50:54

Pane Krámský dostal jste můj mail ?

Ano.


pedro vasconcelos
pedrofvasconcelos@gmail.com
24. 09. 2006, 18:32:46

hi again mr kramsky!or ahoj

i'm contacting yoou because i arrived at praha last thursday, because i will attend classes this semester in CVUT-techical university in praha!

i'm really looking forward to meet you again!
if you're in the will to contact me, you have my email there


kind regards

Pedro Vasconcelos


Welcome to Czech republik! I am finishing sport sezon and I am very busy in this time. I will be very happy to meet you, but latter ... after end of october.


Brano lesay
Pekli@atlas.sk
21. 09. 2006, 22:32:23

Dobry vecer p.kramsky chcel by som vas poprosit o jednu radu na motoroch M20 320i-323i mam problem ze sa mi pri max.obratkach zlomili par krat vahadla na ventiloch,na motore M20 je len jedna pruzina na ventil ale mam aj motor M30 v 535i a tam su pruziny dve a robi mi to tiez moze to byt unavou pruzin? pri vytacani pocujem pri otackach 5000a viac jemne klepanie a po rozobrati motora mam na piestoch odtlacky od ventilov.Na jednom motore M20 som vymenil nove pruziny org.bmw a sice mi vahadlo nezlomilo ale to klepanie som tam pocul ale iba tesne pred obmedzovacom. dakujem

Pokud dochází k takovému typu závad, buď je motor špatně složený, nebo jsou tam "tuningové úpravy" neslučitelné s chodem motoru (snížení hlavy, vačky, písty atd...).


Jaroslav Volf ml.
autobazarVolf@centrum.cz
21. 09. 2006, 13:38:46

Dobrý den, předem musím poblahopřát k Vašim úspěchum. Určitě si vybavíte mého otce pod jménem Volf. Já se dosud zúčastnuji (již 4 roky) hobby závodů dovrchu s velmi dobrýmy výsledky ve třídě E-1400.
Na příští sezonu bych se chtěl uplatnit v MČR. Tímto se Vás chci zeptat, jestli neni možné se domluvit na nějaké spolupráci, co se týče mých začátků v MČR. Jisté skušenosti s novými jezdci určitě máte. Děkuji za odpověd. Případný zájem bych raději řešil přez e-mail, děkuji Jarda V.


Děkuji za gratulaci, pokud je Vaším otcem Jarda Volf od Turnova tak ho samozřejmě znám a pozdravujte ho ode mě. V této chvíli nevím co si představujete pod slovem spolupráce. Máte li zájem mi toto blíže vysvětlit, moje emailová adresa je na titulní straně těchto stránek.


Tomáš ŠEŠULKA
tomas.sesulka@seznam.cz
17. 09. 2006, 21:29:38

Ze srdce velké ale opravdu velké gratulace k výkonu v CHorvatskem Buzetu.Toto je z vaší strany opravdu příslib,který jste popisoval již dříve.Po nepovedenem Lanškrouně jsem plně věřil ve Váš úspěch v Chorvatsku.Už nyní se těším na nasledující sezonu a jsem pevně přesvědčen,že v ní ukážete co se ve Vás jěště skrývá.Mnoho dalších podobných úspěchu v nové sezoně.Už se těším na přiští rok.Někdy na kopcích nashledanou.S pozdravem Tomáš ŠEŠULKA

Díky mockrát, taky jsem celkem spokojený, i když jsme měli dost velké technické potíže. Prakticky bez problému byla pouze první tréninková jízda, kterou jsem vyhrál absolutně, a to dost výrazným rozdílem. V druhém tréninku mi 500m před cílem odešla převodovka a já dojel prakticky pouze setrvačností (čímž jsem ztratil minimálně cca 5sec). Skoro celou noc jsme opravovali převodovku (velký dík Lászlo Sászovi, který mi prodal některé potřebné díly), abych mohl aspoň s provizorní opravou nastoupit do závodu. První závodní jízdu jsem si prakticky zkoušel převodovku, která řadila dost těžce a já musel nutně dojet kvůli čtvrtému místu v celkovém pořadí ME. V druhé jízdě jsem na to již nemyslel a poručil to do vůle Boží, takže se mi jelo lépe a bylo to vidět i na čase. Škoda toho deště v neděli, jelikož auto fungovalo v tréninku dobře a já už si na suchu s ním také dost dovolím. Takhle nám opět Milan Svoboda ukázal, kdo byl v letošní sezóně "mokrým králem"... ale i tak český double na posledním závodě sezóny minimálně donutí Italy k zamyšlení, a to mě hřeje. Škoda, že sezóna končí - teď teprve bych rád závodil... Snad to do příštího roku nezapomenu...


Milner Josef
pepa.milner@seznam.cz
13. 09. 2006, 13:05:42

Dobrý den, dovezl jsem si z Německa BMW 318 is coupe a na stk po mě chtějí 1900,- za udaje o emisich EHK OSN č. protože prý v ztp se tyto údaje nevyskytují a německém tp také nejsou. Je nějaká možnost jak tyto údaje sehnat levněji. děkuji mnohokrát.

Nevím, tímto se nezabývám.


Jiří Pecháček
rapidtuning@seznam.cz
9. 09. 2006, 15:33:23

Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat, nevíte o Škodě Favorit nebo Felicia na ZAV za slušné peníze? Mám už tři roky licenci ale nedostatek fin. prostředků pro koupi vhodného vozu. Díky za odpověď Pecháček J., Č. Třebová

Bohužel nevím.


Tomáš Lang
tomaslang@seznam.cz
5. 09. 2006, 22:53:03

Dobrý den p. Krámský,
na Vaší internetové stránce v sekci obchod nabízíte modely závodních vozů. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli by nebylo možné zobrazit všechny nabízené modely závodních vozů? Předem Vám děkuji za odpověď. Přeji mnoho úspěchů v závodech i v soukromém životě.


To možné určitě je, v současnosti jsou k dispozici 2 (Osella BMW K05 a Reynard 99L), připravuje se ještě 3. a to BMW M3/E46 - GTC, které vyjede na závodní tratě příští sezónu.


Radek Stránský
stransky.family@ktct.cz
5. 09. 2006, 17:31:27

Předem děkuji za vyčerpávající odpověď a do Buzetu Vám držím palec.



Radovan Stránský
stransky.family@ktct.cz
4. 09. 2006, 21:06:40

Dobrý den,
mám možná jednu dotěrnou otázku, ale jako fanda Vašeho profesionálního přístupu si ji neodpustím.
Co se ve skutečnosti stalo v sobotu v Lanškrouně při první jízdě?
Předem díky za případnou odpověď.

Do Buzetu držím palce, ale budete to mít asi těžké, protože přijede prý i Niko s truckem.


Co se stalo v sobotu v Lanškrouně? V tréninkových jízdách jsme celkem dobře doladili auto, které již velice dobře fungovalo před 14 dny v St. Ursanne. Já jsem si již na něj také celkem zvykl, takže jsem se cítil i dost silný a věřil v odpolední vítězství a traťový rekord. Můj REYNARD je opravdu dost odlišný od standardní F3000 a hlavně je celý postavený z dílů v mých dílnách (práce trvala přes 2 roky). Je zde mnoho mých nápadů a dílů mé originální konstrukce, včetně karbonové spojky (i setrvačník a vypínací mechanismus jsem si vyráběl sám). Tato spojka má výhodu ve své lehkosti a velice krátkém kroku, který mi umožňuje přesné starty a bleskové řazení. Bohužel nesnáší tzv. popojíždění přes spojku, kdy se abnormálně ohřívá a začne tzv. lepit neb klouzat. Při nájezdu v první závodní jízdě jsem byl vyzván ke startu s tím, že na startovní čáře nikdo není. Rozjel jsem se ke startu přesně podle své metodiky (takovýto vůz jakým je REYNARD je potřeba během těch 100m "připravit", aby byla funkčnost od prvních metrů tratě perfektní). Bohužel z křižovatky pod startem přede mně vjel opozdivší se Miloš Zmeškal a pomalu s kličkováním pro nahřátí gum se přede mnou posunoval ke startu. Bohužel moje jednička je podstatně delší než jeho a já ho musel následovat nedobrovolně rovněž popojížděním přes spojku a brzdu. Navíc jsem musel znovu se rozjíždět z přípravné na startovní čáru. Došlo k abnormálnímu ohřevu spojky, která na startu začala klouzat a já musel ubrat plyn, abych ji nespálil. Skočil jsem do fotobuňky a zhasl mi motor. Myslel jsem, že pro mě tím závod skončil a pouze jsem se zeptal ředitele, jestli mě nechají opakovat. Ředitel po krátkém rozhovoru s pořadatelem mi naznačil, ať znovu najedu na startovní čáru. Byl jsem značně nervózní, musel jsem odstartovat úplně jiným stylem, než jsem zvyklý, abych pošetřil spojku a tím jsem na startu ztratil cca 1s. Přesto se mi jízda celkem povedla a byl jsem rád, že se mi podařilo překonat traťový rekord. Po odjezdu dolů jsem byl diskvalifikován pro opakovaný start (samozřejmě v souladu s řády). Mrzelo mě, že mi nebyl uznán ani rekord, protože jsem se domníval, že by mi bylo možné tuto jízdu započítat jako druhou jízdu závodu. V neděli jsem již nestartoval proto, jelikož díky špatným klimatickým podmínkám to ráno nevypadalo na možnost nového traťového rekordu, který jediný mě zajímal a věděl jsem, že je v mých možnostech jet pod 1:35, a navíc Jozef Tóth se rozhodl nenastoupit do závodu na mokré trati. Celý tým byl také nevyspalý a otrávený z nočního hluku a nenápadně mi sdělil, že se mnou pojede na jakékoli závody, ale už nikdy na "Matějskou pouť". Proto jsem se rozhodl i já šetřit techniku do Buzetu. Tam mám šanci bojovat o 4. místo v absolutním pořadí div. II a to by byl v letošní smolné sezóně myslím slušný výsledek.


Jakub Felcman
JSaab@seznam.cz
4. 09. 2006, 20:40:16

Dobry večer pane Krámský.

Chtěl bych se Vás zeptat na několik věcí.
Mam zkušenosti že pneumatiky MICHELIN málo vydrží a jsou dokonce dražší než jiné a lepší pneumatiky jako jsou třeba:
GOODYEAR EAGLE F1, nebo YOKOHAMA AVS Sport V102 (ty lépe drží na mokru nez GOODYEARy).
Jaké mate zkušenosti s pneumatikami těchto značek a jaké jsou podle Vás nejlepší pneumatiky. Myslím tím pro osobní automobily. Co jsem se tak dozvěděl a zjišťoval hodně lidí nadává na značku MICHELIN.
Dále jsem se Vás chtěl zeptat jestli někdey, někdo jezidl závody do vrchu se značkou SAAB. Já osobně si myslim že ne ale...?
No a na závěr je otázka trochu netradiční a to jestli někdy své BMW K10 proháníte po českých silnicích hodně přes limity daný zákonem. (Jsem si vědom že tato otázka je velice nestardantní a proto nechám na Vás jestli na ni odpovíte).

Předem děkuji za zodpovězení těchto otázek a přeji další uspěchy v motorsportu, ale i v soukromém životě.

PS:Viděl jsem Vás jet v Sobotu po Lanškrouně okolo 19:00, je radost se dívat na takové auto a vidět takového řidiče za ním.

S pozdravem Jakub Felcman


Co se týká pneu, tak s pneumatikami GOODYEAR F1 mám velice špatné zkušenosti, hlavně na mokru, MICHELIN nepoužívám, jelikož má tvrdší směs na běhounu a neideální konfiguraci dezénu pro sportovní vozy a YOKOHAMA je v současné době v tomto sortimentu spíše stínovou firmou v Evropě. Za nejlepší pneumatiky pro sportovně - cestovní vozy považuji v současné době pneumatiky PIRELLI ZERO ROSSO, které také používám na své K10 a rovněž je používají všichni moji klienti s vozy LIMITED EDITION.
Vozy SAAB jezdily v závodech dovrchu hlavně v minulosti (např. Mašita se SAABem Sonet). V současnosti snad jen mladá brněnská závodnice Kamila Stará před několika lety vyhrála svou kategorii v ME veteránů s vozem SAAB 96.
K10 a limity rychlosti? Dobrovolně přiznávám, že nejezdím striktně podle předpisů, ale v obcích max. o 10 - 20 více (zde jsem velice často předjížděn...). Mimo obec podle stavu provozu do 120, výjimečně v noci na přehledných úsecích do 150 km/h a na českých dálnicích rovněž do 150 - 160 (ono to vlastně na těch našich "hopstrádách" ani víc s tvrdým podvozkem nejde). Vynahradím si to na krásných dálnicích v Německu, kde dokážu jet v noci i 300.


david hora
d.trucker@seznam.cz
3. 09. 2006, 22:25:55

dobry den pane
zavody do vrchu moc nesleduji ,ale jednou jsem z vrchlabi vezl kamionem vaseho synovce .. nadejneho fotbalistu studujiciho v mlade boleslavy..alespon tedy on tvrdil , ze jste jeho stryc..super pokec to tenkrat byl a ja si ted na to vzpomnel a tak se vas rovnou zeptam jestly nemate na bazaru, nebo tak motor m 50..ja ten svuj jaksi pretocil . me bmw e 34 je super krasny auto ..jinak jak se tvarite na kamionaky??
hodne adrenalinu na kopcich
david hora


To muselo být již dříve, jelikož můj synovec David již více jak 3 roky pracuje... Motor M50 žádný starší nemám a co se týče "kamioňáků", tak mám zkušenosti všeho druhu, jak kladné, tak i záporné. Snad jen tolik, že dost často bývám svědkem jak mladší generace řidičů podcení fyzikální zákony, které působí na hmotu o váze 20 - 26 tun při rychlostech kolem 100 km/h...


Luis Silva
luismico46@hotmail.com
22. 08. 2006, 12:31:15

The best driver i´ve ever seen on hillclimbing. Best regards and greetings from Braga, Portugal
I wish to see you racing againg in Falperra Portuga


Many thanks, but race in Braga was event of European championship last time five years ago.


Peter Zak
zak@mmi.sk
21. 08. 2006, 19:38:25

Je sice cas dost pokrocily ale nepocitate ze by ste sa este tento rok objavili na jedinom slovenskom okruhovom zavode tento vikend v Piestanoch?

Určitě ne, už jen z toho důvodu, že zde prototypy neb velké formule nestartují.


Petr Uhlir
uhlirp@atlas.cz
11. 08. 2006, 14:55:23

Vazeny pane Kramsky,
mohl byste prosim popsat jaky je z Vaseho pohledu rozdil s rizenim Oselly a F3000?
Dekuji za odpoved a preji hodne stesti a uspechu s novou technikou.


To je na dost dlouhé slohové cvičení, základní rozdíly už jsem popsal v odpovědi Davidu Náhlíkovi z 5. 6. 2006. Obšírněji se k tomuto tématu vrátím až po sezóně.


ORLANDO DUQUE
orlandocostaduque@gmail.com
10. 08. 2006, 19:58:31

O MELHOR PILOTO DA RAMPA DA FALPERRA!Os meus parabens para toda a equipa.

The best driver in Rampa da Falperra (Portugal).

Your big big fan Orlando Duque


Muchos gratias - thank you.


Tomáš Miklovič
Tomas.Miklovic@seznam.cz
8. 08. 2006, 18:47:28

Dobrý den pane Krámský potřeboval bych se vás zeptat na avizovaný poslední závod do vrchu LIBROS OSTRAVA kamkoliv se podívám čtu pouze,že podléhá schválení tratě. Má se konat 1.-2.10.Nevíte o tom něco více?
Děkuji za odpověď. Váš velký fanda Tom.


Tento závod se nejede jako závod MČR, ale dle vyjádření ředitele závodu pana Pešárka, jako volný závod, kterým by chtěl pořadatel navázat na tradici "setkání mistrů", která byla pořádána v minulosti na Záskalí u Liberce.


Krajči
autoluky@stonline.sk
31. 07. 2006, 17:18:28

Asi som menej chápavý a nerozumiem, akú
"hlúposť" som ti napísal, možno som čakal
ospravedlnenie za to, že si mi pokazil pretek, ale jedno viem skoro iste. A to,
že by si mal navštíviť odborníka z oblasti psychyatrie, možno by ti ešte dokazal pomôcť.


Bez komentáře.


Róbert Homa
rhoma@szm.sk
31. 07. 2006, 09:05:47

Dobrý deň pán Krámský.

Určite si spomeniete na "víkend" na Dobšinskom kopci. Na kameru som natočil Vašu sobotnú nehodu a kazetu som Vám poskytol.
Bolo pre mňa, aj pre môjho syna cťou že sme mohli privoňať k atmosfére aká vládne v takom špičkovom týme ako je ten Váš a že sme si mohli „ošahať“ aj techniku.
Bol to pre nás nezabudnuteľný deň a určite Vás prídeme pozdraviť aj na budúci rok.

Ďakujeme Róbert a syn Denis.

Týmto pozdravujem aj komerčného jazdca pána Tótha, ktorý sa nám, ale hlavne môjmu synovi takisto venoval.


Děkuji mnohokrát. Jsem rád, že se vám u nás líbilo.


Luděk Košťál
ludek.kostal@seznam.cz
29. 07. 2006, 22:32:02

Dobrý den pane Krámský,
jsem Váš velký fanoušek a chci se Vás zeptat jestli Vás uvidíme ještě na našich kopcích jet s Osellou nebo ji hodláte prodat někomu jinému?
Zároveň Vám přeji úspěšný konec letošní vrchařské sezóny. Děkuji Luděk Košťál


V současné době čeká Osella v mých dílnách na důkladnou repasi, kde bych ji chtěl kompletně do šroubku rozebrat a dát do špičkového stavu tak, jak byla "ve svých nejlepších letech" (samozřejmě dle technických předpisů do roku 2003). Potom ji samozřejmě ji budu muset někde odzkoušet a nejlépe se zkouší při ostrém závodě...
O prodeji neuvažuji, protože Osella BMW K06 je absolutní originál a je mým dítětem a děti se přeci neprodávají...


Roman Kratochvil
roman.kratochvil@centrum.cz
http://
6. 07. 2006, 20:08:56

Dobrý den, pane Krámský.
Měl bych dotaz ohledně firmy Osella s jejíž produktem závodíte (závodil jste).
Čím se tato firma vlastně zabývá, Předpokládám totiž že když tato firma prodá jeden závodní stroj ročně je to podle mě hodně (není to zboží které by se běžně kupovalo), sportovní prototypy nejsou sériová auta. Také pŕedpokládám že současná likvidace skupiny CN (hodně závodníků přechází na formulové vozy) rozhodně na prosperitě nepřidá.
Děkuji Roman Kratochvíl


Hrubě se mýlíte, firma Osella jen v Itálii obhospodařuje asi 40 - 60 vozů a každý rok vyprodukuje cca 10 - 15 nových vozů dle mého odhadu. Ke všem svým vozům (a já jich po Evropě odhaduji více než 100) samozřejmě vyrábí veškeré náhradní díly...


Zdeněk Zelenka
zdenek.green@tiscali.cz
http://
1. 07. 2006, 21:39:38

Dobrý den p. Krámský,
je možné si Trento Bondone zapamatovat? Je to prostě nádhera a jednou bych to vidět opravdu chtěl... S pozdravem a přáním všeho dobrého O.K.F.O. Zelenka Zdeněk
PS: Naviděnou na vrchách! ;-)


Možné to určitě je a já s tím nemám potíže, po dvou dnech intenzivního tréninku a závodním víkendu, jsem schopen odříkat celou trať nazpaměť... Díky za povzbuzování vašeho fanklubu, letos to obzvláště potřebuji, ale věřím, že zas bude líp, protože: "Krakonoš přeci z boje neutíká...".


J.Jelínek
jaromir.jelinek@centrum.cz
http://
1. 07. 2006, 06:00:54

Oto, přeji Vám k dnešním narozeninám, kromě zdraví a štěstí, ještě spoustu úspěchů v motoristickém sportu, kterému věnujete snad úplně všechno. Děkuji za to.

Děkuji mnohokrát, cením si každého uznání.


Roman Krejci
roman@vrchy.com
http://www.vrchy.com
27. 06. 2006, 14:25:34

Cetl jsem si debatu ohledne skupiny E2 a jejich pravidlech pro ME. Rad bych se zeptal ci nakousl uvahu o tom, ze v E2 jsou povolene rovnez sportovni prototypy, nikoliv pouze monoposty. Tzv. vozy kategorie II dle prilohy J, clanek 277 pro skupinu E2, ktera se ma ridit clankem 259.15.1, dale 259.16.6, coz jsou vynatky z predpisu vozu skupiny CN. Neni tu tedy cesta k nasazeni treba i nejake te Oselly bez nutnosti omezeni, ktera skupina CN musela podstoupit?

Vysvětloval jsem již osobně, podstata tkví v tom, že kopcová komise FIA v závěru loňského roku dále zpřísnila technické předpisy pro vozy E2 účastnící se ME dovrchu. Odtud také plynou problémy s modifikovanými podlahami některých formulových vozů a rovněž dle těchto předpisů by prototypy skupiny CN minimálně musely změnit (a to dost zásadním způsobem) zadní velká křídla. Proto mi není jasné, jak tyto vozy mohou v Itálii v této kategorii a bez výše uvedených změn být klasifikovány do ME.


Stanka
tisha18@azet.sk
http://
22. 06. 2006, 12:34:25

Mily pan Kramsky. Som Vasa velka fanynka a minuly vikend v Dobsinej som sa s niekym od vas rozpravala a chcela som plagaty, ale ste ich vraj zabudli doma. Tak som vam len zazelala vela stastia na pretekoch, ale ako ako som videla, tak sa Vam velmi nedarilo, to mi je luto. Co sa vlastne stalo? Vtedy som tam prave nebola, ked ste v zakrute arazili s formulou a na druhy den tiez bolo nieco zle na starte, len vobec netusim co. Mozte mi to upresnit?? S pozdravom Stanka:)

Díky skutečnosti, že jsem odstartoval do sílícího deště na slickách a v první zatáčce byl ponechán částečně starý kluzký povrch, došlo na něm k úplné ztrátě adheze přední nápravy a nárazu levé přední části Reynarda do svodidel. Jelikož jsem neměl k dispozici potřebné náhradní díly v neděli jsem nestartoval, takže jsem ale nemohl mít ani potíže na startu...


David Č.
blacktuner@centrum.cz
http://
22. 06. 2006, 10:37:26

Zdravim P.Kramský Chtěl jsem se vás zeptat z jaké škály je lak ,kterém lakujete svá vozidla vis: placka atd... V případě kde se dá sehnat nebo nějáké informace. Díky za odpověď. S pozdravem David.

Jsou to barvy RAL, já je používám od firmy PPG.


Filip M.
x.biker@seznam.cz
http://
21. 06. 2006, 17:31:15

Sice nevím o co šlo na tom startu, ale o tom, že pan Krámský nejedná fér jsem se nejednou přesvědčil-na vlastní kůži.Ale i tak mu přeju hodně úspěchů s Reynardem, alespoň je to zajímavější na těch kopcích...

Pouze klasický případ internetových debatérů dnešní doby: "Sice nevím o co šlo, ale názor na to mám vyhraněný..."


krajči
autoluky@stonline.sk
http://
20. 06. 2006, 17:44:17

Milí Otakar.
Dozvedel som sa, že to Tvoje predbehnutie na štarte pred daždom si urobil preto, aby som ja nerozbil auto. Prosím Ťa skus pre druhý raz sa správať športovo ako každý normálny jazdec a nezachranuj ma.Neviem si predstviť ako by si reagoval,keby som ti to urobil ja.Už nikdy nikomu nehovor o tom, čo je fér, lebo ty o tom nič nevieš.


Milý Jaro, já jen doufám, že s odstupem času už jsi i ty pochopil, jakou hloupost jsi napsal.


Martin Molin
Nuff.dj@seznam.cz
http://
17. 06. 2006, 15:46:04

Dobrý Den.Chtel sem se zeptat jestli prodavate nebo delate pricne vyfuky pokud ano muzete prosim zaslat priblizni cenik dekuji na mou E-mail adresu dekuji a preju hodne uspechu

Nevím, co si mám představit pod pojmem příčný výfuk, ale individuální výfukové soustavy samozřejmě konstruuji a současně je i vyrábíme. Ceník nemáme, jelikož se jedná o celé individuální výfukové soustavy a na tyto je také specielně kalkulována individuální cena.


František Havlan
havlanen@seznam.cz
http://
14. 06. 2006, 22:58:56

Dobrý den.
Myslíte si,že s novým vozem by jste do budoucna mohl vyhrát,popřípadě atakovat traťový rekord na jediné evropské domácí trati Ecce Homo?
Jak se vám letos ve Šternberku líbylo?
Mnoho úspěchů do další práce přeje váš fanoušek z Jablonce nad Nisou.


Myslím, že auto na to bude mít určitě, otázkou zůstává, jestli na to budu mít já osobně, ale slíbit vám mohu, že je to můj sen a rozhodně to hned tak nevzdám...
Ve Šternberku je vždycky neopakovatelná atmosféra (je to přeci ME doma), i když letos mě trochu mrzelo počasí, a hlavně stagnace pořadatele v pracích na úpravách trati, které započaly asi před 3 lety (specielně v úseku nad Sojkou bych regulérně v autě utloukl máslo...).


David Náhlík
cyclist.dn@seznam.cz
http://
13. 06. 2006, 21:33:57

Díky za odpověď a opět gratulace k poslednímu výkonu v Německu. Že jde o volnou formuli E2 samozřejmě registruji, tím je mi jasné, že by do této kategorie teoreticky spadala i F1. Z Vašeho vyjádření jsem ovšem nepochopil, že máte v plánu za 2 - 3 roky vodit po vršcích F1 s motorem BMW, spíš jsem vycházel z logiky věci, že když se bavíme o F3000 a jejím motoru, tak máte asi na mysli za 2 - 3 roky motor BMW ve Vaší stávající F3000. Nebo snad máte v plánu do současného šasi Vašeho Reynardu F3000 umístit agregát od BMW pro vozy F1? Ale pak bysme se zase nabavili o výkonu "pouhých" 600 koní...? I dnešní osmiválce 2,4 l v F1 mají výkon přeci podstatně vyšší a staré desetiválce 3,0 l měli výkony dokonce dost přes 800 koní (snad i k 900 koní...?). Nebylo by to navíc technicky příliš složité, nacpat do šasi F3000 motor z F1?

Asi patříte k mladší generaci, takže vám nedochází, že současná F1 je neprovozovatelná na kopcových tratích z mnoha důvodů a to jak ekonomických tak i technických... Možná některé komponenty, ale rozhodně ne hnací agregáty. To už je však technická debata na dost vysoké úrovni, a rozhodně ne na tyto stránky...


Martin Sýkora
m.sykora.uo@seznam.cz
http://
9. 06. 2006, 11:59:53

Zdraví traťoví komisař z ústecké21,zatáčka 12 apřeje uspěšnou sezónu 2006.Naschle za rok!

Díky mockrát, doufám, že za rok to bude z mé stránky lepší a hlavně rychlejší...


Mike - M.Paluch
tonyman@centrum.cz
http://
8. 06. 2006, 13:27:27

P. Krámský sledujete na tratích i mladé jezdce typu Jakeš,T. Kašpárek a Blahout ,myslíte si třeba jako daleko skušenější jezdec že talent mají atd. ???

Bohužel mám poslední dobou dost starostí sám se sebou a se svým týmem, takže jsem si těchto jezdců všiml pouze povrchně a nemohu soudit...


David Náhlík
cyclist.dn@seznam.cz
http://
6. 06. 2006, 21:24:16

Bože, co jsem to napsal: samozřejmě "Cosworth". Já už z toho Fordu blbnu... Ono už to vlastně Fordům ani nepatří.

Mýliti se je lidské...


David Náhlík
cyclist.dn@seznam.cz
http://
6. 06. 2006, 21:15:22

Pane inženýre,
děkuji Vám za odpovědi na mé otázky. Omlouvám se za omyl v motoru Vašeho Reynardu, kde jsem měl mylnou informaci o Zytecu. Nějak jsem neměl čas si to přesně zjistit (pracovní zaneprázdnění, zábava jde stranou...). Chvíli po odeslání mých dotazů jsem však získal informaci, že Vaše F3000 nemá Zytec, ale Cosforth. Snad to nebyl velký traps z mé stany? Ten motor BMW do F3000 mě docela překvapuje. Ještě jsem o něčem takovém neslyšel... Jinak přeji hodně úspěchů o víkendu v Německu. Doufám, že už budete na bedně.


Asi jste ještě nezaregistroval, že ME je vypsáno NE pro vozy F3000 ale pro jednosedadlové formulové vozy tzv. volné formule E2, a zde se dá jít až k branám F1. . .


Jiří Svoboda
jsc-jirka@quick.cz
http://
6. 06. 2006, 20:40:07

Vážený pane inženýre,

je velmi příjemné číst řádky psané legendou vrchařského sportu - tedy Vámi - o kvalitách Vašeho momentálně největšího soupeře - a mého bratra -Milana Svobody. Strašně moc mu závidím - ale ne snad současné výsledky, ale to, že dostal příležitost bojovat rovnocennou partii s někým, koho sám velmi obdivuje pro jeho jezdecký um, vytrvalost, rychlost a bojovnost a vím, že Vás považuje za jednoho z nejlepších jezdců vrchařského mistrovství a české automobilové historie vůbec. O to větší je jeho motivace a je jasné, že to co jste Vy doposud dokázal, to Vám nikdo nový z historie nevymaže.

Byl jsem ve Šternberku spolu s dalšími fanoušky Milana a velmi si cením Vašeho gesta, kdy jste upřímným potleskem směrem k Milanovi cestou z kopce dolů ocenil jeho výkon, když jsme Vás oba zastavili. Viděl to i on ve zpětném zrcátku a mohu Vás ujistit, že kromě skvělého výsledku je to pro něj jedna z nejhezčích vzpomínek na Ecce homo 2006.

Vím, že zatímco na trati jste oba největší rivalové, v depu je to jiné - a to přeji, aby Vám zůstalo. Svému bráchovi samozřejmě přeji co nejvíce Vašich skalpů, ale Vám oběma, abyste vzájemnými souboji vyrostli na vrchol evropského šampionátu, kam Vy - Ota Krámský - patříte logicky a Milan svým citem pro věc určitě taky.....i když jeho výsledky zatím někteří soupeři i novináři považují za shodu šťastných okolností. Je skutečně fakt, že tam NAHOŘE má Milan spojence, od kterého občas dostane na závody déšť, ale natrvalo má odsud ruce a srdce.......

Váš fanda, obdivovatel a kdysi (i dnes) zájemce o Vaši skvělou Osellu

Jirka


Děkuji za řádky plné uznání, chce-li člověk vyhrávat, musí se naučit i prohrávat. Vždyť je to jenom sport. . . . , ale krásný a mnozí z nás by pro něho obětovali snad všechno. . . .Někdy bohužel i život. . . I já mám tam na hoře svého ochránce, který ode mne zatím tuto oběť nežádal. . . A Milan? Ten má nejen rychlé ruce a velké srdce, ale i chytrou hlavu a ta způsobuje, že jde tak rychle nahoru. Je to jeden z nejinteligentnějších českých jezdců, které jsem za svou kariéru poznal.


Skéra
lukaskanka@seznam.cz
http://
6. 06. 2006, 10:18:54

Pane Krámský velmi vás odivuji a závidím vám vaš vůs značky BMW M3!
Vyhrajte co nejvíce závodů!!!
Hodně štěstí!




David Náhlík
cyclist.dn@seznam.cz
http://
5. 06. 2006, 17:33:54

Pane Krámský, předem Vám moc gratuluji k dobrému výsledku na Ecce-homo. Z každého Vašeho startu je vidět, že se s novým vozem stále více "kamarádite" a výkony jdou nahoru. Chtěl jsem se zeptat, je to pro Vás velký rozdíl řídit F3000 oproti Oselle? V čem se jízda v F3000 od placky liší? Říká se, že na lepší se rychle zvyká. Platí tohle i pro Vás a Váš přestup z placky na výkonnější formuli? Byl pro Vás náročnější přestup z cestovního BMW na Osellu, nebo je náročnější přechod z Oselly na F3000? Není Vám líto, že skupina CN byla nesmyslným rozhodnutím FIA o restriktorech, které snižují výkon 3litru skoro na úropveň 2litru, v podstatě "vymazána" z ME? Nebo byl přestup na F3000 plánovanou záležitostí, kterou jste chtěl přejít k závodění s výkonnějším strojem, bez ohledu na vývoj situace v ME? Asi už je těch otázek moc, proto se předem omlouvám, ale ještě 2, prosím... Upravujete vozy BMW, Osella byla vybavena motorem této firmy, a to pro Vás byla určitě taky reklama. Váš současný Reynard má motor ZYTEC (což je vlastně Ford, nemýlím-li se). "Těší" Vás to, nebo to není problém? Co říkáte dosavdním výsledků Milana Svobody? Asi značný vliv mělo deštivé počasí? Myslím si ale, že je to opravdu dobrý pilot. Souhlasíte? Děkuji na Vaše odpovědi a moc se těším na další závody, kdy Vás opět uvidím v akci. Přeji Vám mnoho úspěchů, hlavně však pevné zdraví.

Otázek je opravdu dost. Rozdíl to je pro mne opravdu dost velký, jelikož formule je podstatně delší na rozvoru než CN a charakteristika motoru je také jiná. Přestup z BMW na Osellu byl také pro mne hodně náročný, ale v té době jsem byl podstatně lépe finančně a materiálně zajištěn. Nesmíte zapomenout, že já se nejen učím formuli řídit (jako italové), ale učím se ji také seřizovat a servisovat... A to je moc neznámych najednou. Navíc jsem konstrukčně pojal toto auto trochu jinak než je dnes zvykem a až příští sezona ukáže, jestli jsem se mýlil nebo ne... Vývoj situace v ME podpořil mou myšlenku zkusit udělat jěště jeden poslední krok v mé kariéře a ochutnat silnou formuli... V mém voze není Zytec, ale Cosworth DFY v základu složený vynikajícím mágem formulových motorů panem Heini Maderem, s mým originálním řešením sacího, výfukového, spojkového traktu a dalšího příslušenství. Motor BMW je samozřejmě v plánu, a to minimálně s výkonem 600 koní do 2 až 3 let. Milan Svoboda není dobrý, ale velmi dobrý pilot a mně nezbývá než mu pogratulovat k vynikajícimu průběhu sezony. Štěstí s počasím, které má, spolu s vynikajícími výsledky mu určitě daly rychle zapomenout na obrovskou smůlu z počátečního Rechbergu.


Mira Hruby
Escudo@tiscali.cz
http://
3. 06. 2006, 20:16:45

Vydel sem fotky z galerie.S pistem od busu Vam to slusi.Zdravim kluky a Renku.Rainard je krasnej a smulu s nim uz ste si vybral a ted uz vas bude poslouchat.Drzim palce ve Stemberku.Zatim ahoj KOLOMBO.

Díky, už víš jak se píše REYNARD :-)?


Milan Budka
budka.milan@seznam.cz
http://
28. 05. 2006, 17:17:45

Dobry den pane Kramský.Vcera dne 27.5.2006 jsem se byl podivat na zavodech do vrchu v Usti nad Orlici a musim se priznat,ze jsem tam jel vlastne kvuli Vam, protoze jsem Vas velky fanousek.Velmi mne vsak prekvapilo, jaky mate novy vuz, ve kterem jste zavod jel,tak jsem se Vas chtel zeptat,zda byste mi zdelil nejake parametry tohoto vozu a jak ste s nim byl na trati v Usti nad Orlici spokojen a jaky nejlepsi cas na teto trati jste zajel?Vuz jsem mel moznost videt velmi z blizka a mohu rict,ze nema chybu a dokonale vam sedne.Predem Vam dekuji za pripadnou odpoved a drzim pesti v dalsich zavodech.S pozdravem Milan Budka.

Vůz je syrový a já ho učím teprve chodit. Parametry samozřejme v nejbližší době připravíme do rubriky technika, nejrýchlejší čas jsem zajel v poslední jízdě, a to 2:023, který byl zároveň nejrychlejším časem závodu.


tomislav
gare2005@net.hr
http://
18. 05. 2006, 10:35:39

Good luck with new car!

Thank you.


Lukáš Ropek
bmwonly@centrum.cz
http://
11. 05. 2006, 23:55:38

Ddobrý den chtěl jsem se zeptat mám na svém BMW lamelový samosvor se svorností 25% jde něják zvíšit svornost aspoň na těch 40% lze to nějak nastavit?Díky za odpověď

Ano lze.


KRASNASKY Michal/ BMW - Wien
michal.krasnansky@denzel.co.at
http://
10. 05. 2006, 17:40:06

Dobry den pan Ing. SUPER, SUPER , SUPER . Ani neviem co sa v takuto prilezitost ma povedat.Vsetko naj.,alebo GRATULUJEM.Som rad ze ju mate v garazi.Myslim ze toto je nadherny vrchol Vasej kariery.Ta ceresnicka na vrch torty. UKAZTE IM, ZE NA TO ESTE STALE MATE.NIE STARY ALE SKUSENY.

Díky, to víte, že to zkusím.


Zelenka Zdeněk
zdenek.green@tiscali.cz
http://
9. 05. 2006, 13:21:42

Dobrý den p.Krámský.
O.K.F.O. se dočkali teho, v co již nějaků tu dobu doufali - F3000. Jsme rádi, že se Vám to povedlo a těšíme se na hodně italských skalpů ;-)


Díky mockrát, ale to je ještě dlouhá a trnitá cesta...


Milan (M3) Schembera
m3@zavodydovrchu.cz
http://www.dovrchu.cz
9. 05. 2006, 11:40:56

Gratuluji k novému vozu, konečně je konec spekulacím o tom, jestli byla v garáži nebo nebyla :-)

Vždy jsem odpovídal podle pravdy. Moji výhodou byly špatně položené otázky...


Jirka Novas
zed7@seznam.cz
http://
5. 05. 2006, 15:04:56

Pane Krámský, když jste nyní tak znechucen počínání si ostatních evropských (rozuměj italských) jezdců ve kupině CN do pořadí ME, plánujete nějakou změnu? Mám na mysli jezdit vrchy s GTR, a nebo "A". Sice je to v podstatě krok zpět, ale bylo by to lepší si pořádně zazávodit v širokém startovním poli, než paběrkovat v ME. A při vší k úctě k ostatním českým vrchařům, tak Ti na Vás nemají - ať už absolutně, tak v CN. co Vy na to? Jaké zaujmete stanovisko? Jen doufám, že né to nejhorší ... že to zabalíte také ...

V Náměšti jsem četl na jednom transparentu, že: "Toho bohdá nebude, aby Krakonoš z boje utíkal"...


Vladimír Grus (LÁDES)
v.grus@tiscali.cz
http://
4. 05. 2006, 11:01:27

Gratuluji k těžce utrpěnému vítězství na Rechbergu.Má vůbec ještě nějakou cenu pokračovat v letošním ME a vynakládat spoustu finančních prostředků na daleké závody v evropě při současném stavu sk.CN?Je nadě,že budete na ecce homo startovat bez restriktoru?Děkuji za odpověď.LÁDES

Myslím, že svým jednáním a starty s Reynardem jsem odpověděl dostatečně.


Radek Stránský
stransky.family@ktct.cz
http://
2. 05. 2006, 19:23:06

To Rechberg :
to se opravdu v Královské disciplíně ani výhledově nesejde takové pole, aby si to plackaři mohli pořádně rozdat ???
Je to opravdu tím, že rychlí chtějí jezdit rychle a né kličkovat mezi hromadou nesmyslných předpisů???
CN - GTR - Nippon - ... ???
Nepředpokládán, že jako někteří jiní usednete do "kokpitu" SP.


Průběh sezóny už odpověděl sám...


MUDr.Martin Šimůnek
simmar@atlas.cz
http://
28. 04. 2006, 15:24:48

Vážený pane inženýre, nesmírně se těším na letošní Ecce Homo, budu Vám fandit. Váš obdivovatel.

Děkuji mnohokrát, doufám, že Vás moc nezklamu.


Tomáš Kopfštein
tomaskopfstein@tiscali.cz
http://
26. 04. 2006, 19:13:43

Dobrý den,
mám na vás pane Krámský velikou žádost o radu... na svém BMW mám třídílná kola AC Schnitzer typ III a chtěl bych přeleštit límce, doporučujete toto udělat na smontovaných kolech, nebo kola rozložit, NEBO - ZNÁTE NÉKOHO, kdo by to mohl jako zakázku udělat. Mám obavu, že bych mohl pohořet, když si toto budu dělat sám a kola již nikdy nevystředím.
Děkuji za odpověď, T. Kopfštein


Leštění límcu na tomto typu kol provádíme.


Mike - M.Paluch
tonyman@centrum.cz
http://
22. 04. 2006, 20:47:04

To není vůbec žádný problém i když teda nevím proč,ale neodpověděl jste mi na otázku co se děje s BMW M3 GTC E46 a kdy tento vůz předvedete na okruhu nebo na vrchách ??? Pojede letos u vás v týmu nějáký další jezdec ???

Je dost smutné, že nevíte proč by ste se měl podepsat... Podle mého názoru toto patří k základům etiky verbálního projevu. V sezoně 2006 u nás bude startovat Jozef Tóth s vozem BMW M3 gr. A. S několika dalšími jezdci se jedná. Ve vývoji má v této chvili přednost Reynard, ale věřím, že i na GTC dojde. Bude schopno startovat jak na okruzích i vrších.


Kardián Wiliam
kiralyr@seznam.cz
18. 04. 2006, 14:17:56

Dobry den chtel bych se zeptat zda byste me nemohl pomoct. Shaním technicke parametry vozu BMW 318i r.v.92-93 jedna se o trojkovou řadu diky moc

Technické parametry jsou k dispozici kompletně u generálního importéra zančky BMW kterým je firma Autec Group a.s. – Praha


Martin
Nuff.dj@seznam.cz
http://
15. 04. 2006, 20:20:12

Zdravím Vás pane Krámský.Chtel jsem se zeptat jestli by se dalo s vama domluvit ajestli by stemi nemohl poradit jak zvisit vykon na aute MITSUBISHI COLT. DEKUJI MOC

Bohužel, zatím nestačím uspokojovat zákazníky s vozy BMW. Příště podepsat celým jménem!


Pavel Cejnar
www.nausnickana5@centrum.cz
http://
12. 04. 2006, 18:14:02

Dobry den pane Kramsky tak ja bych mel docela velkej zajem jit delat k vam mechanika dneska sem mluvil s panem Urbanem tak mi vsechno rikal jak by to bylo chci se zeptat kdy by ste mel name cas.dekuji Pavel

Odpovězeno mimo návštěvní knihu.


Aleš Kunčák
ales.kuncak@tos-kurim.cz
12. 04. 2006, 17:36:20

Zdravím Vás pane Krámský.
Chtěl bych Vás požádat o pár rad. Můj vůz je BMW 325i E30 r.v. 88 (orig. M-tech.).
1) Chci kupovat komplet stavitelný podvozek (výška + tuhost) KW, ale nepodařilo se mi spojit s nikým kdo by měl zkušenost s montáží na E30. Auto je celoročně denně v provozu, nebudou problémy přes zimu? (údajně KW vyrábí z nerezy, tak si by snad neměl být problém). Vzhledem k tomu, že jde o výměnu Mc Phersonu nebudou potřeba nějaké úpravy (podložky pod kola aby nedřely o tlumič nebo pružiny….??). Nevíte jakým způsobem se seřizuje na KW tuhost (více poloh, plynule…??)
2) Další dotaz k výfukovému systému. Mám v plánu výměnu svodů ,celého potrubí a tlumiče (kat. chci odstranit). Mat. nerez. Mám kontakt na Jiřího Hriciny z Bystřece, který dělá svody a výfuky na zakázku z nerezy (viděl jsem jeho práci na E30 a vypadalo to jako poctivá práce). Můžete mi doporučit ještě někoho jiného (s kým máte zkušenost). Nebo je možné dělat výfuk vč. svodů u Vás?
3) Co si myslíte o úpravě ř.j. na E30? Mnoho lidí to moc nedoporučuje, říká se, že výsledek je nulový..
4) Všiml jsem si, že přes ventilové pružiny je svislý tmavě růžový pruh, stejný pruh je i přes pružiny tlumení a stabilizátory. Má to nějaký zvláštní význam? (pružiny a stab. bych chápal jako M-tech., ale že jsou jiné i pružiny na ventilech??)

Předem děkuji za Váš čas strávený nad otázkami a přeji nejen závodní úspěchy v roce 2006.

S pozdravem Aleš Kunčák, Blansko.

p.s.1: jakákoliv připomínka vítána.
p.s.2. odpovědět můžete i na e-mail ales.kuncak@tos-kurim.cz


  1. Firmu KW údajně zastupuje v ČR firma Motorsport Šenkýř Brno, my umíme typ E30 také.
  2. Výfukové soustavy si vyrábíme sami dle stupně úprav motoru.
  3. Úprava řídicí jednotky přinese u typu E 30 zvýšení výkonu maximálně o 3 až 4 %.
  4. Pruh přes pružiny znamená pouze toleranční pásmo dané charakteristiky pružiny.


Petr Tichý
trojska@centrum.cz
http://
6. 04. 2006, 17:11:44

Zdravím všechny,


nevíte někdo o nějakém specialistovi(soukromá osoba, která opravdu rozumí M3 a opravdu všechno dělá poctivě?) Moc nevěřím servisům BMW, všude se krade, nevyměňuje se to co se má atd....Mám M3 E36 sedan z 97, najeto pouhých 43tis km a potřebuju udělat nějakou kompletní inspekci jak na tom auto je.Nevím co to je,ale když přidám na první 3 rychlosti nárazově plyn, tak pokaždé slyším v zadní nápravě přesně ve chvíli přidání plynu bouchnutí, na další 3 stupně to nedělá.Nemůže být něco s náhonem?Nikdy před tím to nedělalo, až jsem jednou omylem vytočil motor na jedničku na 8ti otáček a auto začalo sebou škubat a od té doby to je, bylo nahlas rádio,takže jsem neslyšel,ani ten hrozný kravál co z toho jde až po shlédnutí otáčkoměru jsem na to přyšel. Zřejmě to bude chtít i vyměnit tlumiče, protože po těch českých silnicích je ti opravdu o vytlučení auta.Když jedu po dlažebních kostkách nebo po nerovnostech, auto se chová jako kdyby nemělo žádné pérování, je to jako s žebřiňákem.Přední tlumiče dostaly několikrát dost ošklivých ran, díky stavu českých silnic.


Je mi líto, ale Váš příspěvek patří někam jinam (např. do diskusního fóra nějakého BMW klubu).


Mike
tonyman@centrum.cz
http://
6. 04. 2006, 13:09:58

Zdravím p. Krámský,chtěl bych se zeptat co se děje s BMW M3 E46 GTC,poslední info o voze je rok staré tak by mě zajimalo kdy se s vozem představíte.Jinak do nové sezony držím palce,doufám že letos "makaronům" ukážete a proženete je !!!

Děkuji za držení palců, ale protože měřím všem stejným metrem, tak další případná diskuse může probíhat až po podepsání příspěvku civilním jménem.


Milan Svoboda
svoboda.milan@iol.cz
http://
5. 04. 2006, 13:51:05

Ahoj Otíku, právě zabudovávám do busu nový mrazák, tak si Tvoji "sladkou pomstu" můžeme vychutnat spolu....
Něco raději vezmu sebou.
Drž se. Milan


Hmmmm a čeho se mám držet? .. . . . . :-)?


Zdeněk Hlávka
Z.Hlavkaml@seznam.cz
http://
28. 03. 2006, 13:22:37

Vážený pane Krámský.
Jsem dlouholetým příznivcem motoristického sportu a vrchy mají v mém srdci čestné místo,jelikož právě při těchto závodech jsem tu krásnou hudbu vyladěných motorů uslyšel poprvé.
Vždy jsem obdivoval Vaše konstruktérské schopnosti a čistou,rychlou jízdu v ideální stopě přesně na hraně adheze při závodech.A tyto mé laické postřehy jsou stále znovu potvrzovány Vašimi výsledky. Co však, myslím, zasluhuje zvláštní pozornosti je Vaše nadšení pro tento náš sport a váš smysl pro fair Play.Soudím tak mj. i z několika díků Vašich soupeřů za pomoc a z ochoty popovídat si laickými nadšenci ve Vaší návštěvní knize.
Přeji Vám, atˇVaší babičce Oselle Váš elixír mládí jde k duhu a předvede pod Vaším citlivým vedením mladším kolegyním něco,co ony ještě neumějí.
Vy sám jste podle vlastních slov v dobré kondici,tak atˇVám to vydrží.Přeji úspěšnou sezonu a těším se na vás především na Ecce homo,kam jezdím už přes 30 let.
Spozdravem Zdeněk Hlávka-Bruntál.


Mnohokrát Vám děkuji, na Ústí nad Orlicí a Ecce Homo připravujeme s hlavním partnerem týmu Ústavem paliv a maziv a.s. překvapení pro diváky v podobě soutěže, jejíž první cenou bude každý den (v sobotu i v neděli) jízda se mnou v tréningovém voze (K10) po závodní trati daného závodu.


Tom
dexther@seznam.cz
http://
24. 03. 2006, 20:04:31

Děkuji moc si toho cením.



Tom
dexther@seznam.cz
20. 03. 2006, 20:19:41

Dobry den přeji pane Krámský.Je mi 22let,Bmw je mym obrovským koničkem kteremu věnuji takřka veškerý svuj čas od jejich uprav až po zkoušeni vyroby šasu.A proto se na vásobracím spíš z duvodu me zvědavosti.Jsem automechanik určitě ne zkušený a už rozhodně si netroufám řict dobrým..to mi konec koncu nedovoluje ani sám muj mladý věk,ale už ted vím že rady a informace jsou velmi duležitou ale i náročnou a mnohdy i drahou záležitostí...proto se obracim kvám a chci se dotázat zdali bych si sváma přimo mohl dopisovat na tema tykajicich se vozidel bmw jejich opravy a upravy..samozřejmě chápu že máte tuny jiných starosti než se otravovat semnou..ale za pokus člověk nic neda....předem děkuji za odpověd s pozdravem Tomáš Krumpak

Času mám opravdu velice málo, ale zkusit to můžeš...


Pavel Cejnar
www.nausnickana5@centrum.cz
http://
16. 03. 2006, 18:24:41

Dobry den pane Kramsky chtel bych se zeptat jestli neschanite mechaniky k vam do tymu dekuji Pavel

Ano, dokud bude inzerát na mých stránkách. . .


Jan Sedláček
jans@mybox.cz
http://
14. 03. 2006, 14:32:45

Vážený pane Krámský
Vzhledem k tomu,že již vlastním Vaše on board video na DVD a už ani nevím kolikrát jsem se jeho prostřednictvím s Vámi svezl tak mi to nedá a musím se zeptat.Bude on board 2005 a kdy ?!?!Doufám že ano a brzo a tak se těším.Už za chvíli se startuje sezona 06 a tak samozřejmě přeji mnoho úspěchů a hodně zdraví.


S novou verzí DVD camera on boar počítáme až na Ecce Homo 2006, tak aby zapadla do nové marketingové strategie hlavního partnera týmu, společnosti Ústav paliv a maziv a.s., který rozjíždí velkou kampaň na podporu programu "Pečet kvality" motorových paliv na čerpacích stanicích, jejíž je garantem. My motoristé tak máme možnost vybírat si stojany čerpacích stanic pouze opatřené nálepkou tohoto programu a tudíž dávat naším miláčkům to nejlepší. . .
PS: Nová verze camery on board by měla obsahovat záběry z více vozů na stejných tratích (pro určité srovnání), a podílet by se na ní mělo více jezdců týmu, např. i Niko Pulič (trojnásobný evropský šampión na našem BMW)


Milan Kvapil
qapil.milan@seznam.cz
http://
5. 03. 2006, 01:29:31

Zdravím pane Krámský
Jiz léta Vás jezdím obdivovat na závody, zejména na Laudon, Usteckou 21 a hlavne na Ecce Homo, taky na Rechberg. Vase Osella je fakt delo a Vy jste jste Czech No:1
Preji Vám co nejvetsí uspechy v ME i MR. Bylo by mozné zaslat na muj mail nejaký Vás obrázek s Osellou abych si ho mohl nastavit jako wallpaper? Predem dekuji a zlomte vaz!

Milan Kvapil, Vysehorí 38, 789 01 Zábreh n/M


Děkuji, obrázek pošleme.


Petr Žáček
moods@seznam.cz
http://nemám
2. 03. 2006, 09:56:57

Dobrý den, pane Krámský. Přečetl jsem si Váš komentář k anketě Zlatý volant. Nelze, než s Vámi souhlasit. Celou anketu považuji za frašku. Cením si výkonů Vašich (dodatečně gratuluji), Jardy Malého (je to borec a nelze přece srovnávat jeho techniku, výkony a konkurenci ve skupině s Vojáčkem), ale i jezdců, kteří se nezúčastňují ME. Myslím, že výkony Milana Svobody jsou velmi dobré, nicméně v anketě trošku nedoceněné. Nebo třeba Miroslav Fajkus se tam neobjevil v hodnocení u žádného "motoristického novináře". Na jeho stránkách jsem si přečetl, že rozšíří řady CN. Bude skvělé vidět tři spidery na českých tratích (doufám, že Miloš Beneš letos pojede). Už se těším. Možná hloupá otázka, ale jak vidíte Vaše vzájemné šance? Pojedete opět MČR i ME? Přeji jodně úspěchů.

Děkuji za gratulaci, rovněž se na sezónu těším, ale mám obavu, že budu opět jediný z výše jmenovaných, který by měl startovat v obou seriálech ME i MČR. Díky rozdílným technickým předpisům je tento systém, který jsem praktikoval poslední dva roky (prakticky každý týden přestavba vozu do jiné specifikace) technicky i ekonomicky velice náročný a já se obávám, že již nebude v mých silách toto podstoupit do třetice... Samozřejmě tam, kde budu v MČR startovat, považuji za povinnost bojovat o celkové vítězství (ono po pěti titulech absolutního Mistra republiky v řadě, ani není nic jiného možné), i když soupeřů stále přibývá.


pedro vasconcelos
pedrofvasconcelos@gmail.com
http://
28. 02. 2006, 04:29:46

i'm Mr. Kramsky!

you probably don't remember me!you met my father in 1989, when you raced in Falperra hillclimb in Braga with a Skoda Favorit tuned acording Gr.A .

My father, Antonio Vasconcelos, showed a lot of interest on your car!

Some years later, he was hillclimb racing director , when you raced with Bmw M3!!

If you remeber aomething, please answer back!!

Kind Regards

Pedro Vasconcelos


Yes of course, I remember you, but you was very very very young boy in this time... Your father was my the first gread friend in Portugal...


Lukáš Šutovský
lukas.sutovsky@gmail.com
http://
6. 02. 2006, 14:11:17

Dobrý den,
předně Vám chci pane inženýre popřát všechno nejlepší a mnoho úspěchů v dalších sezónách. Měl bych na Vás nezávazný dotaz. Životopis zde nechci rozebírat, to když tak osobně, ale zajímalo by mě, jakou mám šanci pracovat ve vašem teamu? Láska k motorům je velká, ale bohužel nejsem automechanik.Ovšem pracovat v závodním teamu mě vždy lákalo a třeba by se i nějaké potřebné pracovní místo našlo. Díky za odpověď... Lukáš


Odpověď zaslána na email.


Milan Bouček
milanboucek@seznam.cz
http://
3. 02. 2006, 11:34:36

Dobrý den
Prosím o trochu osvěty.Jaký je rozdíl mezi motory v Bmw 323i/M52 rok99 a BMW 325i/M54 rok 2000?
Děkuji Milan Bouček


V zásadě jde o dvě trochu rozdílné koncepce motoru pro plnění starších a novějších exhalačních předpisů. Starší konstrukce motoru M52 má pouze jednoduchý Vanos (natáčení pouze sací vačky), oproti novějšímu M54, který má dvojitý Vanos (natáčí se obě vačky). Obsah by měly mít oba motory stejný, i když si nejsem jistý, jestli se 323 v M52 vůbec vyráběl.


Petr Novotný
Novotny.petr@seznam.cz
http://
1. 02. 2006, 16:40:31

Vážený pane možná by jste se měl zamyslet sám nad sebou proč u vás nikdo nechce prasovat....rozhodně to neni kvůli velkému pracovnímu vytížení, nebo že nemá potřebnou kvalifikaci, ale kvůli vaší aroganci vůči ostatním lidem, která trvá již řadu let!!!!

Za mých mladých let se říkalo: "Neraď dokud Ti není padesát a nebyl jsi v Rusku..." Splňujete alespoň jednu z těchto podmínek?
Ale teď vážně. Ano jsem náročný a to né "již celou řadu let", ale celý život a bytostně nesnáším "hraní si na něco..." to nechme našim politikům. Používám nejrychlejší závodní techniku v republice a nechci se bezdůvodně zmrzačit neb zabít... Ti, kteří se mnou spolupracují to chápou a ostatní musí odejít... Pokud spatřujete aroganci v tvrdém a nesmlouvavém vytýkaní chyb a omylů, tak jsem arogantní, ale stále je to lepší než být mrtvý...


Josef Fiala
joseffiala@yahoo.com
http://
1. 02. 2006, 13:41:05

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, proč jste se nezúčastnil vyhlášení cen Zlatý volat? Určitě to není proto, že jste obsadil až druhé místo...


Pozvání na slavnostní večer sem obdržel emailovou poštou dne 17.1.2006 (do té doby jsem nevěděl o organizování této ankety nic). V té jsem byl požádán o potvrzení své účasti, potom že dostanu pozvánku platící pro dvě osoby. Jelikož jsem již měl na týden od 23. – 27.1.2006 závazně dohodnutá jednání v zahraničí, svoji účast jsem nepotvrdil. Telefonicky jsem byl kontaktován pořadatelem až v pondělí 23.1.2006 po 16. hod. t.j. tři hodiny před začátkem slavnostního ceremoniálu, kdy jsem byl uprostřed příprav na služební cestu do zahraničí. Přesto jsem slíbil, že se o účast pokusím. V cca 18. hodin nastal ještě rodinný problém, který jsem musel vyřešit před odjezdem a tudíž bylo nemožné být současně ještě v Praze na vyhlášení (do Prahy to mám 130 km). Toto jsem také s omluvou oznámil pořadateli sms-kou. Bylo to poprvé v historii ankety, kdy jsem nebyl přítomen...
A výsledky? ... Myslím, že fakt, že od roku 1995 jsem nebyl v této anketě horší než druhý a mám doma čtyři zlaté volanty hovoří za všechno (a to jsem se před novináři, na rozdíl od mých kolegů "zviditelňoval" pouze jízdou mezi startovní a cílovou čarou...).
Můj názor na sportovní hodnotu výkonů pana Vojáčka je notoricky známý a např. hodnota výkonů Jardy Malého je v mých očích o několik světelných let dále, stejně jako např. porovnání slečny Jermanové a Edity Práškové... Je to však anketa "odborných" novinárů...


Michal Kaláb
Mkalab@seznam.cz
http://
20. 01. 2006, 17:40:10

Dobrý den
Chtěl bych se zeptat co obnáší označení evo III oproti evo II u vaší K10? Od pohledu vidím pouze jiné kola než AC Shnitzer, průduchy na kapotě a jiný zadní kufr a spoustu nálepek. Předem děkuji za vyčerpávající odpověd.


Sekce Tuning/K10 - EVO III je již doplněna o technický popis.


Jan Láňo
Lano.jan@bpautosport.cz
http://
15. 01. 2006, 10:54:15

Vážený pane krámský,
mohu se zeptat proč nedáte na stránku obchod ceny Vašich propagačních materiálů? Jistě by to bylo jednodušší, něž aby se museli fanoušci dotazovat pomocí mailu a zatežovali tím Vaši stranu. Nebo jsou to sumy tak horentní, že se stydíte zveřejnit? :-) Děkuji za odpověď.


Už tam jsou.


Jan Sedláček
jans@mybox.cz
http://
14. 01. 2006, 16:12:02

Chybičky se stanou a proto ještě upřesňuji mou objednávku.On board video na DVD. Děkuji Sedláček Jan



Jan Sedláček
jans@mybox.cz
http://
14. 01. 2006, 16:07:51

Vážený pane Krámský
Po obdržení mailu s cenami jsem se rozhodl objednat Vaše On board video.Pošlete mi ho prosím dobírkou na adresu: Jan Sedláček V cihelně 269 Liberec 23 463 13 Přeji Vám mnoho sportovních i životních úspěchů a děkuji.




Jan Sedláček
jans@mybox.cz
http://
13. 01. 2006, 11:57:30

Vážený pane Krámský
Přeji Vám hodně zdraví a štěstí v roce 2006 a nejen v něm.Jsem nadšencem všeho co má motory,ale vrchy a rallye jsou jedničky.Na Vašich stránkách v rubrice obchod máte on board video a model Jejího veličenstva Oselly ve Vaších barvách.Jak říkám,jsem nadšenec do aut,ale banky nedělám.Proto mne bohužel musí zajímat ceny,prosím Vás tedy o jejich upřesnění. Děkuji Jan Sedláček V cihelně 269 Liberec 23 463 13


Vážený příteli,
ceny jsou následující:
model Osella - 5800,- CZK
kamera on board DVD, VHS - 450,-CZK
historie týmu DVD, VHS - 450,- CZK
čepice - 240,- CZK
+ poštovné
individuální ceny našich propagačních předmětů jsou chápáný jako malý příspěvek našich fanoušků..


Igor Derrick
derrickM3@azet.sk
http://
12. 01. 2006, 21:13:56

Dobry den Vam prajem pan Kramsky.Mal by som len jednu otazocku respektive dve.Mam BMW 328i E36 a rozbitu byvalu M3 3.0l a chcel by som vediet ci bude pasovat zberne potrubie z M3 na 328?A este ta druha:328 ma vo vyfuku klapku a chcel by som vediet ked tam dam sportovy vyfuk ci tomu vykonovo trosku pomozem,alebo skor ublizim a samozrejme ci tam ma tie zvody vobec zmysel davat?Vopred dakujem za informacie a prajem vela zivotnych uspechov.

Výfukové potrubí z M3 na 328 v zásadě pasuje, pouze u typu motoru M54 je třeba upravit příruby a vytvořit by pass na lambda sondu. Motoru to prospěje určitě. Ovšem v dalších částech výfuku by měly být obě větve stejného průměru, což v sérii nejsou. Potom má cenu i montáž sportovního koncového tlumiče.


Krasnansky Michal- BMW Wien
krasnansky.michal@denzel.at
http://
9. 01. 2006, 16:42:57

Vazeni pan Ing. Kramsky
Dakujem za odpoved.S nadejou ze sa mi dufam podari prehodit s Vami slovo na Pezinskej babe Vam prajem aby priprava na sezonu 2006 prebehla podla Vasich predstav a aby rok 2006 bol pre Vas minimalne tak uspesny ako 05. KRAMSKY & BMW Freude am Fahren


Děkuji mnohokrát, doufám v totéž a dělám proto vše, co je v mých silách.


Otakar Krámský
kramsky.autosport@krakonos.cz
http://
8. 01. 2006, 15:57:19

Ten Marek Kolman jsem já jestli budete mít zájem tak odepište na můj e-mail:Kolman.Marek@seznam.cz

Odepsáno.


Otakar Krámský
kramsky.autosport@krakonos.cz
http://
8. 01. 2006, 15:47:37

Zdravím pane inženýre měl bych zájem dělat ve Vašem týmu.Kromě motorů jsem schopen pomáhat jakýmkoliv způsobem.Jezdil jsem dlouhá léta MČR motokar.Vše skončilo na penezích.Proto bych se rád pohyboval aspoň jako pomocná ruka u takového auta jakým je speciál CN.Jsem z Ostravy.Předem děkuji za odpoved.Držím palce v letošní sezoně.Marek Kolman

Milý příteli,
každý člověk, který je ochoten se věnovat nějakému koníčku s maximálním nasazením, mi je velice sympatický. Tím více když se jedná o motoristický sport. Obrovskou výhodou členů mého týmu tudíž je, že jejích zaměstnání je současně i jejích koníčkem. Bereme každého, jehož morálně volní vlastnosti jsou na úrovni, na které tento sport provozujeme. Jistě však uznáš, že je nutné toto projednat při osobním pohovoru.
Tel. do kanceláře 481 545 307
Zdravím a těším se na případnou spolupráci.