Back to main page
Guest book
2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    2008    2007    2006    2005    2004    2003    2002

Radek Panský
29. 10. 2012, 22:53:41

Dobrý den Pane Krámský, moc bych prosil o radu , mám bmw E 39 motor M52 tedy 523i 125kw , byl jsem na dvou diagnostikách motoru s problémem že auto při studeném i teplém mototoru při akceleraci škube , je vyměněná váha vzduchu svíčky . při první diagnostice nic nenašli až na nejaké sporadické hlašky ohledne odpojených konektoru váhy vzduchu . Tedy vymazala se chybová hlášení a auto jelo vcelku dobře až na občasné škubnuti kolem 4-5 tis otáček ale nedalo mi to a zajel jsem na další diagnostiku a tam že prý je špatné čidlo na klikové hřídeli a chyba byla opět smazana a at to projedu a auto začlo po diagnostice vírazněji škubat už i ve 2,5 tis. otáček ,,,,proto prosím o radu skušeného a mnou uctivou poklonou k vám o radu co by jste mi poradil . velice děkuji a přeji mnoho dalších úspěchů Panský Radek 81

Je mi líto, ale na takovéto dotazy vždy s úsměvem odpovídám, že: LÉKAŘ VÁS TAKÉ NEVYŠETŘÍ PO TELEFONU . . . Takže buď navštívíte opravdu odborníky, kteří kromě vlastnictví diagnostiky o autech taky něco vědí, nebo budete zkoušet dál systémem "pokus - omyl . . ." (zkuste třeba potenciometr plynového pedálu ...)

Marcel Franko
08. 10. 2012, 09:34:17

Dobrý den. Scháním karbonové sání do svého BMW M3 E46. Viděl jsem v individuálních přestavbách,že máte sání své vlastní konstrukce. Tak se chci zeptat,jestli jej nabízíte také k prodeji. Děkuji za odpověď. S pozdravem Franko.

Teoreticky ano, i když pro jeho montáž a dokonalou funkci je třeba ještě několika dalších úprav.

Radek Stránský
24. 09. 2012, 21:35:29

Blahopřeji k letošním výsledkům - povedená sezóna! Škoda systému bodování...

Díky moc . . . :-) A bodování ? . . . To je letos "smutný příběh", jak by poznamenal jeden můj starší kolega. Jezdím Evropu už 25 let a vždy bylo na špičku kat.2 pohlíženo jako na to nejlepší, co může kopcová Evropa nabídnout. Startovali zde jezdci a vozy, kteří bořili traťové rekordy a bojovali o absolutní pořadí a já byl pyšný, že k ním alespoň na chvilku trochu patřím . . . Ještě vloni v osobách Adriana Zerly a Georga Plassy tomu tak bylo . . . mě je dnes smutno, a jen maně doufám, že to byla letos vyjímka potvrzující pravidlo . . . Ale historie se neptá, namitnou jiní . . . a smysl slova sport a závodéní se nějak vytrácí . . .

Zbynďa Kužel
17. 09. 2012, 19:05:18

Gratuluji moc k senzačnímu výsledku v Buzetu a celkově v sezóně!!!!!!!!!! Osobně mě nejvíce těší porážka Beneše, i když to asi nic neovlivnilo.. Ty celkové výsledky, výsledky ve skupinách jsou různě odlišné a nějak z toho nejsem moudrý.. 5.celkově v kat.2 v ME ? 3.celkově ve skupině monopostů ? Skupina jenom pro formule ? A ČR? Díky moc za upřesnění a "v klidu" to oslavte :-).

A opět děkuji . . . :-)))) . . . A výsledky ? V kat.2 v ME závodí samostatně tři skupiny: E2-SS (monoposty), E2-SC (dvoumístné prototypy)a E2-SH (siluethy cestovních vozů), ovšem pouze v monopostech se opravdu závodí a bojuje o absolutní pořadí . . . :-((((

Adam Zachurzok
16. 09. 2012, 18:21:09

Pane Kramsky, velke gratulace za celou sezonu, vysledek v Buzetu ukazal ze bojujete se do konce.. dekujem za te krasne emoce, diki za tou europu, budem drzet palce v st. agathe. zdravim vsechnych z teamu, dobra prace chlapy, uz se tesim na novou sezone.. delate mi velkou radost. zdravim moc.

Adame díky, dnes už víš, že Agátha nevyšla, ale republika pro nás nebyla prioritní a když jsem se musel rozhodnout, kde použiju poslední sadu nových gum, neváhal sem ani vteřinu a vsadil vše na jednu kartu v Buzetu . . . Byl to nádherný závod a pocit euforie, který pocítí pouze jezdec, který bojuje celou sezonu s konkurencí o desetinky a nakonec zvítězí . . . Za tenhle pocit díky hlavně Zdenkovi,Radkovi a Petrovi (mechanici) ! ! !

Radek Krenstetter
08. 09. 2012, 16:11:03

Přeji hezký den...jsem Vaším dlouholetým fanouškem a chtěl bych Vám tímto poděkovat za krásné zážitky na závodní trati i když vím, že sezóna ještě nekončí. Je opravdu radost sledovat Vaši neustále se zlepšující formu a to jak dokážete prohánět nejen republikové jezdce, ale hlavně ty evropské to mě vždy až vhání slzy do očííí !!!! Přeji úspěšné zakončení sezóny 2012 a držím palce při snaze uskutečnit setkání mistrů v Ústí nad Orlicí. Patří Vám velké děkuji. Radek Krenstetter

Děkuji mnohokrát za projevené sympatie a chválu, je to pro mě vynikající "povolený doping", jelikož je to rok od roku těžší . . . (hlavně fiánančně) :-(((( Pořádání "Setkání mistrů" se ujal přímo Autoklub Ústí n/Orl. a jeho nové vedení, bohužel nějak zapoměli na mou prvotní myšlenku připomenutí člověka, na kterého by se zapomenout tak rychle, a právě v Ústí, určitě nemělo . . . .

Branislav Čambál
24. 06. 2012, 14:01:45

Dobry den p. Kramsky. Uz v minulosti som vam pisal ohladom vaseho byvaleho vycvikoveho vozidla, e36 s 2,5 litrovym motorom z e46, ktore vlastnim, chcem sa opytat, ci nahodou k nemu neexistuje nejak dokumentacia, nakolko mam problem z vymenou nd, netusim presne co je z coho. Taktiez sa chcem opytat ci je niekde vyvedeny diagnosticky konektor, kedze pod palubovkou ani v motorovom priestore som ho nenasiel, pripadne z ktoreho roku je tam motor a ci je to m52, alebo m54, za skoru odpoved Vam dakujem

Jedná se o BMW 323i/E46 rok výroby 1999 v karoserii M3/E36. Diagnostickou zásuvku tento vůz nemá.

Timotej Michalčík
16. 06. 2012, 20:06:55

Prosím Vás o termín setkání mistrů v Ústí nad Orlicí 2012.Děkuji

Sledujte oficiální stránky "Ústecké 21".

adam zachurzok
08. 06. 2012, 19:47:13

2.58.380 krasny cas,drucha jizda v tych podminkach a cas pod 3 minuty dalsi krasny cas,tak to dalo krasny konecny vysledek a porazeni Bormos a Neveril...Gratulace,velke Gratulace pro cely team,hodne stesti v Rieti a tesim se na potkane v Dobsine.

Děkuji Adame, samozřejmě se na Dobšinou také těším. . . .

Jenda Nečas
06. 06. 2012, 10:05:55

Blahopřeji k super výsledku na EH ve Šternberku! Jestli se nepletu, je to Váš "osobák" na EH. Díval sem se do statistik závodu EH, a v "čistokrevných" formulových vozech (E2-SS) jste s časem 2:58,38 v těsném závěsu za rekordy Lionela Régala a Andera Vilariňa. Myslíte, že je reálné, s Vaším speciálem, překonat jejich časy 2:54,52 resp. 2:53,96 ? Nebo jsou 4 sec už "propast" ? Jde jen o moji zvědavost, vzhledem k tomu, že se po krůčcích neustále zlepšujete. Samozřejmě plně chápu, že všechno souvisí se vším - podmínky (počasí) závodu, věk (zkušenosti) pilota........ Přeju do budoucna mnoho bezpečných kilometrů !

Mé auto by na to rozhodně mělo, otázkou zůstává, jestli, v mém věku, na to má jěště pilot. . .

mike krasnansky
05. 06. 2012, 19:27:41

Gratulujem k vysledku na Ecce Homo - obdivuhodne pan Ing.Kramsky.

Děkuji mnohokrát, uznání vždy potěší. . .

Radek Stránský
04. 06. 2012, 20:54:20

Blahopřeji k výsledkům na Ecce homo - 2.58,380, tak to je bomba! Nejrychlejší formule roku 2012!

Děkuji mnohokrát, kdyby nebylo problémů se zadním křídlem ve druhé jízdě, bylo by to jěště asi o trochu lepší, jelikož v první jízdě jsem já osobně udělal obrovskou "botu" v Sojkovce . . . :-(((

Tomáš Kopecký
04. 06. 2012, 19:39:28

Dobrý den pane Krámský. Chtěl bych se zeptat, jestli je možné vidět Vaše vozy, případně zázemí, někde jinde než na závodech. Rád jsem od mala jezdil na ústeckou 21 a vaše žlutá auta mám stále v paměti :) Bohužel teď netuším, kde poblíž bych Vás mohl zahlédnout závodit. Díky za odpověď.

Termíny mých startů jsou v sekci "Sezony". Ostatně, možná se bude v roce 2013 již opět závodit i v Ústi nad Orlicí. . . Samozřejmě v mé firmě jsou na Showroomu vystaveny jak mé závodní vozy, tak i trofeje a další předměty z mé závodní kariéry.

Vlastimil Antošovský
03. 06. 2012, 22:37:19

Dobrý den pane Krámský, měl bych na Vás dotaz. Napadlo Vás přiblížit svět automobilového sportu i obyčejným laikům. Myslím tím např:taxi jízda na sedadle spolujezdce s profesionálním jezdcem, prostředkování jízdy závodními vozy v pozici řidiče, popřípadě ostatní různé akce tohoto druhu. V dnešní době je to pouze otázka nadefinování přesných parametrů a pravidel. Něco podobného již existuje ve stáji Janík Motorsport. Pokud ne, proč ne? Není to pro Vás zajímavé? Nestojí to za ty starosti? Vám přeji mnoho závodních úspěchů.

Tyto aktivity provozuje každá lepší závodní stáj zcela běžně, mou nevyjímaje. Takovéto programy u nás existují prakticky již od roku 1993 a to jak jízdy se závodními vozy, tak s privátními vozy hostů u kterých provádím lektorskou činnost a konkrétně na daném voze ukazuji "co dané auto dokáže" a jaké hlavní chyby dělá jeho řidič. Ovšem naše závodní vozy patří a vždy patřily k těm nejvýkonnejším ve stratovním poli, takže s nimi nemůže jezdit každý a případný "zážitek" je trochu "dražší " než běžné komerční programy jiných týmu. . . . "Vše ladíme individuálně dle požadavků zákazníka".

Lubomir ZDENĚK ml.
29. 05. 2012, 07:49:54

Chtel bych se zeptat kdyz jste jezdil evropu z favoritem jaky jste pouzival samosvorny diferencial, jestli vubec vim ze je to vic jak 20 let, Predem dekuji

V r.1989 jsem jel 5-ti stupňovou vlastní konstrukce, kde jsem samosvor neměl, později jsem zde používal klasický ZF a v r. 1990 jsem jel tovární 6-stupňovou v které byl kolíčkový . . . Táta by to měl pamatovat . . .

Jenda Nečas
24. 04. 2012, 09:06:41

Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat na rozdíly mezi vozy Petra Vítka a Miloše Beneše. Dočetl sem se, ze oba jezdci staruji v ME s vozy Osella (PA30 vs. FA30). Pokud je možné rozdíly nějak "jednoduše" popsat, tak zkuste. Díky za odpověď.

Vozy jsou prakticky identické, pouze se liší polohou jezdce ve vztahu k podélné ose vozu. V FA30 sedi v ose a v PA30 několik centimetrů mimo osu. Proto je u PA30 také širší rám za hlavou. Těmito několika centimetry pan Osella "brilantně" obešel předpisy skupiny E2-SC, podobně jako velkou podlahou u FA30 předpisy pro E2-SS . . .

Roman Kratochvil
06. 04. 2012, 06:58:34

Dobrý den Po pohledu do kalendáře MČR se chci zeptat jestly domácí šampionát neztrácí pro nás fanoušky atraktivitu ? Z nejlepších závodů zbylo jenom Ecce.

Toto není asi ani otázka přímo pro mě, ale spíše pro odpovědné činovníky AČR resp. FAS - AČR. Bohužel celkový životní styl dnešní doby je takový, že všichni by chtěli jen brát a nikdo dávat. Pořádání automobilových závodů do vrchu vždy bylo a je založeno na fandovství k motorsportu, zvláště v dnešní době, kdy peněz rapidně ubývá. Lidi kteří jsou ochotni něco udělat zadarmo (jenom z lásky neb nadšení) zoufale ubývá. Chvílemi mám dokonce pocit, že už vymřeli. Proto mám před každým pořadatelem závodů do vrchu velkou úctu. zkuste si sám odpovědet co by jste byl ochoten "Vy sám" udělat zadarmo pro zlepšení situace . . . . .

Daniela Švehlová
22. 03. 2012, 23:02:56

Hodně štěstí v nadcházející sezóně...bez nehod.

Díky . . . ale nehody se nestávají jen na silnicích a závodních dráhách . . . TY UŽ NEBOURÁŠ ? ? ? :-)))

Jarda Janík
16. 03. 2012, 20:09:23

čau Oto, chci vyjádřit obdiv, jakým způsobem jsi zorganizoval poslední rozloučení s panem Urbanem. Když vidíš chlapy, pro které není problém řítit se rychlostí daleko přes 200 po trati, na kterou se někdy sotva vejdou jejich stroje, jak jim po tvářích tečou slzy ...dostalo to opravdu každého. Krásná pocta panu Urbanovi

Děkuji mnohokrát . . . Znáš mě, takže víš, že kvůli osobnímu zviditelnění jsem to nedělal . . . Mirek byl vyjimečný člověk, a snad proto, že jsme měli tak podobné povahy, jsme si tolik rozuměli a já ho plně chápal . . . Přišlo mi neskutečné, aby takovýto ČLOVĚK na své poslední pozemské cestě nedostal alespoň minimální vyjádření úcty, obdivu a díků za vše co v životě vykonal . . . A ŽE TOHO NEBYLO MÁLO !!! Byl jsem rád, že v dnešní době, kdy pro mnohé jsou jedinou životní hodnotou peníze, se našlo pár lidí, kteří alespoň v této chvíli mysleli se nmou stejně . . .

tim
13. 03. 2012, 20:50:59

Děkuji za odpověd,omlouvám se za tu nepozornost v roce 2010.Musím Vám dát za pravdu,že se nedá porovnat čas,když nám prší tak často,že polovina závodů je ovlivněna děštěm.Mrzí mně ztráta Georga,a nejen jeho, protože jeho poslední Homo, poslední suché závodní jízdy s časem tuším 3,02 je pro mne fantazie .Byl to pan konstruktér,jezdec a škoda,že odešel i projekt tak rychlého auta s panem Plasou.Zajímavé je ,že číslo 5 nepřineslo štěstí Vám v Náměšti a Fajovi,65 Lio,52 Georg.

Každého závodníka je škoda a Georga zvláště . . . Jeho projekt určitě nezapadne, i já už mám něco podobného rozestavěné asi 6 let . . . ( ovšem chybí čas i peníze . . . :-(((

Tim
10. 03. 2012, 19:07:13

Pane Krámský,jmenuji se Timotej Michalčík-tim.

Teď je vše, dle mé filozofie, v pořádku a můžeme se dát do problému. Přechodu z Oselly na Reynarda F3000 určitě nelituji, protože je to závodní vůz o generaci jinde, než byla Osella. Začátky s Reynardem byly pro mě těžší, jelikož jsem odkojený cestovními vozy a navíc mě, z finančního hlediska, přibrzdila i těžká havárie v Náměšti 2007. S těmi časy na Ecce Homu to není pravda jelikož již v roce 2010 jsem zajel v druhé jízdě 3:01,39 a v roce 2011 již v tréningu 3:00,550, takže v závodě by nebyl problém jet pod 2:58 (počasí však bylo proti). A letošní "hobby tratě" v MMČR? Mám podobný názor, který však zjevně nesdílejí odpovědní činovníci FAS - AČR. . .

tim
21. 02. 2012, 18:15:40

Dobrý den pane,chci se Vás zeptat,zda nelitujete s odstupem času přechodu na F3000 z CN.Mně to docela mrzí,protože fantastického času 3.02.550 na Homu jste se nepřiblížil s Reynardem a stál Vás nemalé úsilí a spoustu financí.Nehodláte osellu letos představit? Jak se Vám jeví tratě pro letošní rok,ta u Kyjova je tak na Vašeho Bavoráka,a ne na speciály.

Milý příteli, až se budeš ochoten představit celým jménem dle záhlaví mé návštěvní knihy, rád ti odpovím.