Gallery
2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008  2007  2006  2005  2004 2003 2002 2001 2000 1999
      Předváděcí jízdy K10 EVO III, 16. 11. 2005
Poslední kontrola před vyjetím.   Povozit více jak 60 zájemců trvalo více jak 4 hodiny...  
Ještě trochu zahřát a šelma je připravena ke skoku. I během testů jsme dolaďovali nastavení podvozku i brzd, takže na konci již vládla plná spokojenost.
I během testů jsme dolaďovali nastavení podvozku i brzd, takže na konci již vládla plná spokojenost.   I během testů jsme dolaďovali nastavení podvozku i brzd, takže na konci již vládla plná spokojenost.  
I během testů jsme dolaďovali nastavení podvozku i brzd, takže na konci již vládla plná spokojenost. I televizi zajímaly mé první dojmy z jízdy s novou "hračkou"...
A že je to hračka krásná!!!    


      Setkání mistrů, 12. 11. 2005
Nejdříve teoretický výklad disciplín.   Když už ne koloběžka, tak na mě zbyly alespoň chůdy a kolo.  
Potom trénink "na sucho" S utahovačkou už to byla hračka.
Společné foto do alba.    
Autogramiáda na závěr.


      Invex 24. - 27. 10. 2005
Pro potřeby stánku firmy PROGAMERS jsme urychlili dokončení třetí evoluční verze mého tréninkového vozu BMW M3 GTR. Statické předvedení proběhlo zde na Invexu a prezentace jeho dynamických vlastností proběhne 16. 11. 2005 na Autodromu Brno u příležitosti startu nové videohry Need for Speed - MOST WANTED. Po této akci budou jeho nové prvky zveřejněny v tuning galerii (K10 EVO III).
Přední nárazník zdobí podstatně agresivnější spoiler a karbonová stabilizační křidélka.   Přední kapotu zdobí oficiální obal nové hry Need for Speed - MOST WANTED, ve které je možno závodit i s BMW M3 GTR.  
Naloženo a EVO III jede vstříc své výstavní premiéře. Nejsou to krásné linie?
Takle prázdno bylo kolem GTR pouze v předvečer otevření výstavy.    
Výstavní provedení znamená i minimální množství provozních kapalin a pro jistotu ještě odpojit akumulátor a počítač.


      Buzetski Dani Most, 17. - 18. 9. 2005
Roberta Bradariče považuji za druhého chorvatského Puliče, a proto jsem ho velice rád vyprovodil na start...   V neděli při vysokých horečkách jsem jen s maximálním vypětím koordinoval práci mechaniků, o vlastním závodění už ani nemluvě...  
... musel jsem však pospíchat, jelikož za 6 minut jsem šel na start já.


      Niko Pulić 3. 9. 2005
Staří kamarádi se opět sešli.   Nikův Mercedes je hezky a šikovně "vymyšlen".  
Bylo by možná zajímavé si na příští rok vyměnit auta...


      Lanškroun 27. - 28. 8. 2005
"Nahatá Osellka nahřívá bačkůrky" před startem.   Vskutku nádherná věcná cena za absolutní prvenství v sobotním závodě... (4 kusy pečiva)  
Skládačka na asfaltu. Příprava na nedělní závodní jízdu.
Takle štvala šéfa nedělní nedojetá rekordní jízda.   "Mirku, nesmí tam zůstat ani smítko!"  
Zázemí týmu přišel na chvíli využít i ředitel "Ústecké 21" Mirek Urban. Když s námi jede Ivan, nepotřebujeme ani hever...


      Itálie
Krátké zastavení u Lago di Isseo po závodě ve Valle Camonice.   Mirek s Lubošem zatím radši jenom opatrně u břehu.  
Konečně se šéf nekoupal jenom ve vlastním potu... Zasloužených pár dní u moře, nabíráme všichni síly na Rieti...
... ale ve stínu je stejně Krakonošovi nejlépe...    


      Ecce Homo Šternberk 4. - 5. 6. 2005
Takle začala Šternberská smůla.    
Přesto se vracím po první jízdě na odtahovce. Utržená kapota s sebou vzala i zadní křídlo.
Prasklý náboj udělal krutou tečku za vynikající první závodní jízdou, kdy mě na mezičasech nestačil ani budoucí vítěz Simone Faggioli.   Mému záchvatu zoufalství, které vyústilo ve snahu zavařit prasklý náboj hobby CO-čkem přihlíží i Miloš Beneš.  
Italové odmítli půjčit celé zavěšení z vozu Bormoliniho a já měl na opravu 30 min.
No comment.    


      Ústí nad Orlicí 28. - 29. 5. 2005
Mladý Ander Vilariňo je perfektní kopií svého otce a to jak v kamarádské skromné povaze, tak i v mistrovství za volantem, kde již svého otce předčí. S jeho otcem jsem závodil a porážel ho. Bude to tak i s juniorem?    
Nejen v Ústí nám letos pomáhal i Jirka Koubek.      


      Serra da Estrela 21. - 22. 5. 2005
Čekání.   Absolutní 2. místo v závodě ME a chvíle pro každého závodníka nejkrásnější.  
Zátiší v depu.


      Al Fito 14. - 15. 5. 2005
Hergot, kde mám volant!   A opět tlačíme a tlačíme ...  
Zase hromada Italů a jeden bláznivý Čech. Hory, do kterých se zařezává závodní trať.
I cestování může být chvílemi romantické.    
Byla chvíle i na změny sportovního nářadí.


      Náměšť nad Oslavou 7. - 8. 5. 2005
Náměšť nad Oslavou. I šéf musí přiložit ruku k dílu. K příjezdu na start postačí místo 380-ti koňských sil, pouze 3 lidské.  
Zničili jsme skoro celé auto, ale 40 bodů bylo velice cenných.


      Rechberg 23. - 24. 4. 2005
Soustředění před startem.   Čekání na start.  
Gumová válka je v ME neúprosná. Prototypů byla v Rechbergu hromada, ale my jsme jim natrhli skoro všem pr...


      Brněnský drak 10. 4. 2005
   
   


      Motoskijöring, Pěčín 20. 2. 2005
V neděli 20. 2. 2005 byl pozván Ing. Otakar Krámský jako VIP host spolu se zpěvákem Josefem Lauferem na závod MČR v motoskijöringu v Pěčíně, jehož organizátory byli pořadatelé Ústecké 21 v čele s Mirkem Urbanem.
"Toto pozvání jsem velice rád přijal, jelikož ke všem v Ústí mám blízký vztah, je to přeci moje domácí trať, a Mirek Urban je mým dlouholetým kamarádem. Ostatně i v zimě si musí člověk umět od dílny odpočinout, a když je to odpočinek s vůní benzínu, je to pro mě ideál..."

Ředitel závodu Mirek Urban se svými hosty.


      Motokárové setkání mistrů, Kart aréna Brno 15. 1. 2005
Atmosféra byla pohodová, ba přímo rodinná.   … a zde naopak vítězi byli všichni.  
Tři nejrychlejší muži českých kopců - "NEMISTŘI" …