| Narozen 1. července 1959, zemřel 25. dubna 2015 Absolvent Vysoké školy strojní a textilní – katedry průmyslové dopravy v Liberci
 | 
	
		| 1974-78 | 
				Gymnázium Jilemnice - aktivní závodník v běhu na lyžích | 
	
		| 1975 | 
				Vicemistr republiky dorostu v běhu na lyžích | 
	
		| 1976 | 
				vítěz mezinárodních závodů Družbačlen reprezentačního družstva dorostuzařazen do kádru olympijských nadějí | 
	
		| 1978-82 | 
				Vysoká škola strojní a textilní – katedra průmyslové dopravy | 
	
		| 1979 | 
				Akademický Vicemistr republiky v běhu na lyžíchčlen akademického reprezentačního družstva | 
	
		| 1980 | 
				ze zdravotních důvodů ukončena kariéra lyžaře-běžce (Scheuermanova vada páteře) | 
	
		| 1983-90 | 
				konstrukce vývojového oddělení AZNP Škoda-závod Vrchlabí samostatný konstruktér (mimořádné výbavy + legislativa specifikací exportních modifikací) | 
	
		| 1990 | 
				odchod z AZNP a založení vlastní tuningové firmy s názvem Krámský – Autosport v Jilemnici, která se specializuje na úpravy cestovních vozů na přání zákazníka, tuning a servis vozů BMW, konstrukci, stavbu, servis a půjčování závodních vozů BMW | 
	
		| 1993 | 
				začátek spolupráce s hlavním sponzorem KORAMO Kolínpoprvé se objevuje na žlutém BMW nápis "Mogul" | 
	
		| 1995 | 
				vznik a jednoroční aktivity závodního týmu "Mogul – Benzina team", se kterým získává svůj první titul Mistra Evropy | 
	
		| 1996 | 
				zakladá vlastní závodní tým "BMW Team Krámský" počátky nejtěsnější spolupráce s divizí BMW Motorsport GmbH | 
	
		| 1997 | 
				příprava technické dokumentace a výroba prvního funkčního vzorku pro mezinárodní sportovní homologaci vozu BMW M3 – 3,2 "A" (práce prováděné přímo pro BMW Motorsport) | 
	
		| 1998 | 
				zisk třetího titulu Mistra Evropy (21 startů – 21 vítěztví) | 
	
		| 1999 | 
				přechod do nejprestižnější divize ME – divize sportovních prototypůstává se smluvním jezdcem firmy Osella | 
	
		| 2000 | 
				páté místo absolutně ME (nejúspěšnější netovární jezdec) divize sportovních prototypůrozvoj vlastní firmy se zaměřením na tuning sportovních vozůprezentace vlastní tuningové řady Powered by Krámský limited editionvznik vlastních webových stránek www.kramsky.cz | 
	
		| 2001 | 
				vývoj vlastních konstrukčních úprav sportovního prototypu Osella – BMW pod označením  PA 20/Kfunkčnost úprav ověřena vynikajícími výsledky ME (druhý Vicemistr Evropy)poprvé nominován na Závod šampiónů | 
	
		| 2002 | 
				pokračování vítězného tažení BMW Krámského týmu na MEtým zahajuje vývoj vozu typové řady E46 – BMW 320 Superproduction a BMW M3/GTR | 
	
		| 2003 | 
				ukončen vývoj vozu BMW 320 Superproduction v modifikaci pro závody do vrchu, v závěru sezony 3 starty = 3 vítězstvívlastní modifikace sportovního prototypu Osella-BMW pod označením K-03v závěru roku představen na Autosalonu v Lysé nad Labem první funkční prototyp projektu GTR (BMW M3-E36/GTR) | 
	
		| 2004 | 
				do sezony vyvinuta a postavena další evoluce sportovního prototypu Osella BMW K-04 dle nových předpisů FIA pro sezonu 2004první starty s vozem GTR v Mezinárodní mistrovství ČR na okruzíchfunkčnost a originalita konstrukcí potvrzena postem nejrychlejšího vozu značky BMW ve startovním poli | 
	
		| 2005 | 
				účast v ME opět s další evolucí sportovního prototypu Osella BMW K-05započatá stavba originálního konstrukčního řešení vozu BMW M3/E46 v provedení GTC-V8 dle mezinárodních předpisů FIA pro skupinu E1zahájení vývojových prací na osvojení si konstrukčních a výrobních technologií závodních formulových vozů (F3000, F1, F Nippon...)počátek spoluprací s ÚPaM v oblasti konzultací projektů zkušebních stanovišť motorů | 
	
		| 2006 | 
				představení nového závodního formulového vozu Reynard 99L F Nippon se zástavbou motoru Cosworth F1 originální konstrukce pro novou skupinu E2 v MEpočátek spolupráce s ÚPaM na projektu "Pečetě kvality" | 
	
		| 2007 | 
				těžká havarie při MMČR v Náměšti nad Oslavou s následkem totálního zničení projektu závodního vozu Reynardstavba nové konstrukce vozu Reynard pod označením K-07 s novými konstrukčními prvky, jehož oficiální prezentace proběhla při oslavách 10ti letého výročí ÚPaM27. 12. 2007 oficiální založení Fan Klubu Otakara Krámského www.fanklub-krakonos.cz | 
	
		| 2008 | 
				dokončení konstrukčních projektů pro zahraniční zákazníky BMW M6/K18-GUMBALLprezentace nového aerodynamického projektu formulového vozu Reynard K-08 včetně výroby forem pro maloseriovou výrobu dle požadavků zahraničných zákazníkůzapočetí konstrukčních prací na projektu vozu BMW M3/GTS-SILUETE, jako nejvýkonějšího cestovního závodního vozu v historii firmy | 
	
		| 2009 | 
				konstrukce, stavba a úspěšné jízdní zkoušky projektů BMW Z3/E1 a Ariel EVO III. pro externí klientystavba repliky vozu BMW M6 – GUMBALL pro tuzemského klientaúspěšné starty závodního formulového vozu Reynard K09/E2 v seriálu MEpokračování projektu závodního vozu BMW M3/GTS-SILUETE jako nejvýkonnějšího cestovního závodního vozu v historii firmy | 
	
		| 2010 | 
				představení a úspěšné účinkování v seriálu ME do vrchu nové evoluce závodního formulového vozu Reynard K-10 s originální aerodinamikou karoserie, jejíž výsledkem bylo medailové umístění (3. místo) v celkové klasifikaci tohoto seriálupředstavení vozu BMW M3/GTR v tzv. klienstké verzi pro sportovní vyžití "hobby jezdců" na závodních okruzíchprvní úspěšné jízdní zkoušky závodního speciálu BMW M3/GTS-SILUETE |