Zpět na hlavní stránku
Technika
Reynard 99 - E2     Osella - BMW K-05     BMW 320 SP     BMW M3 3,2 Gr. "A"    
BMW M3 /E36 - 3,2 Gr. "N"     BMW M3 - GTR/E-36     BMW M3 - E46 / GTC  
      OSELLA - BMW   K-05
Motor:řadový šestiválec BMW, obsah 2999 ccm, 24 ventilů, systém mazání ze samostatné olejové nádrže, pomocí třístupňového olejového čerpadla. Výkon cca 385 PS/8600/min. Laděný výfukový systém 6x2x1. Přímé karbonové sání s náporovou komorou a filtrem UNI. Elektronický management motoru EFI EURO - 6 (program Armarolli sport - Itálie) se snímačem tlaku vzduchu. Zapalovací svíčky DENSO, olejová náplň CASTROL TWS MOTORSPORT.
Spojka:AP dvoulamelová 5,5", materiál - carbon s AL setrvačníkem ST/44.
Převodovka:HEWLAND, pětistupňová bezsynchronní s přímým sekvenčním řazením s možností změny všech převodových stupňů a diferenciálem s omezenou svorností.
Šasí:Kombinovaná příhradová trubková a profilová (JAKL) konstrukce vzadu ukončená spojkovou skříní, jako součástí rámu a nosným prvkem zadní nápravy. Rám vyztužen diagonálními vzpěrami vlastní konstrukce. Kola nezávisle zavěšena vpředu na dvou trojúhelníkových ramenech, odpružených diagonálním táhlem a zvratnou pákou ve spolupráci s tlumící a pružící jednotkou KW. Vzadu zavěšena na dvou trojúhelníkových ramenech, ukotvených do spojkové skříně a odpružena opět diagonálním systémem a vodorovnými tlumícími a pružícími jednotkami KW. Vozové pružiny EIBACH kombinované s vyvěšovací pružinou.
Palivový systém:Bezpečnostní nádrž FT3 - GI.PI. Vysokotlaké čerpadlo včetně vstřikovacích trysek BOSCH, nízkotlaké čerpadlo FACETTI s catchtankem. Bezpečnostní ventil vstřikovacího tlaku s proměnnou charakteristikou.
Brzdy:AP s větranými letmo uloženými brzdovými kotouči (AP/BREMBO) a čtyřpístovými brzdovými třmeny (AP). Brzdový pedál s vahadlem a proměnnou funkcí poměru brzdných sil mezi přední a zadní nápravou ovládaným z místa řidiče. Třecí segmenty PAGID RS.
Kola:TECNOMAGNESIO nebo "OZ" vpředu 8x13", vzadu 14x13".
Pneu:AVON vpředu 8,5-9/21,0-21,5 - 13, vzadu 13-14/23,0-13.
Telemetrie:Pi System 2
Karoserie:Laminátové a kompozitní panely vpředu s integrovaným dvojstupňovým resp. třístupňovým spoilerem a bočními stabilizačními křidélky, vzadu s přítlačným křídlem na samostatném nosníku, jednodílným resp. dvoudílným floapem a carbonovým tříkanálovým deflektorem.
Výkony:max. rychlost dle převodů až 340 km/hod.
zrychlení 0 - 100 = 2,8 sec., 0 - 200 = 7,8 sec.