Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  
 

Individuální úprava dnes již klasické luxusní terénní verze vozu BMW X5.










Motor: vidlicový celohliníkový osmiválec s upravenými hlavami válců, ventily, ventilovými pružinami, vačkovými hřídely včetně systému ventilového rozvodu. Úpravy klikového mechanismu včetně vyvážení. Individuální výfukové potrubí (8/4/2) včetně výfukové soustavy osazené sportovními katalyzátory HJS Motorsport. Sací potrubí individuální konstrukce POWERED BY KRÁMSKÝ systému tlakové komory sání a osmi nátrubků.
Výkon: 405 PS/6250 ot./min.
Kroutící moment: 500 Nm/4250 ot./min.
Převodové ústrojí: poloautomatická elektronická pětistupňová s elektronickým sekvenčním řazením (SMG)
Podvozek: zpracovány 2 varianty (silniční a terénní verze) kombinace vinutých a pneumatických pružin s progresívním účinkem (zn. EIBACH) v kombinaci s plynokapalinovými dvoučinnými tlumiči BILSTEIN.
Silniční verze snížena o 40 mm a vybavena 2 polohovým zkrutným stabilizátorem přední nápravy s tvrdší progresívní charakteristikou.
Karoserie: individuální design včetně designu palubních přístrojů a interiéru (světlá kůže / carbon)
Brzdová soustava: silniční verze: přední náprava osazena vrtanými kotouči 35/360 a dvanácti pístovými brzdovými třmeny TAROX včetně racingového obložení.
Kola: terénní verze: disky kované BMW M 9,5Jx17, pneu NOKIA 270/65-17
silniční verze: disky kované AC Schnitzer 10,5x22, pneu 285/30 ZR22 DUNLOP Sport SP 9000
Max. rychlost: terénní verze: 205 km/h
silniční verze: 245 km/h