Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  

Tuningová studie malého offroadu značky BMW, poprvé v limitní edici s dieselovým motorem.

Motor: přeplňovaný vznětový 6 válec s upraveným elektronickým managementem motoru a modifikovaným chladičem stlačeného vzduchu. Sportovní koncový tlumič výfuku včetně koncovek 2xDTM
Výkon: 251 PS/4800 ot./min.
Převodové ústrojí: mechanická šestistupňová převodovka s úpravou řadícího mechanismu (SHORT SHIFT)
Podvozek: zpracovány 2 varianty (silniční a terénní verze)
progresívní vozové pružiny EIBACH v kombinaci s plynokapalinovými dvoučinnými seřizovatelnými tlumiči BILSTEIN
Karoserie: individuální design včetně designu palubních přístrojů a předních světlometů (SILVER LINE)
Brzdová soustava: vrtané kotouče spolu s racingovým brzdovým obložením (PAGID)
silniční verze - montáž na přání - vrtané kotouče 32/360 a dvanácti pístové brzdové třmeny TAROX včetně racingového obložení
Kola: terénní verze: disky kované AC Schnitzer 8Jx17, pneu NOKIAN HAKKAPELIITTA 235/65-R17
silniční verze: disky kované AC Schnitzer 10,5x22, pneu 285/30 ZR22 DUNLOP Sport SP 9000
Max. rychlost: terénní verze: 200 km/h
silniční verze: 240 km/h

Individuální design předních světlometů SILVER LINE. Vrtané kotouče a šestipístové brzdové třmeny AP Vrtané kotouče a šestipístové brzdové třmeny AP Sportovní koncový tlumič výfuku včetně koncovek 2xDTM