Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  

K23

1 fáze individuální úprava BMW Z4 (GTC).

Motor: řadový šestiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, jejichž přímé sání je osazeno laděnými nátrubky spolu se sportovními kónickými vzduchovými filtry KN
olejový systém motoru posílen dvěma tandémovými chladiči (olej-vzduch)
vedení média systém DASCH
přepracovaná přední stěna chladiče (změna polohy všech chladičů a výměníků) za účelem vzniku komory přímého sání
Výkon: 384 PS/7800 ot./min.
Výfuková soustava: laděná výfuková soustava osazena sportovními katalyzátory HJS Motorsport s koncovými pulsními tlumiči výfuku originální konstrukce Krámský autosport
Převodová soustava: šestistupňová převodovka s přímým řazením typu Short shift, diferenciál se zvýšenou tuhostí uložení.
Karoserie: Aerodynamická úprava karoserie POWERED BY KRÁMSKÝ, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar.
Individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně panelů za předními koly, větracích štěrbin přední kapoty, vstupů nasávaného vzduchu v přední masce a nárazníku.
Podvozek: individuální kinematika přední a zadní nápravy K23/16
progresivní vozové pružiny EIBACH spolu s plně seřizovatelnými plyno-kapalinovými tlumiči KW - inoxline
dvoupolohový skrutný stabilizátor přední nápravy s vyšší tuhostí
vůz snížen oproti sériovému provedení o 30-45 mm a rozšířen rozchod o 40-55 mm
Brzdová soustava: 4 kanálový systém ABS, 6-ti pístové brzdové třmeny POWERED BY KRÁMSKÝ
vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
Kola: kované disky Lionhart
vpředu: 8,5J x 19 pneu 255/35
vzadu: 9,5J x 19 pneu 295/30
kované disky Speedline
vpředu:10,5J x 18 pneu 27/64-18
vzadu: 12J x 18 pneu 30/64-18
Max. rychlost: až 300 km/h.