Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  
K18 Red Scorpio

BMW M6 - CSL "Red Scorpio" Limited edition K18.

Motor: vidlicový desetiválec s přímým sáním dvěma větvemi opatřenými sportovními vzduchovými filtry "KN" a optimalizovanými průřezy sacích kanálů hlav válců. Výkon 565PS/8250 ot/min.
Výfuková soustava: zoptimalizované průřezy výfukových kanálů hlav válců, laděné výfukové svody 5 - 1, výfuková soustava osazena čtyřmi pulzačně expanzními a jednou vyrovnávací komorou.
Plně průchodné koncové tlumiče výfuku se čtyřmi koncovkami typu DTM.
Brzdová soustava: 12-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče 380 mm včetně duralových adapterů a karbonových odvětrávacích kanálů vzduchu originální konstrukce. Kapalinové vedení leteckého typu DASCH.
Podvozek: specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně přední nápravnice originální konstrukce, excentrických uložení horního bodu McPherson. Plně seřizovatelné tlumiče KW-INOX LINE s vyrovnávací nádobkou a progresivními pružinami EIBACH s vyvěšovací pružinou.
Kola: litá 20" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx20; vzadu 10,5Jx20
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO, vpředu 275/30-20; vzadu 305/25-20
Převodová soustava: 7 stupňová automatická převodovka ZF se sekvenčním řazením pákami pod volantem včetně diferenciálu s omezenou svorností 55%
Karoserie: aerodynamická úprava karoserie CSL/GT originální konstrukce POWERED BY KRAMSKÝ, panely karoserie z kompozitních materialů carbon, kevlar, včetně zadního deflektoru, předního spojleru a panelů podvozku.
Redukce váhy CSL odstraněním odhlučňovacích materiálů, montáží karbon - kevlarových anatomických sedaček König a nahrazením standardních seriových materiálů lehkými materiály.
Pohotovostní hmotnost vozu: 1500kg.
Max. rychlost: 340 km/h
Zrychlení: 0-100 km/h 3,8 sec; 0-200 km/h 9,7 sec
  individuální interiér kůže
anatomické sedačky König