Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  

K22

Individuální úprava nejmenšího sportovního kupé BMW.

Motor: řadový šestiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, jejichž přímé sání je osazeno laděnými nátrubky spolu se sportovními kónickými vzduchovými filtry GREEN-COTTON
olejový systém motoru posílen dvěma tandémovými chladiči (olej-vzduch)
vedení média systém DASCH
přepracovaná přední stěna chladiče (změna polohy všech chladičů a výměníků) za účelem vzniku komory přímého sání
Výkon: 378 PS/7800 ot./min.
Výfuková soustava: laděná výfuková soustava osazena sportovními katalyzátory HJS Motorsport s koncovými pulsními tlumiči výfuku originální konstrukce Krámský autosport
Převodová soustava: šestistupňová převodovka s přímým řazením typu Short shift, diferenciál se zvýšenou tuhostí uložení.
Karoserie: Aerodynamická úprava karoserie POWERED BY KRÁMSKÝ, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar.
Individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně deflektoru, větracích štěrbin přední kapoty, vstupů nasávaného vzduchu v přední masce a nárazníku.
Podvozek: individuální kinematika přední a zadní nápravy K22/13
progresivní vozové pružiny EIBACH spolu s plně seřizovatelnými plyno-kapalinovými tlumiči KW - inoxline
dvoupolohový skrutný stabilizátor přední nápravy s vyšší tuhostí
vůz snížen oproti sériovému provedení o 30-45 mm a rozšířen rozchod o 45-60 mm
Brzdová soustava: 4 kanálový systém ABS, 6-ti pístové brzdové třmeny POWERED BY KRÁMSKÝ
vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
Kola: kované disky BMW Motorsport/ Speedline
vpředu: 8,5J x 19 pneu 255/35
vzadu: 9,5J x 19 pneu 295/30
kované disky Speedline
vpředu:10,5J x 18 pneu 27/64-18
vzadu: 12J x 18 pneu 30/64-18
Max. rychlost: až 300 km/h.
individuální interiér v černé kůži Napa
přední sedačka řidiče (carbo-cevlar) KÖNIG individuální specifikace vybavena šestibodovými bezpečnostními pásy SCHROT včetně jistícího mechanismu TURNBUCK