Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  

Individuální úprava vozu BMW 540i. Nejrozsáhlejší úprava vozu této typové řady v historii firmy.
Poslední modifikace karoserie před dokončením. Prezentace vozu v 5/2002.










Individuální úprava dnes již klasické luxusní limuzíny BMW 540/E39

Motor: vidlicový celohliníkový osmiválec s upravenými hlavami válců, ventily, ventilovými pružinami, vačkovými hřídely včetně systému ventilového rozvodu. Úpravy klikového mechanismu včetně vyvážení. Individuální výfukové potrubí (8/4/2) včetně výfukové soustavy osazené sportovními katalyzátory HJS Motorsport. Sací potrubí individuální konstrukce POWERED BY KRÁMSKÝ systému tlakové komory sání a osmi nátrubků.
Výkon: 405 PS / 6250 ot./min.
Kroutící moment: 500 Nm / 4250 ot./min.
Převodové ústrojí: šestistupňová mechanická s mechanickým řazením typu SHORT SHIFT.
Rozvodovka zadní nápravy osazena kratším stálým převodem a sportovním diferenciálem s omezenou svorností (40%).
Podvozek: snížení o 40 mm, vinuté pružiny s progresívním účinkem (zn. EIBACH) v kombinaci s plynokapalinovými dvoučinnými tlumiči BILSTEIN včetně 2 polohového zkrutného stabilizátoru přední nápravy s tvrdší progresívní charakteristikou
Karoserie: individuální karosářská studie. Rozšíření karoserie vpředu o 120mm, vzadu o 135mm.
Aerodynamická optimalizace kompozitními panely včetně mohutného deflektoru v zadní spodní partii vozu.
Brzdová soustava: vrtané kotouče
Kola: vpředu dělená AC Schnitzer 8,5Jx18, pneu 255/40 Pirelli P ZERO ROSSO
vzadu dělená AC Schnitzer 9,5Jx18, pneu 295/35 Pirelli P ZERO ROSSO
Max. rychlost: až 300 km/h
  Design včetně designu palubních přístrojů a interiéru (tmavá kůže / carbon / steel).